  • 1. Data: 2017-04-19 16:06:27
    Temat: "Nowe Karty" w VM
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    Wie ktoś o co chodzi z tą wymianą kart SIM na takie "nowej generacji"?
    Czym one się różnią od tych używanych dotychczas?

  • 2. Data: 2017-04-20 08:03:10
    Temat: Re: "Nowe Karty" w VM
    Od: Krzysztof Staniorowski <n...@k...eu>

    On 2017-04-19 14:06:27 +0000, Trybun said:

    > Wie ktoś o co chodzi z tą wymianą kart SIM na takie "nowej generacji"?
    > Czym one się różnią od tych używanych dotychczas?

    To nie jest przypadkiem tak, że VM przeszli na model full MVNO i lecą z
    własnego MNC?

    --
    Visit my website at https://ksx4system.net for more information.

  • 3. Data: 2017-04-20 08:42:59
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-04-20 o 08:03, Krzysztof Staniorowski pisze:

    > To nie jest przypadkiem tak, że VM przeszli na model full MVNO i lecą
    > z własnego MNC?

    Nie mam pojęcia. Dostałem wczoraj SMS od VM o treści - "W Virgin Mobile
    mamy karty SIM nowej generacji. Jeżeli chcesz wymienić swoja kartę SIM i
    dostać w prezencie pakiet 3GB odpisz TAK". Stąd moje pytanie na grupie,
    bo na ich stronie praktycznie nic nie ma o tych kartach i tej akcji
    wymiany.

  • 4. Data: 2017-04-20 23:19:08
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    W dniu czwartek, 20 kwietnia 2017 08:42:57 UTC+2 użytkownik Trybun napisał:

> [...]
    > dostać w prezencie pakiet 3GB odpisz TAK". Stąd moje pytanie na grupie,
    > bo na ich stronie praktycznie nic nie ma o tych kartach i tej akcji

    Upewnij sie czy to nie jakas sciema.
    Bo byli tacy, co odpowiadali Tak na rozne zapytania a potem okazywalo sie, ze koszt
    sms byl kilkadziesiat zl i "organizator" nic nie wiedzial o akcji robionej w jego
    imieniu.

  • 5. Data: 2017-04-21 12:58:50
    Od: Alzem ??????????? <a...@b...by>

    W dniu 20.04.2017 o 23:19, krzysztofsf pisze:
> [...]
    sms byl kilkadziesiat zl i "organizator" nic nie wiedzial o akcji robionej w jego

    Ja także dostałem takiego SMS. Po przesłaniu odpowiedzi otrzymałem
    przesyłką pocztową nową, fizyczną kartę sim sieci VM.

  • 6. Data: 2017-04-21 14:33:39
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-04-20 o 23:19, krzysztofsf pisze:

> [...]
    sms byl kilkadziesiat zl i "organizator" nic nie wiedzial o akcji robionej w jego

    W jaki sposób się upewnić?

  • 7. Data: 2017-04-21 14:33:42
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-04-21 o 12:58, Alzem ??????????? pisze:

    > Ja także dostałem takiego SMS. Po przesłaniu odpowiedzi otrzymałem
    > przesyłką pocztową nową, fizyczną kartę sim sieci VM.

    A co to za karta i czym się różni od starej?

  • 8. Data: 2017-04-21 16:49:50
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-04-21 o 14:33, Trybun pisze:

    > W jaki sposób się upewnić?

    Zapytaj dzieciaka sąsiadów, będzie wiedział.
    Ile ty masz lat ?

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2017-04-21 16:52:50
    Od: Alzem ??????????? <a...@b...by>

    W dniu 21.04.2017 o 14:33, Trybun pisze:
    > A co to za karta i czym się różni od starej?

    Ja nie widzę różnicy w tych kartach. Może jedyną różnicą jest możliwość
    wyłamania takiej karty jakiej potrzebujesz. Możliwe są trzy wielkości.

    No i te 3GB gratis.

  • 10. Data: 2017-04-21 18:17:48
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-04-21 o 16:52, Alzem ??????????? pisze:

    > Ja nie widzę różnicy w tych kartach. Może jedyną różnicą jest
    > możliwość wyłamania takiej karty jakiej potrzebujesz. Możliwe są trzy
    > wielkości.
    >
    > No i te 3GB gratis.

    No tak, to logiczne - nie ma już nowych telefonów ze standardem innym
    niż nano, a stare karty tylko mini i micro. Dzięki za info.