  • 1. Data: 2009-11-27 19:26:23
    Temat: 3500 kanałów (część HD) za $49 jednorazowo?
    Od: Netx <n...@g...pl>

    No więc jestem pod wrażeniem oferty, chociaż jeszcze nie
    skorzystałem, ale mnie kusi:
    http://satellitedirect.tv
    Po dłużyszym oglądaniu ich strony wyskoczyła specjalna cena
    $29, płatność PayPalem (więc chyba mogę cofnąć płatność).
    Proszę o info czy ktoś się skusił i może opisać jakie
    rozdzielczości max. są (mniej więcej).
    Są polskie kanały jakieś? W ogóle te kanały to są na żywo i
    coś warte?
    A może są inne tego typu oferty?

    Niby mam TV podłączone do kompa po HDMI, więc jak już
    napisałem to jest kuszące, może w ogóle powinni transmitować
    w ten sposób telewizję a najlepiej abym mógł sobie wybrać
    kanały za które chcę płacić i niech idą z Internetu.
    (podejrzewam że byłoby taniej).

    Są już TV z dostępem do Youtube, więc mogliby w ogóle zrobić
    dostęp do wszelkich kanałów przez Internet.

    Pozdrawiam,
    Marek

  • 2. Data: 2009-12-01 11:14:52
    Temat: Re: 3500 kanałów (część HD) za $49 jednorazowo?
    Od: Karol Biernacki UG Jedwabno <w...@g...com>

    Idz na allegro wydasz 9.99zl i stracisz troche mniej :-) to jest tylko
    program w ktorym siedza listy darmowych stacji internetowych o niskiej
    jakosci. Nie licz ze znajdziesz tam cos "firmowego" typu HBO :-)