  • 81. Data: 2010-05-16 21:07:19
    Temat: Re: 100 tys przebiegu - dużo?
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

    > Żadna praca nie hańbi.

    > Chyba przez tą pogodę rzucasz takimi bezsensownymi tezami....ja Ci wybaczam
    > (pod warunkeim że ci za parę dni przejdzie) ;-]
    >
    > Pozdr.
    >
    > --
    > Bugatti

    Widzę że to co napisałem dotknęło cie do żywego. Dzięki za dobre słowo, mogłeś
    od razu napisać że jestem głupi i do góry leję. Ale wracając do tematu.
    Przedstawiłem jakąś tezę. Dokąd nie przedstawisz dowodów na to że jeżdżenie
    codziennie od 5 do 10 godzin, oczywiście jako akwizytor, jest cudowne,
    podniecające i jest niezbędne żeby zachować dobrą kondycję fizyczną i jasność
    umysłu. I oczywiście rozwijać się pracując w jednoosobowej grupie młodych i
    prężnych ludzi. To ja mam rację. Nie liczy się to że po mnie coś napisałeś.
    Liczy się tylko to czy potrafisz przedstawić argumenty po których zmienię
    zdanie. Udowodnij że się mylę.