  • 1. Data: 2009-11-27 12:06:47
    Temat: Cyfrowy Polsat zmiana regulaminu
    Od: stefanf <s...@g...com>

    Witam,
    naczytałem się o tej zmianie regulaminu, mam CP od 2007 roku, w tej
    chwili umowa na czas nieokreślony (czyli 3 miesięczny okres
    wypowiedzenia). Dzwoniłem do nich z zapytaniem, czy wysłali mi to
    powiadomienie o zmianie regulaminu, i niestety jeszcze nie :/
    W związku z tym pytanie do lepiej zorientowanych: czy mam szanse
    dostać tą zmianę w rozsądnym terminie, czy jednak już wypowiedzieć
    umowę z tym 3-miesięcznym okresem?
    Bo, jeśli się nie mylę, nie mogę wypowiedzieć do czasu aż nie otrzymam
    tej informacji o zmianie?

    Btw. czy ktoś posiadający umowę na czas nieokreślony pakiet relax mix+
    (czy tam jakoś w ten deseń) dostał informację o zmianie?

    Pozdrawiam
    s.

  • 2. Data: 2009-11-30 08:58:39
    Temat: Re: Cyfrowy Polsat zmiana regulaminu
    Od: uzytkownik <b...@u...pl>

    stefanf pisze:
> [...]
    >
    > Btw. czy ktoś posiadający umowę na czas nieokreślony pakiet relax mix+
    > (czy tam jakoś w ten deseń) dostał informację o zmianie?

    jeśli zapisy w nowym regulaminie są zmieniane na korzyść konsumenta lub
    polegają na dostosowaniu regulaminu do zmiany prawa krajowego to
    konsumentowi nie przysługuje prawo wypowiedzenia umowy w związku z taką
    zmianą regulaminu.
    Ty posiadając umowę na czas nieokreślony możesz w każdym memencie ją
    wypowiedzieć zachowując trzymiesięczny okres.

  • 3. Data: 2009-11-30 09:04:08
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    uzytkownik wrote:

> [...]
    > polegają na dostosowaniu regulaminu do zmiany prawa krajowego to
    > konsumentowi nie przysługuje prawo wypowiedzenia umowy w związku z taką

    Zapis o "korzystnym dla konsumenta" upadł z jednego słusznego powodu -
    kto miałby tę korzyść określać? Pewnie operator :-) Natomiast zmiana
    przepisów prawa _i_ usunięcie klauzul niedozwolonych obowiązuje.

  • 4. Data: 2009-11-30 09:18:12
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> napisał
    w wiadomości news:hf01qa$tjf$1@news.onet.pl...

    > Zapis o "korzystnym dla konsumenta" upadł z jednego słusznego powodu -
    > kto miałby tę korzyść określać? Pewnie operator :-)

    Znaczy co?
    Uważasz, że jak operator doda dodatkowy program do pakietu który masz
    wykupiony, to możesz rozwiązać umowę bez kary?

  • 5. Data: 2009-11-30 09:34:10
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 30 Nov 2009 10:04:08 +0100, Maciej Bebenek (news.onet.pl)
    napisał(a):

    > Zapis o "korzystnym dla konsumenta" upadł z jednego słusznego powodu -
    > kto miałby tę korzyść określać? Pewnie operator :-) Natomiast zmiana
    > przepisów prawa _i_ usunięcie klauzul niedozwolonych obowiązuje.

    Maciek, twierdzisz, że prawo telekomunikacyjne obowiązuje Cyfrę?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 6. Data: 2009-11-30 10:12:34
    Od: "jerzyn" <d...@p...fm>

> [...]
    > kto miałby tę korzyść określać? Pewnie operator :-) Natomiast zmiana
    > przepisów prawa _i_ usunięcie klauzul niedozwolonych obowiązuje.

    Kto ma tego pilnowac, moze ten urzad co nagrody dostaje razem z FT ?
    jerzyn

  • 7. Data: 2009-11-30 14:50:05
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Waldek Godel wrote:

    > Maciek, twierdzisz, że prawo telekomunikacyjne obowiązuje Cyfrę?

    W zakresie rozsyłu sygnału? IMO tak.

  • 8. Data: 2009-11-30 14:54:00
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    > W zakresie rozsyłu sygnału? IMO tak.

    Mam akurat otwarty regulamin CP i w § 15 masz dobrze znane stwierdzenie:

    1. Cyfrowy Polsat powiadamia Abonentów na piśmie o każdej zmianie w
    Regulaminie z wyprzedzeniem
    co najmniej jednego Okresu Rozliczeniowego przed wprowadzeniem tych
    zmian w życie.
    Abonent w przypadku braku akceptacji zmian ma prawo wypowiedzenia Umowy
    Abonenckiej.
    2. W razie skorzystania przez Abonenta z tego prawa, Cyfrowemu Polsatowi
    nie przysługuje
    roszczenie odszkodowawcze ani zwrot ulgi udzielonej Abonentowi przy
    zawieraniu Umowy Abonenckiej,
    chyba że konieczność wprowadzenia zmian wynika bezpośrednio ze zmiany
    przepisów
    prawa, w tym usunięcia niedozwolonych postanowień umownych. W przypadku,
    gdy Abonent
    nie wypowiedział Umowy w wyżej przewidziany sposób, uważa się, że
    wyraził zgodę na zmianę
    Regulaminu.

  • 9. Data: 2009-11-30 14:56:00
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 30 Nov 2009 15:50:05 +0100, Maciej Bebenek (news.onet.pl)
    napisał(a):

    > W zakresie rozsyłu sygnału? IMO tak.

    Nie, w zakresie zawierania umów z klientami.

    A co do prawa komunikacyjnego i rozsyłu - Polska zaanektowała Francję?
    Kiedy?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 10. Data: 2009-11-30 14:56:46
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> napisał
    w wiadomości news:hf0ma9$qu6$2@news.onet.pl...

    > Mam akurat otwarty regulamin CP i w § 15 masz dobrze znane stwierdzenie:

    Cyfra ma inne zapisy.