  • 1. Data: 2009-11-25 07:32:55
    Temat: DVB-T FT-8300 HD PVR
    Od: dekoder <w...@w...pl>

    Witam wszystkich.
    Mam tuner FT-8300 HD z funkcją PVR. Daje mi to możliwość nagrywania
    programów na zewnętrznym dysku USB.
    Problem w tym, że mogę nagranie przenieść i odtwarzać na kompie jednak
    ni huhu ... obrabiać !
    Potrzebuję wyciąć reklamy, obciąć nadmiar materiału na końcu lub
    początku .... nic więcej
    może ktoś ma jakąś wiedzę na ten temat ... będę bardzo dźwięczny ....

    Ferguson: http://www.ferguson-digital.eu/pl/download.html?func
    =select&id=82

    dekoder

  • 2. Data: 2009-11-25 14:26:04
    Temat: Re: DVB-T FT-8300 HD PVR
    Od: sat_diver <s...@s...info>

    Nastał dzień 2009-11-25 08:32, dekoder donosi, że:
    > Potrzebuję wyciąć reklamy, obciąć nadmiar materiału na końcu lub
    > początku .... nic więcej
    > może ktoś ma jakąś wiedzę na ten temat ... będę bardzo dźwięczny ....
    Zakładam, że pliki to *.TS
    Wystarczy:
    Darmowy ProjectX: zdemuxuje pliki
    Darmowy GUI for DVDauthor: stworzy kompilację DVD
    Darmowy ShrinkDVD: pozwoli na wycięcie reklam, etc. i nagranie na DVD.
    Lub/I
    Darmowy AutoGK: zrobi DiVXa lub XViDa

    W razie pytań służę pomocą :)

  • 3. Data: 2009-11-25 14:34:18
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Zakładam, że pliki to *.TS
    > W razie pytań służę pomocą :)

    a czy znasz JEDEN program, ktory otworzy, wyedytuje i zapisze plik ts bez
    zadnych powiazan z dvd lub divx ?

  • 4. Data: 2009-11-25 16:41:16
    Od: dekoder <w...@w...pl>

    On 25 Lis, 15:26, sat_diver <s...@s...info> wrote:
> [...]
    > Darmowy GUI for DVDauthor: stworzy kompilację DVD
    > Darmowy ShrinkDVD: pozwoli na wycięcie reklam, etc. i nagranie na DVD.

    fergoson nagrywa pliki " *.trp "
    właśnie w tym problem że programy, które wymieniłeś .... nie wczytują
    pliku nagranego na wspomnianym fergusonie ...
    zresztą zarówno pod linuxem jak i łidofsem XP nie mam problemu z ich
    odtwarzaniem.
    parametry nagranego video:
    rozmiar obrazu 720 x 576, kodek video H.264 / AVC / MPEG-4 AVC /
    MPEG-4 part 10 i oczywiście 25 klatek/s
    dźwięk ATSC A/52A (AC-3), stereo

    w czym problem - wydawałoby się że wszystko jest ok. ale każdy ze
    znanych mi programów wyrzuca zawsze jakiś błąd i zatrzymuje pracę
    Ferguson pewnie dodaje coś od siebie .... patrz "poranek kojota" :))

    dekoder

  • 5. Data: 2009-11-25 18:25:45
    Od: sat_diver <s...@s...info>

    Nastał dzień 2009-11-25 17:41, dekoder donosi, że:
    > fergoson nagrywa pliki " *.trp "
    Nie próbowałem tego, ale znalazłem taki hint:
    "programem h264ts_cutter zmieniam trp na ts"

  • 6. Data: 2009-11-25 19:55:54
    Od: dekoder <w...@w...pl>

    On 25 Lis, 19:25, sat_diver <s...@s...info> wrote:
    > Nastał dzień 2009-11-25 17:41, dekoder donosi, że:> fergoson nagrywa pliki "  *.trp
     "

    > Nie próbowałem tego, ale znalazłem taki hint:
    > "programem h264ts_cutter zmieniam trp na ts"

    przeciągnąłem sobie V111
    i w wyniku otrzymuję ..... "could not init. video playback DS-
    Error ..." nieokreślony błąd
    ... i tak ze wszystkim :((

    może podrzucę Ci jakieś parę sekund ... może wtedy będzie łatwiej ...
    dostaniesz nobla
    dekoder

  • 7. Data: 2009-11-25 20:16:21
    Od: sat_diver <s...@s...info>

    Nastał dzień 2009-11-25 20:55, dekoder donosi, że:
    > Error ..." nieokreślony błąd
    > ... i tak ze wszystkim :((
    Spróbuj sprawdzić jeszcze SUPER (C) 2009 build 36
    http://www.vista.pl/download/1543_super_2008_build_3
    5.html
    opis tutaj, w połowie strony:
    http://www.vista.pl/porady/736_jak_zamienic_pliki_au
    dio_i_video_na_inny_format_wszystko_za_pomoca_darmow
    ych_programow_.html

  • 8. Data: 2009-11-26 07:57:41
    Od: dekoder <w...@w...pl>

    On 25 Lis, 21:16, sat_diver <s...@s...info> wrote:
    > Nastał dzień 2009-11-25 20:55, dekoder donosi, że:> Error ..." nieokreślony błąd
    >
    > Spróbuj sprawdzić jeszcze SUPER (c) 2009 build
> [...]

    no i nic ....
    problem w tym, że każda aplikacja próbuje wykorzystać swój własny
    kodek i np. FreeVideo wyrzuca konkretny błąd w bibliotece
    avcodec-52.dll
    podobnie MediaCoder, z tym że ten rozpoznaje plik *.trp jako kontener
    *.TS
    kodeki z których korzysta system operacyjny w moim przypadku pod
    windowsem - ffdshow video decoder (libavcodec.dll h264) AVC1
    pod linuxem jest to bardziej wszechstronna biblioteka
    program do cięcia - konwersji musiałby wykorzystywać biblioteki
    systemowe a nie swoje - wbudowane

    dekoder

  • 9. Data: 2009-11-28 19:43:22
    Od: dvb-t <g...@g...com>

    A wrzuć gdzieś ze 30 sekund takiego nagrania w pliku trp, wtedy
    większy zespół nad tym popracuje :)

  • 10. Data: 2009-11-29 06:34:08
    Od: dekoder <w...@w...pl>

    dvb-t pisze:
    > A wrzuć gdzieś ze 30 sekund takiego nagrania w pliku trp, wtedy
    > większy zespół nad tym popracuje :)

    dobry pomysł !!!
    proszę: http://d01.megashares.com/dl/bcd087c/Ferguson FT 8300.zip