    Date: Sun, 14 Nov 2010 01:29:11 +0100
    From: "Tomy M." <t...@a...com>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: ... żyjemy w MATRIXIE stworzonym przez TVN?

    Cytat z pl.soc.polityka

    "Nie miał wątpliwości "Fakt", który zamieścił tytuł: "Polityk PO: Ja
    pierd***! To jest na żywo?" Nie miało wątpliwości Polskie Radio:
    "Kandydat PO na radnego przeklinał w TV. - Ja pierd... nie wiem -
    powiedział na antenie telewizji CTV jaworznicki kandydat na radnego
    startujący z list PO." Nie miał wątpliwości również sam TVN w notce
    "Bond i rycerz walczą o głosy" dając zajawkę "Wpadka kandydata PO.
    Nie wiedział, że jest na wizji. - Ja pier... nie wiem... - wypalił
    podczas debaty w lokalnej..." [...]Tymczasem TVN wyemitował materiał w
    zasadzie satyryczny. Konkurent Chełmeckiego mignął i jest jakimś
    starym, zapewne drętwym i nudnym facetem. Dawid Chełmecki wręcz
    przeciwnie, i co szczególne, jak żartobliwie podkreśla TVN "szczerym".
    Ekipa TVNu odwiedziła Chełmeckiego pokazując go w domowym otoczeniu,
    uśmiechniętego, opowiadającego jak otrzymuje sygnały z poparciem "tak
    trzymaj". Młody, wyluzowany, któremu coś tam się wypsnęło. A co się
    wypsnęło? I w tym jest rzeczy sedno. W materiale pokazanym przez TVN
    scena różni się od tej ogólnie dostępnej w internecie. Wulgarne słowo
    nie jest "wypikane"! I nie jest takie wulgarne! Słychać głos
    Chełmeckiego, który mówi "Ja pieprzę". Przekaz złagodzony, zamiast
    "wypikanego" "pierdolę" "niewypikane" "pieprzę". Uważny widz zauważy
    niezgodność słów i ruchu warg (różnica jednej sylaby).[...]ak to się
    mogło stać? W audycji nadanej przez TVN oprócz archiwalnej debaty
    pojawia się sam Chełmecki w domowym otoczeniu. W odświeżonym, wesołym,
    "luzackim" wydaniu. Najbardziej prawdopodobną wersją jest ta, że po
    prostu ekipa dograła wówczas ten fragment. Ostatecznie "pieprzyć" nie
    brzmi tak wulgarnie i zniechęcająco jak "pierdolić".
    "Zaprzyjaźniona" telewizja musi jak widać troszczyć się nie tylko o
    główną inwestorkę stadionu Legii, ale o całą resztę kandydatów PO
    również, a manipulowanie przekazem weszło tej stacji w krew."
    Więcej na:
    http://bernardo.salon24.pl/249700,manipulacja-tvn-ja
    -pie-le-nie-wiem
    A oto dokumentacja filmowa tej manipulacji:
    http://www.youtube.com/watch?v=68C8-V0AuUc
    Jakby kto nie mógł pojąc dlaczego platfonscy kibole maja aż tak
    dramatycznie nasrane we łbach to odpowiedź jest w powyższym linku. Oto
    jak "zaprzyjaźnione telewizje" tworzą matriks w którym następnie ryży
    donek hoduje sobie zombie-zwolenników. I tak należy chyba większość
    owego pełokibolstwa postrzegać- jako bezwolne ofiary medialnej
    lobotomii.
    J-23

    --

    Tomy M.