  • 1. Data: 2017-04-13 15:02:10
    Temat: [pr] Play odNowa - nowa oferta na kartę
    Od: Grzexs <g...@u...pl>

    Telepolis donosi:
    ?
    Play odNowa - nowa oferta na kartę

    W nowej ofercie Play na kartę środki na koncie i pakiety mają
    nieograniczoną ważność.

    W ofercie odNowa środki po doładowaniu kwotą 5-300 zł mają
    nieograniczoną ważność. Podobnie jest z pakietami. Są dostępne na
    numerze do momentu ich wyczerpania.

    Wraz z nową ofertą dostępny jest nowy cennik, w którym:

    minuta połączenia do wszystkich sieci kosztuje 0,29 zł,

    SMS do wszystkich sieci kosztuje 0,29 zł,

    w ramach promocji na terenie kraju 500 KB transferu kosztuje 0,01 zł

    cennikowe 100 KB transferu danych kosztuje 0,12 zł.

    W ofercie dostępne są następujące pakiety:

    Pakiet Cena Aktywacja

    Stan darmowy* 0 zł *188#

    100 minut do innych sieci 15 zł *111*840*1#

    100 SMS-ów do innych sieci 5 zł *111*841*1#

    1 GB 5 zł *111*842*1#

    6 GB 25 zł *111*843*1#

    *Stan Darmowy - rozmowy i SMS-y za darmo do sieci Play, nie można go
    uruchomić mając na koncie 0 zł

    Aktywacja taryfy odNowa jest możliwa za pomocą kodu *163*20#. W
    przypadku braku aktywności na numerze za korzystanie z oferty jest
    pobierana opłata 2 zł miesięcznie. Jako aktywność zaliczane są:

    doładowanie konta,

    korzystanie ze środków na karcie (w tym ze środków promocyjnych),

    korzystanie z wykupionych pakietów.

    W praktyce, aby uniknąć opłaty wystarczy wykonać jedno połączenie
    miesięcznie.
    ?

    źródło:
    <http://www.telepolis.pl/wiadomosci/play-odnowa-nowa
    -oferta-na-karte,2,3,38598.html>

    Mój komentarz: Ciekawa propozycja dla dzwoniących tylko po własnej sieci
    i rzadka poza nią. Minuta w pakiecie do innych sieci kosztuje tyle, co
    taka zakupiona w promocji "10 za 5", a nie przepada. Reszta - taka sobie.
    --
    Grzexs

    ---
    Ta wiadomoĹ>Ä? e-mail zostaĹ,a sprawdzona pod kÄ...tem wirusĂłw przez oprogramowanie
    AVG.
    http://www.avg.com

  • 2. Data: 2017-04-19 03:00:59
    Temat: Re: [pr] Play odNowa - nowa oferta na kart™
    Od: Krzysztof Staniorowski <n...@k...eu>

    On 2017-04-13 13:02:10 +0000, Grzexs said:

    > W ofercie odNowa środki po doładowaniu kwotą 5-300 zł mają
    > nieograniczoną ważność. Podobnie jest z pakietami. Są dostępne na
    > numerze do momentu ich wyczerpania.

    chyba jedyna rzecz lepiej niż w Virgin Mobile

> [...]
    >
    > Stan darmowy* 0 zł *188#
    >
    > 100 minut do innych sieci 15 zł *111*840*1#
    >
    > 100 SMS-ów do innych sieci 5 zł *111*841*1#

    drogo :(

> [...]
    > sieci i rzadka poza nią. Minuta w pakiecie do innych sieci kosztuje
    > tyle, co taka zakupiona w promocji "10 za 5", a nie przepada. Reszta -

    Virgin Mobile nawet standardowymi ofertami (nie mam na myśli #freemium
    z dobrze poskładanym bukietem pakietów np. 100 minut za 8pln, 1GB za
    2pln lub 10GB za dyszkę) masakruje powyższą ofertę :D

    (podobno a2 ma jeszcze taniej)

    --
    Visit my website at https://ksx4system.net for more information.

  • 3. Data: 2017-04-19 08:00:35
    Temat: Re: [pr] Play odNowa - nowa oferta na kartę
    Od: h...@g...com

    Wszystko fajnie, tylko należy uważać na punkt 6 regulaminu.
    Darmo dali, to nie szkoda :-)

    --
    Heniek