  • 1. Data: 2022-03-09 18:33:13
    Temat: znalazłem dziś pendrajw
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    i najszła mnie rozkmina jak go obejrzeć bezpiecznie.
    Pomysł #1 jutro w pracy na kompie kolegi pod jego nieobecność ;)

    --
    Piter

    człowiek chciał być królem planety
    więc matka natura dała mu koronę

  • 2. Data: 2022-03-09 18:42:10
    Temat: Re: znalazłem dziś pendrajw
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-09-marca-2022 o 18:33, PiteR pisze:
    > i najszła mnie rozkmina jak go obejrzeć bezpiecznie.
    > Pomysł #1 jutro w pracy na kompie kolegi pod jego nieobecność ;)

    Ktoś tu ostatnio znalazł pieniądze. Nie Ty? ;-)

    Jak znalazłeś i się boisz to zapewne jest kogoś obcego a tu zasada jest
    zawsze taka sama. Zostaw to nie Twoje. Właściciel może szukać i wróci w
    to miejsce z którego go UKRADŁEŚ (NIE KRADNIJ)

    A że jesteś młody to nie podpowiem Ci abyś podłączył na maszynie
    wirtualnej ;;-)

  • 3. Data: 2022-03-09 18:45:36
    Od: ptoki <s...@g...com>

    środa, 9 marca 2022 o 11:42:13 UTC-6 _Master_ napisał(a):

> [...]
    > to miejsce z którego go UKRADŁEŚ (NIE KRADNIJ)
    >
    > A że jesteś młody to nie podpowiem Ci abyś podłączył na maszynie
    Jak to usb z supercapem to i VM-ka nie pomoze.

    Trza by najpierw obudowe rozebrac i sprawdzic czy tam supercapow nie ma....

  • 4. Data: 2022-03-09 19:03:20
    Od: a...@p...com

    Wcale nie przypadkiem, dnia Wed, 9 Mar 2022 09:45:36 -0800 (PST)
    doszła do mnie wiadomość
    <ffa9ffb7-1522-4d49-8a67-f24893975817n@googlegroups.
    com>
    od ptoki <s...@g...com> :

    >Jak to usb z supercapem to i VM-ka nie pomoze.
    >
    >Trza by najpierw obudowe rozebrac i sprawdzic czy tam supercapow nie ma....

    Wystarczy mu zwarcie zrobić między pinami zasilania.
    Natomiast sam pendrajw odpalać na jakimś Linuksie.
    QubesOS ma specjalną maszynę wirtualną do izolacji portów USB od
    reszty systemu.
    USB to totalna pomyłka, jedyne zastosowanie tego syfilisu to ładowarka
    do wibratorów i zasilacz do wiatraków(może za wyjątkiem USB-C, ale nie
    jestem pewien), oczywiście po wycięciu pinów sygnałowych.

    Pomysł nie był zły, ale co ztego wyszło, to woła o pomstę do szatana.
    Syf, kiła i mogiła.
    --
    Szwambuł Trantiputl.

  • 5. Data: 2022-03-09 19:04:40
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Skoro to może być takie groźne to po co kraść cudze pendrajwy ;-)

  • 6. Data: 2022-03-09 19:07:44
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Jak ktoś pisze na pl.comp.pecet to chyba umie podłączyć do peceta stary
    hdd i sprawdzić.

    Ja mam pod łóżkiem trochę gratów z których spokojnie złożę ze 3 kompy ;-)

  • 7. Data: 2022-03-09 19:16:10
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:6228e6f2$0$498$65785112@news.neostrada.pl>
    user _Master_ pisze tak:

    > Ktoś tu ostatnio znalazł pieniądze. Nie Ty? ;-)

    Nie.

    Ostatnio znalazłem telefon, paszport, prawko, tuner fm Sony, monitor
    Dell, kompa, obudowę pc, obiektyw do aparatu i 4 klawiatury oraz
    2 myszy i napęd dvd.

    Pieniędzy niestety od dawna nie znalazłem :(

    aha :)

    --
    Piter

  • 8. Data: 2022-03-09 19:55:56
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-09-marca-2022 o 19:16, PiteR pisze:
    > Ostatnio znalazłem telefon, paszport, prawko, tuner fm Sony, monitor
    > Dell, kompa, obudowę pc, obiektyw do aparatu i 4 klawiatury oraz
    > 2 myszy i napęd dvd.

    złomiarz? ;-)

  • 9. Data: 2022-03-09 21:31:14
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 09 Mar 2022 17:33:13 GMT, w <X...@1...0.0.1>,
    PiteR <e...@f...pl> napisał(-a):

    > i najszła mnie rozkmina jak go obejrzeć bezpiecznie.
    > Pomysł #1 jutro w pracy na kompie kolegi pod jego nieobecność ;)

    Ale boisz się wirusów czy zwarcia?

  • 10. Data: 2022-03-09 21:40:15
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2022-03-09 o 19:07, _Master_ pisze:

    > Jak ktoś pisze na pl.comp.pecet to chyba umie podłączyć do peceta stary
    > hdd i sprawdzić.
    >
    > Ja mam pod łóżkiem trochę gratów z których spokojnie złożę ze 3 kompy ;-)

    To niezdrowe i nie ekologiczne.
    Zutylizuj.