  • 1. Data: 2009-11-27 09:10:24
    Temat: Dr. House na TVP 2.
    Od: "Darek" <a...@p...gazeta.pl>

    Może sie nieznam ale jaki jest sens pokazywania serialu dr. House ostatniego
    sezonu a na dzień następny pokazywany jest ten sam serial tylko dwa sezony
    wcześniej :) Podobnie zauważyłem na AXN .

  • 2. Data: 2009-11-27 10:36:16
    Temat: Re: Dr. House na TVP 2.
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Darek" <a...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Może sie nieznam ale jaki jest sens pokazywania serialu dr. House
    > ostatniego sezonu a na dzień następny pokazywany jest ten sam serial tylko
    > dwa sezony wcześniej :) Podobnie zauważyłem na AXN .

    Ja ogladam sporadycznie wiec nie ma dla mnie znaczenia kolejnosc odcinkow,
    kazdy przypadek jest inny. :-)

  • 3. Data: 2009-11-27 10:40:08
    Od: K <...@...c>

    Darek pisze:
    > Może sie nieznam ale jaki jest sens pokazywania serialu dr. House
    > ostatniego sezonu a na dzień następny pokazywany jest ten sam serial
    > tylko dwa sezony wcześniej :) Podobnie zauważyłem na AXN .

    jak chcesz to mam wszystko od s01e01 do s0608, odpal jakies ftp to ci
    wrzuce.

  • 4. Data: 2009-11-27 12:00:49
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Fri, 27 Nov 2009 10:10:24 +0100, Darek napisał(a):

    > Może sie nieznam ale jaki jest sens pokazywania serialu dr. House ostatniego
    > sezonu a na dzień następny pokazywany jest ten sam serial tylko dwa sezony
    > wcześniej :)

    To na zasadzie kontynuacji powtórki, przerwanej puszczeniem odcinków
    ostatniego sezonu.
    Raz już tak było i dzięki temu obejrzałem sobie kilkanaście pierwszych
    odcinków, których nie oglądałem gdy leciały po raz pierwszy, w dodatku
    zaczynając się tuż przed północą.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 5. Data: 2009-11-27 12:57:37
    Od: "Darek" <a...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Chris" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomości

> [...]
    > Raz już tak było i dzięki temu obejrzałem sobie kilkanaście pierwszych
    > odcinków, których nie oglądałem gdy leciały po raz pierwszy, w dodatku

    Wcześniej puszczali powtórki sezonów co wcześniej leciały ale od jakiegoś
    czasu puszczali w środe i czwartki nowe odcinki a teraz w środe nowy odcinek
    5 sezonu oraz w czwartek jeden odcinek 3 sezonu. Wiem że w każdym odcinku są
    inne przypadki ale są też inne wątki które sie ciągną.

  • 6. Data: 2009-11-27 14:32:46
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Fri, 27 Nov 2009 13:57:37 +0100, Darek napisał(a):

    > Wcześniej puszczali powtórki sezonów co wcześniej leciały ale od jakiegoś
    > czasu puszczali w środe i czwartki nowe odcinki a teraz w środe nowy odcinek
    > 5 sezonu oraz w czwartek jeden odcinek 3 sezonu.

    To był ostatni (5s24) odcinek 5 sezonu, więcej już nie ma. Dlatego
    wrócili do powtórek i teraz już będą leciały tylko odcinki kolejne, po
    wyświetlanym w czwartek 51-ym odcinku.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 7. Data: 2009-11-27 14:44:02
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

> [...]

    To był ostatni (5s24) odcinek 5 sezonu, więcej już nie ma. Dlatego
    wrócili do powtórek i teraz już będą leciały tylko odcinki kolejne, po
    wyświetlanym w środę 51-ym odcinku.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 8. Data: 2009-11-28 09:28:05
    Od: "Ro" <r...@p...fm>

    daj kontakt @ priv

  • 9. Data: 2009-11-28 11:04:55
    Od: "P" <...@n...com>

    > To był ostatni (5s24) odcinek 5 sezonu, więcej już nie ma. Dlatego
    > wrócili do powtórek i teraz już będą leciały tylko odcinki kolejne, po
    > wyświetlanym w środę 51-ym odcinku.

    ale jest 6 sezon i 8 odcinek wlasnie lecial

  • 10. Data: 2009-11-28 15:37:12
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@T...MUCH.SPAM.com>

    Ro pisze:
    > daj kontakt @ priv

    macie takie duże ftp to dajcie znac

    tomek-w '::małpeczka:': wp :"kropeczka:,: pl