  • 1. Data: 2010-01-14 11:00:52
    Temat: Program do porównywania plików [ot?]
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Witam.
    Czy możecie polecić jakiś soft do rekurencyjnego porównywania plików (pod
    win)?
    Przenoszę dane z dysku "wzbudzającego wątpliwości" i chciałbym porównać dane
    po przeprowadzce.
    Pliki to oczywiście zdjęcia (nef/tif/jpg/psd), więc konieczne jest
    porównywanie binarne.

  • 2. Data: 2010-01-14 11:37:41
    Temat: Re: Program do porównywania plików [ot?]
    Od: musiał <m...@y...de>

    darmowy Total Commander:
    porównywane pliki wrzuć do 2 podkatalogów w jedym katalogu a potem
    Polecenia-Szukaj-Wyszukiwacz zdublowanych plików
    zaznacz "identyczny rozmiar" i "identyczna zawartość"
    i wykasuj takie same

  • 3. Data: 2010-01-14 12:14:13
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 14 Jan 2010, musiał wrote:

    > darmowy Total Commander:

    Darmowy to on nie jest (shareware!), i nic to nie ma
    do faktu że da się go używać bez płacenia (nie ma
    wmontowanych "blokad" ani na funkcjonalność ani na czas).

    Ale prawda, bardzo funcjonalny i "skuteczny" (również do
    problemu w wątku).

    pzdr, Gotfryd

  • 4. Data: 2010-01-14 13:12:58
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "musiał" himvm3$qpr$...@o...futuro.pl...

    > darmowy Total Commander:

    Nie jest darmowy. :)

    > porównywane pliki wrzuć do 2 podkatalogów w jedym katalogu a potem
    > Polecenia-Szukaj-Wyszukiwacz zdublowanych plików
    > zaznacz "identyczny rozmiar" i "identyczna zawartość"

    Nie łatwiej poprzez 'synchronizuj katalogi'? :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2010-01-14 13:24:15
    Od: musiał <m...@y...de>

    > Nie łatwiej poprzez 'synchronizuj katalogi'? :)

    synchornizacja nie sprawdza zawartości,
    wydaje mi się, że leci tylko po datach

  • 6. Data: 2010-01-14 13:36:27
    Od: Marek K <m...@W...kappa.pl>

    On 2010-01-14 14:24, musiał wrote:

    > synchornizacja nie sprawdza zawartości,
    > wydaje mi się, że leci tylko po datach

    fc z linii komend (win)

    M.

  • 7. Data: 2010-01-14 13:36:55
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "musiał" hin5tt$632$...@o...futuro.pl

    > synchornizacja nie sprawdza zawartości,
    > wydaje mi się, że leci tylko po datach

    Masz rację -- wydaje Ci się. ;)

    Sprawdza zawartość. Ja to robię bardzo często. :)
    Można bez sprawdzania zawartości a można ze sprawdzaniem zawartości.

    Nie można ze sprawdzaniem zawartości, gdy porównujesz zawartość
    archiwum innego niż ZIP i wtedy, gdy porównujesz zawartość po FTP...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2010-01-14 13:46:29
    Od: "janek" <n...@a...pl>

    Użytkownik "musiał" <m...@y...de> napisał w wiadomości
    > darmowy Total Commander:
    freecommander jest darmowy i też ma taką możliwość
    pozdr.

  • 9. Data: 2010-01-14 15:48:59
    Od: Czarek <c...@w...onet.pl>

    Marcin [3M] pisze:
> [...]
    > dane po przeprowadzce.
    > Pliki to oczywiście zdjęcia (nef/tif/jpg/psd), więc konieczne jest

    Może tar ? Jest też pod windows, połączysz robienie archiwum z
    porównywaniem. Opcja [d --diff --compare] - jedna z tych, są równoważne.
    Zrobisz archiwum włączając porównywanie i na nowym dysku odtworzysz.

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl

  • 10. Data: 2010-01-14 18:16:38
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    musiał wrote:

    > synchornizacja nie sprawdza zawartości,
    > wydaje mi się, że leci tylko po datach

    sprawdza sprawdza, tylko wtedy to długo trwa.

    TC jest nieocenionym softem... musze chyabw końcu zapłacić za niego bo wart
    jest każdego euro czy czym tam trzeba zapłacić którego chce autor.