-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!plix.pl!newsfeed
1.plix.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.neostrada
.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.
pl.POSTED!not-for-mail
Date: Tue, 23 Nov 2010 15:49:58 +0100
From: Dąbrowski <n...@a...pl>
Reply-To: n...@a...pl
Organization: Dąbrowski
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.9) Gecko/20100825
Thunderbird/3.1.3
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.comp.pecet
Subject: [1/2 OT] Ostrzezenie przed firma Net-s
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Antivirus: avast! (VPS 101123-0, 2010-11-23), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 17
Message-ID: <4cebd498$0$27045$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 95.49.64.102
X-Trace: 1290523800 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 27045 95.49.64.102:15597
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1185000
[ ukryj nagłówki ]Wprawdzie jest to grupa o problemach ze sprzętem ale też często padają
pytania co kupić, dlatego zdecydowałem się napisać tu to ostrzeżenie.
Kupiłem wysyłkowo w sklepie www.net-s.pl monitor LG. Na swej stronie
napisali, że monitor ten ma gwarancję producenta. Przed zakupem dwa razy
upewniałem się o tym telefonicznie. Niestety monitor otrzymałem bez
karty gwarancyjnej. Oczywiście upomniałem się o tę kartę. Najpierw
tłumaczyli, że to zwykłe przeoczenie i kartę doślą pocztą. Czekałem
tydzień. Gdy kolejny raz zadzwoniłem do nich to tłumaczyli, że akurat
zabrakło im formularzy kart i jak tylko dostaną to wyślą. Na kolejnego
emaila dostałem odpowiedź, że do naprawy gwarancyjnej w serwisie LG
wystarczającą podstawą jest faktura. Oczywiście skonsultowałem to z BOK
w LG Polska. Odpowiedzieli, że podstawą naprawy gwarancyjnej jest tylko
i wyłącznie wypełniona karta gwarancyjna. Ostrzegli, że jeżeli do
monitora nie ma dołączonej karty gwarancyjnej w języku polskim to taki
monitor pochodzi spoza oficjalnej dystrybucji LG w Polsce i nie podlega
naprawie gwarancyjnej w serwisie LG Polska.
Dobrze się zastanówcie zanim coś kupicie w www.net-s.pl.
Następne wpisy z tego wątku
- 24.11.10 21:01 vDon
Najnowsze wątki z tej grupy
- VMWare :)
- Co oznacza Wi-Fi? - po prostu nic!
- nowe programy wolniej rysują okna
- Drukara laserowa
- MSI B450 PRO VDH MAX - HDMI+DVI = 2 ekrany?
- Na tej Chmurce uciekły mi 2 posty
- Jakiś Volume
- Zniknął dźwięk na tylnym panelu
- Nowy, "szybki "komputer AsRock nie posiada modułu TPM
- Nowy, "szybki "komputer AsRock nie posiada modułu TPM
- wymiana ekranu w laptopie
- Re: Głośniki
- Re: Głośniki
- Fwd: Re: Głośniki
- Re: Głośniki
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-17 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=