  • 21. Data: 2010-02-22 12:54:48
    Temat: Re: 1000 minut za 6 zł w POP-ie
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 22-02-2010 o 13:18:45 Valdi <V...@v...pl> napisał(a):

    > I lepszej jakości. Osobą głuchym, które nie słyszą różnicy dziękuję za
    > zbędne komentarze.

    Naprawdę? Jak wchodził GSM to wreszcie można było pogadać "cyfrowo" z o
    wiele lepszą jakością.

    > Może i dla nowego pokolenia to jest przeżytek, ale jest to niezawodny
    > przeżytek.

    Tu też pozwolę sobie mieć inne zdanie.
    W dużych miastach od kilku lat nie miałem żadnych problemów z komórką,
    różni operatorzy różne miasta.
    W terenie i na wsiach GSM jest niestabilny i jest różnie, ale czy też tam
    nie jest też gorzej z kablami?

    Poza tym kable są podatne na uszkodzenia różnego rodzaju i z różnej
    przyczyny, nadajniki raczej w mniejszej skali.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 22. Data: 2010-02-22 12:59:39
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Valdi pisze:

    > mam na myśli prawdziwy stacjonarny - nie voip.

    A prawdziwa telewizja to z anteny, a nie jakaś kablowa podróba :) A
    tak poważnie - chyba próbujesz przystawiać XX-wieczne terminy do
    XXI-wiecznej techniki. A to błąd. Wielu ludzi ma telefon voip i nawet o
    tym nie wie (UPC, Aster, Multimedia itp.).

    --
    Liwiusz

  • 23. Data: 2010-02-22 13:00:35
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 22-02-2010 o 13:48:04 Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    napisał(a):

    > Nie takie darmowe, te 5, czy 10 ojro trzeba na 4 miesiące wybulić,
    > czyli rozmowy na stacjonarne 300min/tydzień i w niewielkiej ilości na
    > komórki kosztują około 10zł/miesiąc, zatem sprawa nie kończy się tylko
    > na abonamencie za internet CBDU.

    wygadujesz minuty a jak je wygadasz to wygadujesz ojro :) zatem minuty sa
    za darmo

  • 24. Data: 2010-02-22 13:06:26
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Piotr M pisze:

    > wygadujesz minuty a jak je wygadasz to wygadujesz ojro :) zatem minuty
    > sa za darmo

    Nie ma za darmo. Jeśli wykorzystasz minuty i potem jeszcze rozmawiasz
    przez miesiąc, to na podstawie (5 lub 10 euro dzielone przez ilość
    wygadanych minut) można wyliczyć koszt minuty.

    Bo to, czy minuta kosztuje 0,00054 euro, czy też przez 4 miesiące
    jest za darmo, a potem 0,01 euro, to nie ma większego znaczenia.

    Poza tym przypominam, że dyskusja zaczęła się od tego, że ktoś
    powiedział, że w opłacie za internet ma się już darmowe rozmowy na pół
    świata, a to nie prawda.

    --
    Liwiusz

  • 25. Data: 2010-02-22 13:07:46
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 22-02-2010 o 13:48:05 Valdi <V...@v...pl> napisał(a):

    > mam na myśli prawdziwy stacjonarny - nie voip.

    Co to znaczy prawdziwy?
    Niedługo już wszystko bez wyjątku będzie szło przez net..
    W GSMie transmisja głosu też zniknie, będzie voip. Operatorzy GSM nie będą
    operatorami telekomunikacyjnymi tylko będą dostarczać bezprzewodowy net..

  • 26. Data: 2010-02-22 13:20:49
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl>

    > skoro płacisz 12 zł to nie gadasz za darmo!!!

    Tak naprawde nigdy (...)

    > Wogole to nigdy nie ma nic za darmo.

    a czemu to do mnie piszesz?

    --=olo=--

  • 27. Data: 2010-02-23 08:23:25
    Od: Marx <M...@n...com>

    W dniu 2010-02-22 10:00, sunwick pisze:
    > http://www.telepolis.pl/news.php?id=17380
    >
    > no musze przyznac ze gdyby nie te 14 dni to bylaby super oferta, i tak
    > jest niezła
    Znacie moze jakis program, ktory automatycznie wywysla SMS co zadany
    czas czyli te rzeczone 14 dni? Na Windows Mobile najlepiej.
    Marx

  • 28. Data: 2010-02-23 13:29:24
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    On 2010-02-23 09:23, Marx wrote:

    > Znacie moze jakis program, ktory automatycznie wywysla SMS co zadany
    > czas czyli te rzeczone 14 dni? Na Windows Mobile najlepiej.

    Co chcesz tymi SMSami wysyłać? :)

  • 29. Data: 2010-02-23 15:20:15
    Od: "kronm" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
> [...]

    > zbędne komentarze.

    Naprawdę? Jak wchodził GSM to wreszcie można było pogadać "cyfrowo" z o

    Szczególnie w tytułowym Popie ta jakość jest naprawdę "rewelacyjna",
    oj przydadzą się te darmowe minuty na ciągle powtarzanie co się właśnie
    powtarzało bo jakość głosu jest jakby przez Voip z Bangladeszu.

  • 30. Data: 2010-02-23 15:24:32
    Od: "kronm" <k...@w...pl>

> [...]

    >W GSMie transmisja głosu też zniknie, będzie voip. Operatorzy GSM nie
    >będą operatorami telekomunikacyjnymi tylko będą dostarczać

    Prawdziwy stacjonarny to miedziany kabel podpięty do centrali, a nie
    "port".
    To znaczy lepszy. Kiedyś naiwnie sądziłem że cyfrowy znaczy lepszy.
    Wmawiano mi że w cyfrowej transmisji są tylko zera i jedynki oraz że
    albo jest sygnał, albo go nie ma,
    tymczasem prawda okazuje się inna i cyfrowe też może być gówniane i
    podatne na zakłócenia.
    Niestety sieci 4G będą takie jak mówisz i już się tego boje :(