  • 1. Data: 2009-11-25 09:47:16
    Temat: Telewizja N problem z nagrywaniem
    Od: kalif <m...@w...pl>

    Witam
    Może ktoś miał podobny problem z nagrywaniem z N" mianowicie:wyświetlam
    listę klawiszem list,następnie dodaję poprzez klawisz R nagranie,które
    mnie interesuje,wypełniam wszystkie pola tego nagrania,częstotliwość
    daję np na 21 odcinków.Z takim zaprogramowanie w dni tygodnia od PN-PT z
    programem Brzydula nie mam problemów z jego odtwarzaniem,natomiast
    podczas takiego zaprogramowania Kuby Wojewódzkiego już nie mogę
    odtworzyć po zatwierdzeniu z pilota nagrania,chociaż fizycznie figuruje
    pod listą nagranych programów.Z konsultantem przeprowadziłem reset
    recordera lecz to nic nie pomogło,nie za bardzo wiem jak tę
    "jakąś"blokadę odblokować.Godziny mam wpisane poprawnie czyli 22:30 do
    23:30 i powtarzane co wtorek.Lecz jak napisałem wcześniej nie mogę tego
    jedynego programu odtworzyć.Więc zwracam się do szanownych grupowiczów z
    prośbą o jakieś porady.Jak przypominam sobie wcześniej planowałem
    nagranie programu jednorazowo i wtedy się nagrywał,ale mi zależy na
    wielokrotnym nagrywaniu tego programu
    Pozdr

    Ps
    Inny program cykliczny czyli Gadżet 3 nastawiony na ileś tam odcinków
    nagrywan się prawidłowo jak również się odtwarza,a jest zaplanowany
    również raz w tygodniu

  • 2. Data: 2009-11-25 11:53:12
    Temat: Re: Telewizja N problem z nagrywaniem
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    kalif pisze:
> [...]
    > Inny program cykliczny czyli Gadżet 3 nastawiony na ileś tam odcinków
    > nagrywan się prawidłowo jak również się odtwarza,a jest zaplanowany

    z tego co piszesz wydaje mi się, że on po prostu mógł nie nagrać.
    dodaj nagranie z epg, a potem edit i zmień na cykliczne.
    poza tym sprawdź czy masz dostępny nowy soft, bo jeszcze nie dawno
    gryzły się pozycje w których określasz częstotliwość, tj. przyjmował
    ostatnią zmianę np. ustawiłeś pozycje do nagrania pn-pt, a potem
    inną na wtorki - to nagrywał tylko wtorki.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Debian Lenny, Gnome, Compiz-Fusion

  • 3. Data: 2009-11-25 20:32:52
    Od: kalif <m...@w...pl>

    pawell32 pisze:

> [...]
    > ostatnią zmianę np. ustawiłeś pozycje do nagrania pn-pt, a potem
    > inną na wtorki - to nagrywał tylko wtorki.

    Dziękuję za podpowiedź popróbuję..
    Pozdr