  • 11. Data: 2012-01-25 22:53:12
    Temat: Re: 4 pkt , 100 PLN 114/90 ... Nowa alfa wciągnęła mnie do swojego scenariusza ;)
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    news:jfptfp$csn$2@node2.news.atman.pl...

    > Ano. BTW - znalazłem kiedyś na necie akta sprawy. Gość się sądził za
    > mandat, sąd wykonał eksperyment - parę razy mierzyli prędkośc tego samego
    > pojazdu jadącego z tą samą prędkością, z klimatyzacją/bez, z nawiewem na
    > różnych pozycjach i gość wygrał bo pokazywało co innego za każdym razem.

    Jak nakłonił sąd do wykonania tego eksperymentu?

  • 12. Data: 2012-01-25 23:04:09
    Od: to <t...@i...pl>

    begin AZ

> [...]
    > samego pojazdu jadącego z tą samą prędkością, z klimatyzacją/bez, z
    > nawiewem na różnych pozycjach i gość wygrał bo pokazywało co innego za

    I co, wykazano, że radar jest do dupy, ale nadal się go używa? Swoją
    drogą, jak takie coś mogło dostać homologację?

  • 13. Data: 2012-01-25 23:06:15
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-01-25 22:22, megrims pisze:

    > Telefon jakiś, albo numer służbowy? Może na fejsie ją znalazłeś?

    Masz opcję podrzucić linkiem do fejsa/nk jak podam Ci nr
    służbowy ? Bo tylko to czytelnie z "danych identyfikujących
    nosicielkę cycków" podała ... A mnie się buahaha ... kazała
    "czytelnie podpisać" ... podpisałem się jak zawsze ... i po
    prośbie o ponowienie podpisu ale czytelnie powiedziałem, że
    czytelniej nie umiem ;)

  • 14. Data: 2012-01-25 23:08:54
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 01/25/2012 11:04 PM, to wrote:

    > I co, wykazano, że radar jest do dupy, ale nadal się go używa? Swoją
    > drogą, jak takie coś mogło dostać homologację?

    No a czemu nie? Szukam, jak znajdę to wrzucę.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 15. Data: 2012-01-25 23:09:27
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Rafał \"SP\" Gil

    > A mnie się buahaha ... kazała "czytelnie podpisać" ... podpisałem
    > się jak zawsze ... i po prośbie o ponowienie podpisu ale czytelnie
    > powiedziałem, że czytelniej nie umiem ;)

    Skoro na tym poprzestała, to najwyraźniej zabrzmiało to wiarygodnie. :>

  • 16. Data: 2012-01-25 23:11:03
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Rafał,

> [...]
    > "czytelnie podpisać" ... podpisałem się jak zawsze ... i po
    > prośbie o ponowienie podpisu ale czytelnie powiedziałem, że

    Akurat przerabiam problem "czytelnego podpisu" z kurierami - dostali
    ostatnio jakiegoś amoku z tym. Problem w tym, że nie ma jakiegokolwiek
    zapisu prawa, nakazującego używania czegoś takiego jak podpis
    czytelny. A w szczególności, żeby podpis był kaligraficzny w sensie
    doskonałej czytelności każdej literki z osobna.

    Niedawno miałem ostre starcie z kurierem, który nie mógł zrozumieć, że
    nie podpisuję się "drukowanymi" literami.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 17. Data: 2012-01-25 23:15:04
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 01/25/2012 11:04 PM, to wrote:

    > I co, wykazano, że radar jest do dupy, ale nadal się go używa? Swoją
    > drogą, jak takie coś mogło dostać homologację?

    Nie mogę tego znaleźć albo już tego nie ma w sieci, były to skany akt.
    Jedyne co znalazłem to opis do tego filmiku:

    http://www.youtube.com/watch?v=0Vojihn_-KQ

    #v+
    Jak tak, to wykazali się SKRAJNĄ NAIWNOŚCIĄ - dowody, są w materiale.
    Wynika to jasno z wyroku jaki zapadł w Sądzie Rejonowym w sprawie Tomka,
    gdzie Policjant dokonał pomiaru urządzeniem ,,Iskra-1" w terenie
    zabudowanym 101km/h, Tomek twierdził, że jechał 50km/h. W wyniku
    przeprowadzonego eksperymentu procesowego można dojść do wniosku, że
    urządzenie dopuszczone przez GUM, czasami się myli, a czasami nie - jak
    w ruskiej ruletce.
    Na stronie www.emil-tv.pl jest link do instrukcji obsługi "Iskra-1"
    #v-

    Trzeba by uderzyć do gościa i wypytać o to.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 18. Data: 2012-01-25 23:16:06
    Od: to <t...@i...pl>

    begin RoMan Mandziejewicz

    > Niedawno miałem ostre starcie z kurierem

    Uuu, powiało grozą!

  • 19. Data: 2012-01-25 23:27:09
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > Niedawno miałem ostre starcie z kurierem, który nie mógł zrozumieć, że
    > nie podpisuję się "drukowanymi" literami.

    Roman ;) Mój tekst działa w 100 %. Czytelniej nie umiem. Jeśli
    ktoś jest uparty zadaję pytanie, czy od urodzenia nabija się z
    niepełnosprawnych ? :)

    Ja mam "pierdolca" na tym punkcie, tym bardziej że na
    mandatowych druczkach jest "CZYTELNY PODPIS" :) pod kreską na
    której masz się podpisać :)

    Ale moja odpowiedź działa w 100 % :)

  • 20. Data: 2012-01-25 23:28:07
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-01-25 23:15, AZ pisze:

    > Trzeba by uderzyć do gościa i wypytać o to.

    Internetu powinni uczyć w podstawówkach:

    Wystarczyło obejrzeć to co się wkleja:
    http://emil-tv.pl/odc-43-radar-iskra/ a nie tylko napierdalać
    ctrl c ctrl v