  • 11. Data: 2013-03-20 10:59:22
    Temat: Re: 1000mA a 1000mAh
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Budzik nabazgrał(a):

    > Osobnik posiadający mail w...@b...com.pl napisał(a) w poprzednim
    > odcinku co następuje:
    > Samsung galaxy s plus.
    > Jakiej ładowarki szukać? 1A?
    > A moze taka 2,1A: http://allegro.pl/i3038842341.html
    > ?

    Oryginalnej ??

  • 12. Data: 2013-03-20 11:49:00
    Od: "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl>

    "Leszek" <l...@w...peel> wrote in message

    > Ciekawe kiedy ludzie nauczą się, że wydajność prądowa ładowarki nie ma
    > wpływu na prąd ładowania baterii (o ile oczywiście wystarcza
    > tego prądu). Może podłączyć do telefonu ładowarkę 20A i będzie tak samo
    > działała jak dedykowana np. 1A.

    Wtedy kiedy zrozumieją, że to urządzenia POBIERAJĄ prąd?

  • 13. Data: 2013-03-20 11:58:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail l...@w...peel napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Widać nie ma lekko. ;)

    Dzięki Leszku za odpowiedz.
    Tak bardziej ogólnie nasuwa się jedna konkluzja - to tylko telefon, nie ma
    się co za bardzo takimi rzeczami przejmować i po prostu używać tak żeby
    było wygodnie, a jak bateria padnie po dwóch latach to i tak albo zmienia
    się telefon albo po prostu kupuje nową baterię.
    :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    które mogą cię pokonać. To często popełniana omyłka. Frank Herbert

  • 14. Data: 2013-03-20 13:01:59
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Wed, 20 Mar 2013 10:19:54 +0100, Leszek wrote:
    > Ciekawe kiedy ludzie nauczą się, że wydajność prądowa ładowarki nie
    > ma wpływu na prąd ładowania baterii (o ile oczywiście wystarcza tego
    > prądu).

    Wtrętem w nawiasie zaprzeczyłeś zdaniu przed :-)

    > Jeżeli bateria w telefonie ma około 1400 mAh a pełne ładowanie trwa np.
    > 2h to prąd ładowania wynosi około 700mA,
    > i tyle powinien mieć minimum zasilacz,

    Hm, nie. Bylaby to prawda, gdyby bateria ładowała się stalym pradem.
    (Wyliczyles sobie *sredni* prad ładowania. Chwilowy moze spokojnie byc
    wyzszy).
    Litowki w telefonach itp klamotach raczej łąduja się wg exp(-t) i
    zyciowo: 1.5Ah, ładowarka wydolna 1A (i tyle idzie na starcie) a telefon
    się ładuje pod 3h.

    > Wracając do ładowania baterii to kilka prawd jest następujących :
    > wolniejsze ładowanie zwiększa żywotność baterii

    Jakis link dotyczacy *wspolczesnych* akumulatorow?

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 15. Data: 2013-03-20 13:11:39
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Wed, 20 Mar 2013 08:58:51 +0000 (UTC), Budzik wrote:
    > Jakiej ładowarki szukać? 1A?

    Mysle, ze porada Chrisa jest calkiem dobra.
    Ja mam operacyjną taką:
    http://allegro.pl/oryginalna-ladowarka-samochodowa-h
    tc-hero-magic-i3072640561.html

    I moge spokojnie polecic. (no ok, okropnie swieci w pysk niebieskim, ale
    kawalek tasmy rozwiazuje problem).

    Mam tez po autach się błąkać jakies wynalazki w ramach ,,bonus do
    uchwytu'' etc, ale one marne prądwo są, ergo nie polecam :-)

  • 16. Data: 2013-03-20 19:58:34
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 19.03.2013 14:58, Budzik pisze:
    > http://allegro.pl/hopcell-premium-banan-micro-usb-sa
    msung-1000ma-
    > i3090554243.html
    >
    > http://allegro.pl/i3090554243.html
    >
    > Czy ta ładowarka ładuje 1000mAh czy moze 1000mA oznacza coś innego?
    jeszcze raz do wszystkich. ładowarka "daje" mA a nie mAh, przepraszam za
    to h, ale z kontekstu można było wywnioskować ze to literówka a nie brak
    wiedzy
    JEśli pod tą ładowarkę podłączysz żarówkę 5Volt o mocy 5Wat, popłynie
    przez nią proąd 1Amper. Zgadza się panowie elektrycy? Dupa a nie
    popłynie. "siądzie" do 3 V i telefon stwierdzi ze niema ładowarki.
    Swego czasu dużo jeździłem. bardzo wiele telefonów ethen (chyba m500)
    qtek s200 nie dawały rady obsługiwac nawigacji i ładować się
    jednocześnie. JAk jest teraz? Jak masz telefon z androidem, to zobacz
    ile prądu bierze podczas nawigacji, albo zadania które ma dla Ciebie
    robić. załóź że taka ładowarka no name kończy prace na 500mA. BAterie
    naładuje na 100% coś więcej - wątpliwe.
    ToMasz

  • 17. Data: 2013-03-20 19:58:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@s...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Oryginalnej ??

    Nie dali w zestawie! ;-P

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nie pożądaj żony bliźniego swego nadaremnie"

  • 18. Data: 2013-03-20 22:53:40
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Wed, 20 Mar 2013 18:58:47 +0000 (UTC), Budzik wrote:

    > Nie dali w zestawie! ;-P

    Bardziej IMO chodzi o cos markowego, w okolicach 40zl (limit cenowy
    zebys się nie ubral w ,,nokie'' za 6.50 ;-))

  • 19. Data: 2013-03-20 23:45:14
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Wed, 20 Mar 2013 19:58:34 +0100, ToMasz wrote:

> [...]
    > przez nią proąd 1Amper. Zgadza się panowie elektrycy? Dupa a nie
    > popłynie. "siądzie" do 3 V i telefon stwierdzi ze niema ładowarki.

    Jesli piszesz o tej ladowarce za 10zl, to pewnie prawda. Ogolnie --
    niekoniecznie :-)