  • 31. Data: 2010-02-23 15:26:40
    Temat: Re: 1000 minut za 6 zł w POP-ie
    Od: "kronm" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>
    napisał w wiadomości news:hm0l7j$8js$1@news.onet.pl...

    > Co chcesz tymi SMSami wysyłać? :)

    Wydaje mi się że kod na ten pakiet, ale można też aktywować kodem
    gwiazdka coś tam (koszt 0zł 0gr, sam tak zrobiłem)
    to wpisać jako numer telefonu, może tym tropem
    będzie łatwiej i ustawić dzwonienie na podany numer?

  • 32. Data: 2010-02-23 15:31:13
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "kronm" news:hm0s4g$j7i$1@atlantis.news.neostrada.pl

    > Prawdziwy stacjonarny to miedziany kabel podpięty do centrali, a nie
    > "port".
    > To znaczy lepszy. Kiedyś naiwnie sądziłem że cyfrowy znaczy lepszy.
    > Wmawiano mi że w cyfrowej transmisji są tylko zera i jedynki oraz że
    > albo jest sygnał, albo go nie ma,
    > tymczasem prawda okazuje się inna i cyfrowe też może być gówniane i
    > podatne na zakłócenia.
    > Niestety sieci 4G będą takie jak mówisz i już się tego boje :(

    Twój post przywraca mi wiarę w polskie społeczeństwo. Nie stanowią go sami
    ogłupienie medialną papką debile. Dziękuję :)

  • 33. Data: 2010-02-23 18:33:03
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 23-02-2010 o 16:31:13 Valdi <V...@v...pl> napisał(a):

    > Twój post przywraca mi wiarę w polskie społeczeństwo. Nie stanowią go
    > sami
    > ogłupienie medialną papką debile. Dziękuję :)

    Żeby się można było powiesić na tym kablu chyba ;)

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 34. Data: 2010-02-23 18:57:43
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Piotr M" news:op.u8le5dslz3rgbs@piotr-asus

    > Żeby się można było powiesić na tym kablu chyba ;)

    rozumiem, że dla ciebie pasmo radiowe jest nieograniczone :)
    internet mobilny niezawodny i najlepszy ze wszystkich dostępnych na rynku
    itp. :)

  • 35. Data: 2010-02-23 20:55:47
    Od: JohnyK <j...@t...pl>

    On 22 Lut, 11:25, "SDD" <s...@t...pl> wrote:

    > Czyli bedzi emozna poznac, czy osoba do ktorej sie dzwoni jest w roamingu,
    > czy nie. Jesli wezmie z minut, jest zalogowana do Orange, jesli z kasy - to
    > w roamingu.

    Poznać to i tak można. Bez patrzenia na koszty. Wystarczy posłuchać
    sygnału wołania w słuchawce.

    JK

  • 36. Data: 2010-02-24 07:12:21
    Od: Marx <M...@n...com>

    W dniu 2010-02-23 14:29, Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:

    > Co chcesz tymi SMSami wysyłać? :)
    automatycznie aktywowac usluge co 14 dni. Nie da sie?
    teraz uzywam 3po3 i tam moglbym sobie ustawic wysylanie identycznego SMS
    co miesiac i wtedy nie musialbym o tym pamietac. Z ta usluga tak sie nie da?
    Marx

  • 37. Data: 2010-02-24 09:16:51
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Marx" <M...@n...com> napisał

    > automatycznie aktywowac usluge co 14 dni. Nie da sie?
    > teraz uzywam 3po3 i tam moglbym sobie ustawic wysylanie identycznego SMS co
    > miesiac i wtedy nie musialbym o tym pamietac. Z ta usluga tak sie nie da?

    Nie prościej to ustawić w terminarzu jako "Ważny telefon" pod numer *101*25# ?
    Przypomni Ci danego dnia, naciśniesz zieloną słuchawkę i po sprawie.

  • 38. Data: 2010-02-24 14:50:10
    Od: Marx <M...@n...com>

    W dniu 2010-02-24 10:16, Tomek pisze:

    > Użytkownik "Marx" <M...@n...com> napisał

    > Nie prościej to ustawić w terminarzu jako "Ważny telefon" pod numer
    > *101*25# ?
    > Przypomni Ci danego dnia, naciśniesz zieloną słuchawkę i po sprawie.
    moze i prosciej, a co to robi?
    Marx

  • 39. Data: 2010-02-24 16:06:21
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Marx" <M...@n...com> napisał

    > moze i prosciej, a co to robi?

    To co chciałeś, żeby robiło, aktywuje usługę.

  • 40. Data: 2010-02-28 16:24:36
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 22 Feb 2010 11:52:49 +0100, Liwiusz napisał(a):
    > I pomyśleć, że są jeszcze miliony linii stacjonarnych w domach, de
    > facto zupełnie niepotrzebnych, może z wyjątkiem odbierania połączeń.

    Wiele wśród tych stacjonarek to też VOIPy - np. upc, aster...
    Zresztą w sumie to teraz chyba już wszystko jest VOIP ;)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944