  • 1. Data: 2017-04-20 10:57:41
    Temat: 150 zł na karcie simplus - jak wykorzystać ?
    Od: Witold Rodzeń [vmobile.com.pl] <w...@i...pl>

    Witam,

    Jak w temacie. Mam zgromadzone na karcie ponad 150 zł.
    W jaki sposób można spieniężyć lub wykorzystać te środki oprócz dzwonienia ?

    pozdrawiam / best regards
    Witold Rodzeń

  • 2. Data: 2017-04-20 11:26:51
    Temat: Re: 150 zł na karcie simplus - jak wykorzystać ?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Witold Rodzeń [vmobile.com.pl]" napisał w wiadomości grup
    >Jak w temacie. Mam zgromadzone na karcie ponad 150 zł.
    >W jaki sposób można spieniężyć lub wykorzystać te środki oprócz
    >dzwonienia ?

    Poczekac.

    UKE cos tam dzialal w tej sprawie, moze doprowadzi do zwracania.

    Za rok, moze dwa, a moze 5 ...

    J.

  • 3. Data: 2017-04-20 11:40:38
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 20 kwietnia 2017 10:57:41 UTC+2 użytkownik Witold Rodzeń
    [vmobile.com.pl] napisał:
    > Witam,
    >
    > Jak w temacie. Mam zgromadzone na karcie ponad 150 zł.
    > W jaki sposób można spieniężyć lub wykorzystać te środki oprócz dzwonienia ?

    Sprzedać na allegro jako transfer na chomikuj chociazby

  • 4. Data: 2017-04-27 22:48:57
    Od: Witold Rodzeń [vmobile.com.pl] <w...@i...pl>

    Dzięki za odpowiedzi,
    Po drodze wyszedł mi inny pomysł
    - wyróżnić ogłoszenia na olx ;)

    pozdrawiam / best regards
    Witold Rodzeń

    Tel: (+48) 71 75 75 229, GSM: (+48) 601 594 674, Skype: witold.rodzen
    http://www.vmobile.com.pl (Aplikacje internetowe), https://vmobile.pl
    (e-commerce)

    oglegroups.com...