  • 1. Data: 2019-08-02 15:41:40
    Temat: +48
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Dlaczego jest potrzeba dodania prefiksu +48 dzwoniąc do Polski z EU.
    Telefon z kartą Plusa.

    Dzwoniąc z karty innego operatora (Play) wystarczy goły krajowy numer.

    Robert

  • 2. Data: 2019-08-02 16:12:00
    Temat: Re: +48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 2 Aug 2019 15:41:40 +0200, Robert Wańkowski napisał(a):
    > Dlaczego jest potrzeba dodania prefiksu +48 dzwoniąc do Polski z EU.
    > Telefon z kartą Plusa.
    >
    > Dzwoniąc z karty innego operatora (Play) wystarczy goły krajowy numer.

    Play sie lepiej dogadal ?

    Dzwonisz z zagranicznej sieci, ktora uwaza, ze bez prefiksu to numer
    jest lokalny.

    Ale jak to Play zalatwil, ze u niego nie uwaza ? Madre te komputery
    :-)

    J.

  • 3. Data: 2019-08-02 17:02:30
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-08-02 o 16:12, J.F. pisze:

> [...]
    > jest lokalny.
    >
    > Ale jak to Play zalatwil, ze u niego nie uwaza ? Madre te komputery

    Swoją drogą ciekawe jak w Playu zadzwonić w analogicznej sytuacji na
    lokalny numer zaczynający się prefiksem 48. Choć może być tak, że Play
    wymaga dodawania kodu kraju przy połączeniach poza Polskę, nawet jak nie
    dzwoni się za granicę, a nie wymaga dodawania polskiego prefiksu, nawet
    jeśli dzwoni się za granicę.

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2019-08-21 20:08:35
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    W dniu piątek, 2 sierpnia 2019 15:41:39 UTC+2 użytkownik Robert Wańkowski napisał:
    > Dlaczego jest potrzeba dodania prefiksu +48 dzwoniąc do Polski z EU.
    > Telefon z kartą Plusa.
    > Dzwoniąc z karty innego operatora (Play) wystarczy goły krajowy numer.

    Jestem w Play i będąc za granicą zawsze muszę dodawać prefiks +48, więc nie wiem o
    czy Ty piszesz.

    Ircys

  • 5. Data: 2019-08-22 02:13:32
    Od: FCK EUdSSR - FCK banana union <a...@i...invalid>

    Robert Wańkowski wrote:
    > Dlaczego jest potrzeba dodania prefiksu +48 dzwoniąc do neoPRLu z EUdSSR SZAMBO.
    > Telefon z kartą Pluja.
    > Dzwoniąc z karty innego operatora (Sray) wystarczy goły krajowy numer.

    Wańczysz "ptysiu", gdzie bys nie byl (ale nie w
    teleSrajSieci neoPRLu), *musisz* wybrac numer
    nalezacy do sieci danego kraju docelowej rozmowy!

    Posiadany przez ciebie TeleSraj nie jest w stanie
    odebrac sieci neoPRLu jak jestes przynajmniej 20km
    od neoPRL. TeleSraj laczy ten BTS, ktorego najlepiej
    "slyszy" (jednoczesnie musi byc w TeleSraju ustawione
    przyzwolenie na takie hopsztosy, inacze dupa blada).
    Dostawca TeleSieci przekieruje pakiety TeleSraja
    tam gdzie wskazuje prefiks (moze byc roznie z oplata
    za takie "przekierowania"). W ramach euCHLEWa moze
    byc tez roznie (w zaleznosci od teleDostawcyZLODZIEJA).

    Widac ze siedzisz bratku tylko w swojej "dziupli" i
    CHUJowego swiata jeszcze nie widziales!

    Ja w posiadanych teleSrajach mam *WSZYSTKIE* numery
    telefonow obowiazkowo z nacjonalnym prefiksem (tez
    te z moich czterech roznych "dziupli")!

    Obudz sie z letargu, poniuchaj co w CHUJowym swiecie!

    --
    http://bit.ly/2VUKoyZ