  • 1. Data: 2018-12-16 17:51:03
    Temat: zima :(( zapalanie silnika diesla firmy mercedes, na kable z malego silnika benzynowego fiacika, co o tym myslicie?
    Od: a...@g...com

    witam
    co o tym myslicie? i jak to przeprowadzic?

    pzdr

  • 2. Data: 2018-12-16 17:58:00
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2018-12-16 o 17:51, a...@g...com pisze:
    > witam
    > co o tym myslicie? i jak to przeprowadzic?
    >
    > pzdr

    nijak- po prostu podepnij, poczekaj az pracujacy silnik ciut podladuje
    padniete aku i uruchom silnik w rozladowanym.
    zadna filozofia.

  • 3. Data: 2018-12-16 18:04:44
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2018-12-16 o 17:58, sirapacz pisze:

    > nijak- po prostu podepnij, poczekaj az pracujacy silnik ciut podladuje
    > padniete aku i uruchom silnik w rozladowanym.
    > zadna filozofia.

    I to jest dobra metoda także ze względu na chińskie kable.
    Te o średnicy centymetra a żyle milimetrowej.
    Tylko czy ktoś wytrzyma z pół godziny?

  • 4. Data: 2018-12-16 18:23:47
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > I to jest dobra metoda także ze względu na chińskie kable.
    > Te o średnicy centymetra a żyle milimetrowej.
    > Tylko czy ktoś wytrzyma z pół godziny?

    jak zdrowy aku to ze 2-3 minuty wystarcza w zupelnosci - nawet na
    chinolach (aczkolwiek widzialem naprawde podłe kable ktore tą metodą by
    nie wystarczyly - tam naprawdę była żyła ok 1 mm:))

  • 5. Data: 2018-12-16 18:37:28
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    > Myślimy że dobre obyczaje w usenecie szlag trafił.

    To nie było najgorzej, dobrze, że nie napisał w treści "j.w t." - tak
    też już spotkałem na różnych forach.

    --
    Czarek

  • 6. Data: 2018-12-16 19:10:06
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    napisał(a):

    > co o tym myslicie?

    Myślimy że dobre obyczaje w usenecie szlag trafił.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 7. Data: 2018-12-16 20:23:20
    Od: jacek <j...@w...pl>

    W dniu 2018-12-16 o 17:51, a...@g...com pisze:
    > witam
    > co o tym myslicie? i jak to przeprowadzic?

    Odpalamy dawcę.Dwa przewody co najmniej 6mm2 z klemami. Zapinamy + do
    dawcy potem do biorcy.
    Następnie zapinamy - u dawcy i podpinamy - u biorcy.
    Odpalamy fajka lub czekamy 5 minut słuchając radia u dawcy i próbujemy
    odpalić. Jeśli nie zacznie żwawo kręcić to pozostaje bańka benzyny lub
    naprawa biorcy. Wytarte tulejki lub szczotki rozruszniku ewentualnie
    uszkodzony akumulator lub instalacja w aucie.

    --
    pzdr, j.r.

  • 8. Data: 2018-12-16 20:25:11
    Od: a...@g...com

    W dniu niedziela, 16 grudnia 2018 19:10:08 UTC+1 użytkownik Jacek Maciejewski
    napisał:

    > Myślimy że dobre obyczaje w usenecie szlag trafił.
    > --
    > Jacek
    > I hate haters.

    no trafil, a tak prywatnie to co myslisz, nie padnie mi alternator?

  • 9. Data: 2018-12-16 20:26:34
    Od: a...@g...com

    W dniu niedziela, 16 grudnia 2018 19:37:31 UTC+1 użytkownik Czarek napisał:

    > To nie było najgorzej, dobrze, że nie napisał w treści "j.w t." - tak
    > też już spotkałem na różnych forach.
    >

    > --
    > Czarek

    witanko

    myslalem ze rozmawiam z technikami a nie polonistami.
    pzdr

  • 10. Data: 2018-12-16 22:19:53
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    a...@g...com wrote:

    > myslalem ze rozmawiam z technikami a nie polonistami.

    Z technikami a nie z niechlujami. Podstawy komunikacji w Internecie
    obowiązują wszystkich, nie tylko magistrów polonistyki.