  • 1. Data: 2017-04-18 18:12:31
    Temat: Rejestracja Lyca w Krakowie
    Od: Piotr Karocki <p...@i...org>

    Ahoj,

    wiem, ze pytanie dziwne, ale... czy ktos rejestrowal w Krakowie karte
    Lyca? Gdzie mu sie udalo tego dokonac?

    Co prawda Lyca na swojej stronie (i ustami hotline) przekonuje ze "tysiace
    punktow w kraju", to dzisiaj bylem w trzech przez nich wymienionych jako
    punkty rejestracji, i w zadnym to jest niemozliwe. Lyca twierdzi tez ze
    Zabka to robi, ale moja osiedlowa - nie. Przegralem wiec dzisiaj 0:4, i
    wolalbym tak bardziej "na pewniaka" pojsc nastepnym razem :)

  • 2. Data: 2017-04-20 22:05:26
    Temat: Re: Rejestracja Lyca w Krakowie
    Od: "Lolo" <bogdan@bez spamu-seznam.cz>

    Użytkownik "Piotr Karocki" <p...@i...org> napisał w wiadomości
> [...]
    > Zabka to robi, ale moja osiedlowa - nie. Przegralem wiec dzisiaj 0:4, i
    > wolalbym tak bardziej "na pewniaka" pojsc nastepnym razem :)

    U mnie w Olsztynie jest podobnie. Rejestrowałe kartę w 4-ech punktach i nie
    otrzymałem potwierdznia rejestracja a Lyca straszy mnie zablokowaniem karty.
    Porażka