  • 11. Data: 2010-01-26 10:58:53
    Temat: Re: -27,8 i pekl mi lancuch rozrzadu...
    Od: krzysiek82 <k...@p...pl>

    Nex@pl pisze:
    > No, w Mercedesie kontrole miałeś przy przebiegu 350 000km. Zresztą
    > kolega opisuje, że zmienił nie jako przy okazji. Fiat po ilu zaleca
    > wymianę?

    fiat nie zaleca wymiany jak nie trzeba i przewiduje żywotność tego
    silnika na jakieś 250tyś km. Takie jest oficjalne stanowisko Fiata.

    --
    krzysiek82

  • 12. Data: 2010-01-26 11:09:52
    Od: szymo <s...@w...pl>

    > Tia, mit o niesmiertelnych i bezobsługowych łańcuchowych rozrządach...

    Wcale nie mit - peugeot expert nowy - wymianę rozrządu producent
    przewiduje po przejechaniu 400.000 można powiedzieć że to jest bezobsługowe.

  • 13. Data: 2010-01-26 11:20:14
    Od: krzysiek82 <k...@p...pl>

    szymo pisze:
    \
    >\ Wcale nie mit - peugeot expert nowy - wymianę rozrządu producent
    > przewiduje po przejechaniu 400.000 można powiedzieć że to jest
    > bezobsługowe.

    przewiduje dobrze to określiłeś, rzeczywistość okazuje się jednak zwykle
    inna.

    --
    krzysiek82

  • 14. Data: 2010-01-26 11:27:27
    Od: DoQ <p...@g...com>

    szymo pisze:

    > Wcale nie mit - peugeot expert nowy - wymianę rozrządu producent
    > przewiduje po przejechaniu 400.000 można powiedzieć że to jest
    > bezobsługowe.

    Wymiana paska po 400.000??
    Chwyt producenta, co by klienta przekabacić na "bezobsługową eksploatację".

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 15. Data: 2010-01-26 11:43:47
    Od: "Michał Gut" <m...@w...pl>

    > a kola zmieniane były?, widziałem już zjechane na maxa, mógł łańcuch
    > przeskoczyć. Kolego jak to po co? widocznie się już tego domagał.

    ale zjechane kola byloby widac przy zmianie rozrzadu 2 miesiace temu

  • 16. Data: 2010-01-26 11:44:56
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    krzysiek82 pisze:

    > a kola zmieniane były?, widziałem już zjechane na maxa, mógł łańcuch
    > przeskoczyć.

    Mnie sie pytasz? To nie moje auto.

    > Kolego jak to po co? widocznie się już tego domagał.

    Z cala pewnoscia masz fiata skoro to dla Ciebie takie oczywiste.

    --
    Karolek

  • 17. Data: 2010-01-26 11:47:45
    Od: "Michał Gut" <m...@w...pl>

    > Chyba wiekszosc zaworow stanela w pozycji pozamykanej - wieksze opory,
    > poza tym lancuch w gore nie polecial, jesli on gdzies tam lezy to wg mnie
    > duza szansa ze blokuje zebatke walu.

    ale rozrusznik kreci wałem - na tym dowcip polega ze nie ma tak ze bum i ani
    w te ani w te. kreci
    malo tego jak teraz podladowalem mu aku to jeden cylinder zdawal sie miec co
    jakis czas detonacje. Lepszy dowcip jest z tym ze od strony przegrody
    silnika (czyli stojac frontem do podniesionej maski i silnika to bedzie za
    silnikiem) podczas krecenia wydobywa sie lekki dym - dieselowy. opcja o
    braku kompresji upadla.....

    mozliwe jest pekniecie bloku silnika albo glowicy? na mrozie i to od
    niczego?

  • 18. Data: 2010-01-26 11:51:55
    Od: krzysiek82 <k...@p...pl>

    Michał Gut pisze:
    > ale zjechane kola byloby widac przy zmianie rozrzadu 2 miesiace temu

    można widzieć i można widzieć :)

    --
    krzysiek82

  • 19. Data: 2010-01-26 11:53:30
    Od: szymo <s...@w...pl>

    > Wymiana paska po 400.000??
    > Chwyt producenta, co by klienta przekabacić na "bezobsługową eksploatację".

    Nie chcę być stronniczy ale jak Peugeot przejedzie 400000 to dam znać na
    razie ma 100 z małym kawałeczkiem.

  • 20. Data: 2010-01-26 11:54:03
    Od: krzysiek82 <k...@p...pl>

    Karolek pisze:
    > Z cala pewnoscia masz fiata skoro to dla Ciebie takie oczywiste.

    mam fiata, ale powiem Ci tak zmieniałem ostatnio koleżance rozrząd w
    micrze po przebiegu 160tyś i jakoś także się już domagał (przebieg ori
    bo auto mieli jej rodzice od nowości)

    --
    krzysiek82