eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecet[1/2 OT] Ostrzezenie przed firma Net-s › [1/2 OT] Ostrzezenie przed firma Net-s
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!plix.pl!newsfeed
    1.plix.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.neostrada
    .pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.
    pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Tue, 23 Nov 2010 15:49:58 +0100
    From: Dąbrowski <n...@a...pl>
    Reply-To: n...@a...pl
    Organization: Dąbrowski
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.9) Gecko/20100825
    Thunderbird/3.1.3
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: [1/2 OT] Ostrzezenie przed firma Net-s
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Antivirus: avast! (VPS 101123-0, 2010-11-23), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 17
    Message-ID: <4cebd498$0$27045$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 95.49.64.102
    X-Trace: 1290523800 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 27045 95.49.64.102:15597
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1185000
    [ ukryj nagłówki ]

    Wprawdzie jest to grupa o problemach ze sprzętem ale też często padają
    pytania co kupić, dlatego zdecydowałem się napisać tu to ostrzeżenie.
    Kupiłem wysyłkowo w sklepie www.net-s.pl monitor LG. Na swej stronie
    napisali, że monitor ten ma gwarancję producenta. Przed zakupem dwa razy
    upewniałem się o tym telefonicznie. Niestety monitor otrzymałem bez
    karty gwarancyjnej. Oczywiście upomniałem się o tę kartę. Najpierw
    tłumaczyli, że to zwykłe przeoczenie i kartę doślą pocztą. Czekałem
    tydzień. Gdy kolejny raz zadzwoniłem do nich to tłumaczyli, że akurat
    zabrakło im formularzy kart i jak tylko dostaną to wyślą. Na kolejnego
    emaila dostałem odpowiedź, że do naprawy gwarancyjnej w serwisie LG
    wystarczającą podstawą jest faktura. Oczywiście skonsultowałem to z BOK
    w LG Polska. Odpowiedzieli, że podstawą naprawy gwarancyjnej jest tylko
    i wyłącznie wypełniona karta gwarancyjna. Ostrzegli, że jeżeli do
    monitora nie ma dołączonej karty gwarancyjnej w języku polskim to taki
    monitor pochodzi spoza oficjalnej dystrybucji LG w Polsce i nie podlega
    naprawie gwarancyjnej w serwisie LG Polska.
    Dobrze się zastanówcie zanim coś kupicie w www.net-s.pl.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 24.11.10 21:01 vDon

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: