  • 1. Data: 2010-04-27 07:26:25
    Temat: z cyklu: ile moze kosztowac
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Ile moze kosztowac przelacznik w ASO?
    http://www.allegro.pl/item981419367.html
    (aukcja pierwsza z brzegu)

    Dla ulatwienia: szacunkowo wychodzi, ze 206'tka poskladana z czesci
    serwisowych kosztowalaby ok pol miliona zl. ;)

    Pytanie dodatkowe: czy w 206 musi byc tak, ze wentylator chlodnicy
    pracuje jeszcze kilkanascie minut po wylaczeniu auta? Jaki to ma miec
    sens? Bo ja nie znajduje zadnego.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 2. Data: 2010-04-27 08:24:38
    Temat: Re: z cyklu: ile moze kosztowac
    Od: Rafał <r...@o...pl>

    MarcinJM pisze:
    > Ile moze kosztowac przelacznik w ASO?
    > http://www.allegro.pl/item981419367.html
    > (aukcja pierwsza z brzegu)
    strzelam - 300zł?

    > Dla ulatwienia: szacunkowo wychodzi, ze 206'tka poskladana z czesci
    > serwisowych kosztowalaby ok pol miliona zl. ;)

    normalne, rozbierz samochód i sprzedaj na części:)

    > Pytanie dodatkowe: czy w 206 musi byc tak, ze wentylator chlodnicy
    > pracuje jeszcze kilkanascie minut po wylaczeniu auta? Jaki to ma miec
    > sens? Bo ja nie znajduje zadnego.

    Tak, to normalny objaw chyba wszystkich samochodów, wentylator chłodnicy
    nie pracuje w zależności od tego czy silnik samochodu pracuje czy nie,
    ale jest uzależniony od temperatury czynnika chłodniczego, jak jest za
    ciepły to go studzi, jak ostudzi to się wyłączy.

    Pytanie czy te kilkanaście minut, które podałeś, to czy z zegarkiem
    mierzyłeś czy to tak z grubsza podałeś, bo w zasadzie wentylator
    powinien sobie poradzić z ostudzeniem w kilkadziesiąt sekund, no 2..3
    minuty max.

  • 3. Data: 2010-04-27 09:17:45
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

> [...]
    > jest uzależniony od temperatury czynnika chłodniczego, jak jest za ciepły
    > to go studzi, jak ostudzi to się wyłączy.

    Chyba że ma wisco, a nie wentylator elektryczny.

  • 4. Data: 2010-04-27 09:19:14
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Rafał pisze:
    > strzelam - 300zł?

    Malo

> [...]
    > mierzyłeś czy to tak z grubsza podałeś, bo w zasadzie wentylator
    > powinien sobie poradzić z ostudzeniem w kilkadziesiąt sekund, no 2..3

    No wlasnie bez zegarka w reku, ale napewno ponad 10 minut.
    Jest to dziwnwe, bo przewaznie wlacznik wentylatora jest w chlodnicy, a
    wystudzic chlodnice to tak jak podales: kilka sekund.
    Musze zobaczyc, czy nie ma sladow radownej tworczosci jakiegos
    "naprawiacza" :/

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 5. Data: 2010-04-27 09:50:19
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    Rafał pisze:

> [...]
    > ale jest uzależniony od temperatury czynnika chłodniczego, jak jest za
    > ciepły to go studzi, jak ostudzi to się wyłączy.

    No dobra, ale po co studzić "stojący" silnik? Przecież to nieekologiczne ;)

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 6. Data: 2010-04-27 10:02:38
    Od: Robson <r...@...pl>

    > Pytanie dodatkowe: czy w 206 musi byc tak, ze wentylator chlodnicy
    > pracuje jeszcze kilkanascie minut po wylaczeniu auta? Jaki to ma miec
    > sens? Bo ja nie znajduje zadnego.

    U mnie zasniedzialy styki wlaczajace wentylator, poki jechalem to
    temperatura byla OK, jak sie zatrzymalem i wylaczylem silnik, zagotowal
    sie momentalnie plyn chlodzacy i rozerwalo mi weza miedzy silnikiem a
    chlodnica. Tak, ze nie narzekaj, fabryka wie co robi - przewaznie ...

  • 7. Data: 2010-04-27 10:58:08
    Od: DoQ <p...@g...com>

    MarcinJM pisze:
> [...]
    >
    > Dla ulatwienia: szacunkowo wychodzi, ze 206'tka poskladana z czesci
    > serwisowych kosztowalaby ok pol miliona zl. ;)

    546,90 pln

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 8. Data: 2010-04-27 11:04:12
    Od: DoQ <p...@g...com>

    MarcinJM pisze:

    > Musze zobaczyc, czy nie ma sladow radownej tworczosci jakiegos
    > "naprawiacza" :/

    W sensie, czy samochod nie byl naprawiany u samouka co to nie wymienia
    jak ASO tylko "naprawia" ?;-)

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 9. Data: 2010-04-27 11:05:11
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    DoQ pisze:

    > W sensie, czy samochod nie byl naprawiany u samouka co to nie wymienia
    > jak ASO tylko "naprawia" ?;-)

    Bardziej chodzi o "radosna tworczosc" :)

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 10. Data: 2010-04-27 11:06:23
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>