  • 1. Data: 2013-02-09 17:55:00
    Temat: 1.9 TDI - poważny problem?
    Od: "B.K." <_nstyrl_@_gmail_._com_>

    Witam!
    Problem dotyczy silnika 1.9 TDI ASV. Przygazowałem mocniej na luzie i
    nagle dało się słyszeć jakiś dziwny chwilowy dźwięk. Od tej chwili
    silnik zaczął pracować tak nierówno jakby chciał wyrwać się z samochodu
    i powędrować w siną dal... Poza tym strasznie dymi. Na nieco większych
    obrotach drgania są mniejsze ale dymu więcej. Co się mogło stać? Rozrząd
    przeskoczył?

    --
    pozdrawiam,
    B.K.

  • 2. Data: 2013-02-09 18:27:02
    Temat: Re: 1.9 TDI - poważny problem?
    Od: tá´Ź

    B.K. wrote:

    > Rozrząd przeskoczył?

    Albo turbo się wysrało.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 3. Data: 2013-02-09 19:38:47
    Od: "misiek" <d...@g...pl>

    Użytkownik "B.K." <_nstyrl_@_gmail_._com_> napisał w wiadomości
> [...]
    > powędrować w siną dal... Poza tym strasznie dymi. Na nieco większych
    > obrotach drgania są mniejsze ale dymu więcej. Co się mogło stać? Rozrząd

    jakis przewod od turbiny nie pekl albo nie spadl ?
    ogladales silnik ?

  • 4. Data: 2013-02-10 13:31:40
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "B.K." <_nstyrl_@_gmail_._com_> napisał w wiadomości
    > Witam!
    > Problem dotyczy silnika 1.9 TDI ASV. Przygazowałem mocniej na luzie i

    TDI to bardzo dobry silnik. Nic mu się nie stało

  • 5. Data: 2013-02-10 13:35:04
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2013-02-09 17:55, B.K. pisze:
> [...]
    > i powędrować w siną dal... Poza tym strasznie dymi. Na nieco większych
    > obrotach drgania są mniejsze ale dymu więcej. Co się mogło stać? Rozrząd

    a tłok nie wystaje gdzieś na wierzchu?

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 6. Data: 2013-02-10 14:15:53
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > a tłok nie wystaje gdzieś na wierzchu?

    Dwa razy korbki mi bokiem wyszły, to niezapomniane wrażenie i nie sądzę,
    aby je przeoczył :)

    Miłego.
    Irek.N.

  • 7. Data: 2013-02-10 14:51:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 10 Feb 2013 14:15:53 +0100, Irek N. napisał(a):

    > Dwa razy korbki mi bokiem wyszły, to niezapomniane wrażenie i nie sądzę,
    > aby je przeoczył :)

    Teraz pod maska tyle plastiku, ze nawet silnika nie widac :-)

    J.

  • 8. Data: 2013-02-10 14:52:58
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    W dniu 2013-02-09 19:38, misiek pisze:
    > U?ytkownik "B.K." <_nstyrl_@_gmail_._com_> napisa? w wiadomo?ci
    >

    > jakis przewod od turbiny nie pekl albo nie spadl ?
    > ogladales silnik ?

    od tego nie byłoby nierównej pracy.

  • 9. Data: 2013-02-10 15:01:54
    Od: "misiek" <d...@g...pl>

    > Teraz pod maska tyle plastiku, ze nawet silnika nie widac :-)

    pacz - to tak samo jak u kobiet teraz :P :)

  • 10. Data: 2013-02-10 15:11:57
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2013-02-10 14:15, Irek N. pisze:

    > Dwa razy korbki mi bokiem wyszły, to niezapomniane wrażenie i nie sądzę,
    > aby je przeoczył :)
    >
    > Miłego.
    > Irek.N.
    Mnie ta przygoda nie spotkała, ale wśród znajomych miałem 2 przypadki.
    Raz w Evo X przy przebiegu 45kkm i raz w VW Passat 1.8T przy 120kkm.

    W silnikach doładowanych łatwiej korby bokiem wyłażą?

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....