  • 1. Data: 2016-05-12 14:23:15
    Temat: 20-letnia ford fiesta
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Ile może być wart taki samochód 1996 w niezłym stanie?
    Mało rdzy, opony tak jeszcze 70% bieżnika, hamulce 1/2.
    Tysiaka? Może dwa?

  • 2. Data: 2016-05-12 15:29:02
    Temat: Re: 20-letnia ford fiesta
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    > Ile może być wart taki samochód 1996 w niezłym stanie?
    > Mało rdzy, opony tak jeszcze 70% bieżnika, hamulce 1/2.
    > Tysiaka? Może dwa?
    dwa to jak sa oplaty tzw. dlugie /cokolwiek to znaczy, tym sie chwala
    komisiarze/
    i faktycznie jest mniej wiecej ok.
    z ciekawosci - najdrozsza na olx to aktualnie 4500, automat :-)

  • 3. Data: 2016-05-12 16:12:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Ile może być wart taki samochód 1996 w niezłym stanie?
    >Mało rdzy, opony tak jeszcze 70% bieżnika, hamulce 1/2.

    Co znaczy 1/2 ? Jeden niesprawny ?

    >Tysiaka? Może dwa?

    Gdzies tyle.
    Zlomiarz podejrzewam ze dalby 500 i nie patrzyl na stan :-)

    Klime ma ? Sprawna ? Bo bez klimy ... nie dam tysiaka.

    J.

  • 4. Data: 2016-05-12 17:04:20
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Co znaczy 1/2 ? Jeden niesprawny ?

    Znaczy, że jeszcze tak na oko 50% klockow zostalo.

    > Gdzies tyle.
    > Zlomiarz podejrzewam ze dalby 500 i nie patrzyl na stan :-)

    :-)
    acha, czyli poruszamy sie w takim rejonie cen :-)

    > Klime ma ? Sprawna ? Bo bez klimy ... nie dam tysiaka.

    Ty nie dasz, ja pewnie też dołożyłbym, ale młodzieniec po maturze nie poci
    sie chyba az tak w lecie albo nie ceni sobie az tak komfortu jak my aby z
    uciułanych oszczedności kase na klime marnowac w swym pierszym toczydełku
    do bujacia sie z kolegami po Krakowie :-) Pewnie woli na benzyne fundusze
    zostawic...

    Swoją drogą *sprawna* i nieśmierdząca klima w 20-letnim aucie "z historią"
    to byłby chyba biały kruk :-)

  • 5. Data: 2016-05-12 17:18:49
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-05-12 o 17:04, Pszemol pisze:

> [...]
    > do bujacia sie z kolegami po Krakowie :-) Pewnie woli na benzyne fundusze

    Zdziwiłbyś się czym teraz maturzyści się poruszają. Na taką fiestę
    niejeden spojrzeć by nie chciał...

    A na poważnie, myślę że 800-1200 to taki rozsądny pułap który jest do
    uzyskania.

    Lewis

  • 6. Data: 2016-05-12 18:20:13
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 12.05.2016 o 17:04, Pszemol pisze:

> [...]
    > do bujacia sie z kolegami po Krakowie :-) Pewnie woli na benzyne fundusze

    Mylisz się, jest dokładnie odwrotnie, młodzi też mają mózg.
    Sprawdzone na przykładzie 19 latka.
    Wszystkiego nie musiało być, ale klima musiała.
    Ale on z tych normalnych, auto miało być do jeżdżenia, a nie do
    szpanowania wśród blachar.

  • 7. Data: 2016-05-13 01:12:04
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Cavallino" <c...@k...pl> wrote in message

> [...]
    > Sprawdzone na przykładzie 19 latka.
    > Wszystkiego nie musiało być, ale klima musiała.
    > Ale on z tych normalnych, auto miało być do jeżdżenia,

    Zabrzmiało jakby klima była priorytetem numero uno...

    Ten nastolatek wybiera się może na wycieczkę na Sycylię?

    Czy może chłopak tęgi jest i poci się przy 20'C ?

  • 8. Data: 2016-05-13 01:14:55
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> wrote in message

    > Zdziwiłbyś się czym teraz maturzyści się poruszają. Na taką fiestę
    > niejeden spojrzeć by nie chciał...

    Wcale bym się nie zdziwił - różnie rodziny dzieci wychowują.
    Jak tatuś/mamusia sypnie kasą to potem młodzień jeździ...
    A niektórzy w tym wieku pewnie już pokończyli zawodówki
    i zarabiają niezłe pieniądze, stać ich na lepsze kołka niż maturzystów.

    > A na poważnie, myślę że 800-1200 to taki rozsądny pułap
    > który jest do uzyskania.

    Brzmi całkiem w zasięgu ręki :-)

  • 9. Data: 2016-05-13 20:24:28
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 13.05.2016 o 01:12, Pszemol pisze:
    > "Cavallino" <c...@k...pl> wrote in message

    > Zabrzmiało jakby klima była priorytetem numero uno...

    No bo jest.

    > Ten nastolatek wybiera się może na wycieczkę na Sycylię?

    Ostatni rok u nas był bardzo podobny temperaturowo.

    > Czy może chłopak tęgi jest i poci się przy 20'C ?

    Ma 75 kg przy 180 cm, więc zdecydowanie nie.

  • 10. Data: 2016-05-14 12:58:05
    Od: Trybun <C...@j...ru>

    W dniu 2016-05-12 o 14:23, Pszemol pisze:
    > Ile może być wart taki samochód 1996 w niezłym stanie?
    > Mało rdzy, opony tak jeszcze 70% bieżnika, hamulce 1/2.
    > Tysiaka? Może dwa?

    Dwa, a może nawet więcej. Tysiaka to kosztuje wrak sprzedawany na
    złomowisko, na wagę.