  • 1. Data: 2009-09-28 10:52:06
    Temat: 100mV +/- 100uV
    Od: "kola-gen" <n...@n...nie>

    Skąd wziąć lub jak zrobić takie źródło napięcia odniesienia do kalibracji
    toru wejściowego? Urządzenie praktycznie nie pobiera prądu, ma na wejściu
    wtórnik napięciowy na TL082.

    Znalazłem takie coś
    http://www.maritex.com.pl/pl/shop/productInfo/ggid/0
    /pid/7940/page/1/backurl
    ale jak teraz zejśc do tych 100mV ?

  • 2. Data: 2009-09-28 14:49:20
    Temat: Re: 100mV +/- 100uV
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    kola-gen schrieb:
    > Sk?d wzi?ae lub jak zrobiae takie OEród?o napiecia odniesienia do kalibracji
    > toru wej?ciowego? Urz?dzenie praktycznie nie pobiera pr?du, ma na wej?ciu
    > wtórnik napieciowy na TL082.
    >
    > Znalaz?em takie co?
    > http://www.maritex.com.pl/pl/shop/productInfo/ggid/0
    /pid/7940/page/1/backurl
    > ale jak teraz zej?c do tych 100mV ?

    ja mam kalibrator własnej roboty na LH0070 (10V 10ppm). Na wyjściu mam
    dzielnik napięcia na opornikach 0.01% dający 1V, 100mV, 10mV, 1mV
    niebuforowane. Poza tym mam wyjście buforowane wzmacniaczem operacyjnym
    0-10V na potencjometrze, ale tu dokładność tylko 1%.

    Waldek

  • 3. Data: 2009-09-28 16:14:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Waldemar Krzok" <w...@z...fu-berlin.de> napisał w
    wiadomości news:7ic0gtF310pj0U1@mid.uni-berlin.de...
    /pid/7940/page/1/backurl

    > ja mam kalibrator własnej roboty na LH0070 (10V 10ppm). Na
    > wyjściu mam dzielnik napięcia na opornikach 0.01% dający 1V,
    > 100mV, 10mV, 1mV niebuforowane.

    Ale 0.01% to tylko 100ppm :-)

    J.

  • 4. Data: 2009-09-28 16:22:21
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    J.F. schrieb:
    > Użytkownik "Waldemar Krzok" <w...@z...fu-berlin.de> napisał w
    > wiadomości news:7ic0gtF310pj0U1@mid.uni-berlin.de...

    > Ale 0.01% to tylko 100ppm :-)

    No tak, ale moja kopalnia złota chwilowo nie pracuje ;-)

    Waldek

  • 5. Data: 2009-10-03 13:00:39
    Od: "beznick" <x...@a...cd>

    Użytkownik "kola-gen" <n...@n...nie> napisał w wiadomości
> [...]
    > toru wejściowego? Urządzenie praktycznie nie pobiera prądu, ma na wejściu

    Użyć dzielnika napięcia z dwóch oporników?
    Masz czym sprawdzić samoróbę? Jeśli tak, to jest cała masa układów
    scalonych, np. źródeł referencyjnych 1,2V.
    Wiecej zabulisz za stabilne termicznie i niskoszumne oporniki do dzielnika.
    Jak nie masz super woltomierza to leżysz i kwiczysz czekając na mamonę:-)