  • 1. Data: 2010-01-14 12:56:56
    Temat: SD/SDHC z WiFi
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Czy ktoś z Was używa takich kart, które łączą się ze światem za pomocą WiFi?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2010-01-15 14:42:54
    Temat: Re: SD/SDHC z WiFi
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" hin4b5$bfm$...@i...gazeta.pl

    > Czy ktoś z Was używa takich kart, które łączą się ze światem za pomocą WiFi?

    Niektórych moich postów nie widać na grupie...
    Na przykład tego o tych kartach SD/SDHC z WiFi...
    Nic to... Będę uparcie pisał sam do siebie...

    A może ktoś wie, gdzie takie karty kupić w Polsce? :)

    O ileż łatwiej -- zamiast wkładać, wyjmować, przekładać,
    wsuwać i wysuwać -- po prostu zbliżyć... Trochę jakby za
    mocno przesiąknięte seksem? A co ja na to poradzę? W seksie
    też chodzi o przekaz informacji, tyle tylko, że nośnikiem
    jest coś innego. Zresztą -- w człowieku też biegają impulsy
    elektryczne, obok chemicznych...

    Ja bym to kupił, aby nie maltretować aparatu i nie sięgać raz
    za razem do czytnika tych kart -- wbudowany w komputer ma tak
    ,,solidną'' sprężynę, że uszkadza karty... Na szczęście to
    jedna z niewiele wad tego notebooka. :) Inną, najpoważniejszą
    chyba, jest to, że nie nuci kołysanek na dobranoc... Ponoć
    serwis potrafi to naprawić... Ponoć potrzebne sjest jakieś
    specjalistyczne oprogramowanie -- jakieś MIDy czy eMP3y...
    Nie znam się na tym, więc nie chcę się za to zabierać...
    A jak serwis zabierze, to znów będzie trzymał ze trzy dni...
    Mówią, że to nie oni trzymają, ale że tyle trwa transport
    w dwie strony... Każdy zrzuca winę na innego...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2010-01-17 16:38:50
    Od: Łukasz Góralczyk <l...@g...com>

    On Thu, 14 Jan 2010 13:56:56 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > Czy ktoś z Was używa takich kart, które łączą się ze światem za pomocą
    > WiFi?

    Czytałem, jakiś czas temu, test takiej karty, zapamiętałem same negatywne
    cechy:
    * bateria w aparacie bardzo szybko się wyczerpuje,
    * stosunkowo mała prędkość przesyłania,
    * wysoka cena.

    --
    Łukasz.

  • 4. Data: 2010-01-17 17:03:09
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "Łukasz Góralczyk" <l...@g...com> napisał:

> [...]
    > cechy:
    > * bateria w aparacie bardzo szybko się wyczerpuje,

    I jeszcze jedno - bywają karty SD+WiFi dłuższe niz standardowa karta SD -
    część karty wystaje z urządzenia jako antenka (przykład -
    http://www.arm.com/markets/enterprise_solutions/armp
    p/11193.html). Z taką
    kartą nie zamkniesz w aparacie odpowiedniej klapki. Jest to dość niewygodne,
    niebezpieczne dla sprzętu (sterczący koniec karty i klapkę łatwo złamać) a
    w niektórych aparatach uniemożliwi nawet włączenie aparatu.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 5. Data: 2010-01-17 21:51:54
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Marek Wyszomirski" hivfok$dk$...@n...onet.pl

> [...]
    > niebezpieczne dla sprzętu (sterczący koniec karty i klapkę łatwo złamać) a
    > w niektórych aparatach uniemożliwi nawet włączenie aparatu.

    Takiej nie chcę. :)

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2010-01-17 22:02:24
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Łukasz Góralczyk" hiveep$ln6$...@n...news.neostrada.pl

    > * bateria w aparacie bardzo szybko się wyczerpuje,
    > * stosunkowo mała prędkość przesyłania,
    > * wysoka cena.

    A gdzie to kupić w Polsce -- i za ile?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2010-01-18 10:04:41
    Od: "Norbert" <x...@h...spam>

> [...]
    > niebezpieczne dla sprzętu (sterczący koniec karty i klapkę łatwo złamać)
    > w niektórych aparatach uniemożliwi nawet włączenie aparatu.

    Te dlugie to byly karty do palmtopow (kiedys nie kazdy mial WIFI), to typowa
    sieciowka i potrzebny jest soft po stronie urzadzenia. W tych kartach od
    aparatow chodzi o to zeby dzialaly autonomicznie jak dysk sieciowy pod wifi.
    Poki co ciekawostka, ktora slabo dziala, moze do studia sie nadaje, zeby
    zdjecia na bierzaco splywaly do kompa.
    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2010-01-21 00:00:51
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Norbert" hj1bng$m9n$...@s...man.poznan.pl

> [...]
    > jak dysk sieciowy pod wifi. Poki co ciekawostka, ktora slabo dziala,
    > moze do studia sie nadaje, zeby zdjecia na bierzaco splywaly do kompa.

    Na bierząco powiadasz... Ale szybko nie bierzy...
    Mnie uczyli, że to nie jest 'na bierząco', lecz że 'jest bieżąco'.
    No -- ale czy mnie dobrze uczyli...

    -=-

    Wracając do meritum -- mnie to potrzebne do tego, aby nie maltretować
    styków w aparacie i nie marnować karty ciągłym przekładaniem. Dla mnie
    te karty są zbyt słabe mechanicznie.

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' http://eneuel.comyr.com o.`.,

  • 9. Data: 2010-01-21 06:08:34
    Od: "Norbert" <x...@h...spam>

    > Na bierząco powiadasz... Ale szybko nie bierzy...
    > Mnie uczyli, że to nie jest 'na bierząco', lecz że 'jest bieżąco'.
    > No -- ale czy mnie dobrze uczyli...

    fakt :) Ja bardzo szybko pisze, potem gubie litery i robie takie bledy.

  • 10. Data: 2010-01-21 08:10:38
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Norbert" hj8r11$edr$...@s...man.poznan.pl

    > fakt :) Ja bardzo szybko pisze, potem gubie litery i robie takie bledy.

    Bardzo szybko i bezbłędnie piszę. Błędy robię później, czyli po napisaniu...

    IMO Ty nie robisz tych błędów potem (po napisaniu) ale w takcie pisania.
    Ale oczywiście mogę być w błędzie -- być może szybko piszesz, zostaje Ci
    trochę wolnego czasu, więc robisz błędy, aby ten czas wypełnić... ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'