  • 51. Data: 2005-09-02 07:43:37
    Temat: Re: 12 Mbit/s za.... 249 zł brutto miesięcznie.
    Od: "Cezary Ambroziak" <a...@p...onet.pl>

    richie wrote:

    > Jakieś bliższe szczegóły?

    Po kraju tego nie zauważyłem ale na zagranicę są limity, upewniałem się
    przed wysłaniem. Jak im to kiedyś zgłaszałem to mi kazali mtu zmienić :-/
    Ostatnio nie jest już tak źle, kiedyś musiałem wychodzić tunelami żeby się
    dostać do czegoś działającego na wysokich portach, bo limit był bliski zeru.

  • 52. Data: 2005-09-02 08:10:19
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Fri, 2 Sep 2005 09:43:37 +0200, użyszkodnik "Cezary Ambroziak"
    <a...@p...onet.pl> napisał:

> [...]
    > dostać do czegoś działającego na wysokich portach, bo limit był bliski zeru.

    a to jest ciekawe czemu limity za granice a nie na TPNet...

    --
    futszaK
    601061867

  • 53. Data: 2005-09-02 09:17:24
    Od: "Sied@r" <s...@C...safenet.pl>

    futszaK napisał(a):

    > a to jest ciekawe czemu limity za granice a nie na TPNet...
    >

    > --
    > futszaK
    > 601061867
    chyba ze do tpnet przez zaganice

  • 54. Data: 2005-09-04 00:38:04
    Od: mianos <x...@x...xx>

    Czytaliscie newsy z chello ?
    Juz zaczyna sie jazda, pingi po 400ms lub wiecej, czeste awarie i
    problemy z dostepem (nawet w nocy), ludzie sie zalamuja bo specjalnie
    pokupowali sobie pelne oryginalne wersje gier by pograc na wiecej
    serwerow on-line a nie da sie przez to dzialanie, robi sie masakra u
    nich, co bylo raczej do przewidzenia, usluga ma ruszyc od 5 wrzesnia,
    ciekawe jak bedzie po tym czasie. Moze byc to czesc polityki chello,
    odstraszyc od innych abonamentow i zostawic wszystko dobrze w tej
    najdrozszej opcji (nie zdziwie sie jesli tak bedzie)

  • 55. Data: 2005-09-04 13:55:04
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    W artykule <a...@4...com> futszaK napisał(a):

    > Idac dalej mozna zajac drugi czy nawet trzeci kanal szerokosci
    > telewizyjnego i dac kolejne kilkadziesiat Mbps w dół i kolejne uplinki
    Tylko każde "kilkadziesiat Mbps w dół" w dół to karta do CMTS'a
    W klasie tych używanych w większych sieciach to >20k$ ..
    Traf 3 userow w jednym obszarze obsługiwanym przez daną kartę CMTS'a
    , którzy wysycają swoje 12 Mbps (nie wnikam jak) i wyłożyłeś 20k$
    na 3 abonentów

    IMHO mają doświadczenie na tej swojej ofercie 4 Mbps
    (nie wysycanie, uśredniony ruch) i może uważają,
    że tutaj też będzie podobnie.. i się to biznesowo zamyka.

    Stawiam, że w normalnych warunkach jak godzina miesięcznie będzie ruchu
    z w/w prędkością to i tak będzie dużo ...

    Przy załoŻeniu "normalnośći" abonenta :P

    Spock

  • 56. Data: 2005-09-04 14:20:48
    Od: Paweł Małachowski <p...@t...niewazne>

    On Sun, 4 Sep 2005, Marcin Jurczuk wrote:

    > Stawiam, że w normalnych warunkach jak godzina miesięcznie będzie ruchu
    > z w/w prędkością to i tak będzie dużo ...
    > Przy załoŻeniu "normalnośći" abonenta :P

    Przy braku limitu GB to jest oferta ładnie wycelowana w małe osiedlówki.
    Oni będą ssać ile pary starczy. :P
    BTW, już firmy sprzedające takim osiedlówkom łącza powiedzmy 2-4Mbit
    (np. LMDS-em) muszą mieć niezłego zonka.

    --
    Paweł Małachowski

  • 57. Data: 2005-09-04 16:32:50
    Od: Jakub Żukowski <j...@g...com>

    mianos napisał(a):
    > Moze byc to czesc polityki chello,
    > odstraszyc od innych abonamentow i zostawic wszystko dobrze w tej
    > najdrozszej opcji (nie zdziwie sie jesli tak bedzie)
    Prędzej uciekłbym do innego operatora niz kupywał u nich droższy abonament.

    --
    Jakub

  • 58. Data: 2005-09-05 10:46:33
    Od: "WaSyL" <w...@r...megapolis.pl>

    "futszaK" <f...@p...pl> wrote in message

    > przykrecamy kurek z napisem p2p do 128kilo i juz

    zazdroscimy ? W Aster 3mbps tez smiga dzielnie i zadne p2p nie jest obciete.

  • 59. Data: 2005-09-05 13:45:37
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Mon, 5 Sep 2005 12:46:33 +0200, użyszkodnik "WaSyL"
    <w...@r...megapolis.pl> napisał:

    > zazdroscimy ? W Aster 3mbps tez smiga dzielnie i zadne p2p nie jest obciete.

    w jaki sposob to testowałeś że jesteś tego pewien ???

    --
    futszaK
    601061867

  • 60. Data: 2005-09-05 14:14:01
    Od: "WaSyL" <w...@r...megapolis.pl>

    > w jaki sposob to testowałeś że jesteś tego pewien ???

    ktos mnie dodaje do swojej friendlisty, ja od niego sciagam. idzie jak
    trzeba.