  • 61. Data: 2005-09-05 14:33:44
    Temat: Re: 12 Mbit/s za.... 249 zł brutto miesięcznie.
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Mon, 5 Sep 2005 16:14:01 +0200, użyszkodnik "WaSyL"
    <w...@r...megapolis.pl> napisał:

    > ktos mnie dodaje do swojej friendlisty, ja od niego sciagam. idzie jak
    > trzeba.

    a ten ktos skad (sieciowo w stosunku do ACN) ???

    soft służący do przykrecania p2p dla kazdego programu moze miec osobny
    kurek,a ponadto mozemy nie porzycinac sieci operatorów z którymi mamy
    bezpłatny/tańszy peering (im wieksza mamy siec tym wiecej jest takich
    operatorow) nie mowiac juz o puszczaniu ile wlezie wewnątrz własnej
    sieci...

    --
    futszaK
    601061867

  • 62. Data: 2005-09-05 20:41:31
    Od: "WaSyL" <w...@r...megapolis.pl>

    "futszaK" <f...@p...pl> wrote in message

    > a ten ktos skad (sieciowo w stosunku do ACN) ???

    pewno, ze nie sprawdzalem wszystkich mozliwosci. nie pamietam juz jakie to
    bylo lacze.

> [...]
    > bezpłatny/tańszy peering (im wieksza mamy siec tym wiecej jest takich
    > operatorow) nie mowiac juz o puszczaniu ile wlezie wewnątrz własnej

    oczywiscie, ale tu juz gdybamy czy aster limituje czy nie ... nie wiem, moze
    do pewnych sieci limituje, nikogo jednak za reke nie zlapano.

  • 63. Data: 2005-09-08 11:18:35
    Od: Piotr Gnyp <t...@N...discordia.pl>

    .::On Fri, 2 Sep 2005 09:43:37 +0200, in <df8vlu$560$1@achot.icm.edu.pl>
    .::Cezary Ambroziak <a...@p...onet.pl> wrote:
    > Ostatnio nie jest już tak źle, kiedyś musiałem wychodzić tunelami żeby się
    > dostać do czegoś działającego na wysokich portach, bo limit był bliski zeru.

    To by wyjaśniało tak fatalne działanie Xbox Live.

    --
    http://cerbermail.com/?cbnAsx515H::gg#23475::jid#tor
    e...@f...discordia.pl