  • 1. Data: 2010-08-17 14:06:46
    Temat: 7-ka krakow - warszawa
    Od: ptoki <s...@g...com>

    Nie, no calkiem sensowna droga.
    Dotychczas uzywalem gierkowki ale mialem okazje jechac 7-ka i jest
    calkiem ok.
    Malo swiatel, nie ma "70-ek". Zabudowanych nie tak strasznie duzo.
    Nawet rowna (w porownaniu do gierkowki).

    Z tego co czytywalem tutaj wygladalo ze jest niezadobrze ale chyba po
    ostatnich remontach (nawet nie wiem kiedy byly) jest calkiem ok.

    Tylko wyjazd z krakowa troche bylejaki potem troche te 1,5 pasowe
    odcinki upierdliwe ale pozniej sie daje jechac calkiem znosnie.

    No i fotoradarow nie az tyle. Sa ale w ilosciach obserwowanych i gdzie
    indziej.

    Na moje oko jazda z krakowa do wawy i z katowic do wawy jest
    porownywalna. A jezdzic z krakowa do wawy gierkowka to chyba niezbyt
    sensowne wyjscie...
    A moze o czyms nie wiem?

    --
    Lukasz Sczygiel

  • 2. Data: 2010-08-17 15:47:49
    Temat: Re: 7-ka krakow - warszawa
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    ptoki wrote:

    > Na moje oko jazda z krakowa do wawy i z katowic do wawy jest
    > porownywalna. A jezdzic z krakowa do wawy gierkowka to chyba niezbyt
    > sensowne wyjscie...
    > A moze o czyms nie wiem?

    Kwestia dnia i godziny.

    Niestety, wylot z Wawy w piatek to masakra.
    Dawniej po prostu byly korki jeszcze w miescie, potem ciasno w
    Raszynie, w Jankach sie juz robilo luzno.

    Teraz: miasto - korek, Raszyn - korek, Janki - luznawo, ale... 3-4 km
    przed Magdalenka sie zaczyna korek i potrafi sie ciagnac przez 20-30 km.
    Niby sie toczy, ale tak 5-10km/h.

    Po prostu siódemka na odcinku Magdalenka-Grójec jest zwykla droga
    dwupasmowa, co i rusz swiatla, i sie zwyczajnie nie mieszcza na niej
    juz samochody.

    Potem znowu w Radomiu sie korkuje, jakies 5km korka do pierwszego
    ronda...
    Radom - Kielce nie jest zly, tzn. to zwykla krajówka, ale jest sporo
    rozszerzen i da sie wyprzedzic (jak sie wie gdzie sa radary, palanty
    ustawiaja je wlasnie w takich miejscach, modelowy przyklad Laczna na
    górce, konczy sie drugi pas, ludzie dodaja gazu zeby sie zmiescic i
    nadziewaja sie na radar).

    Dalej to nie wiem, bo rzadko jezdze.

    W kazdym razie piatek na calym odcinku Wa-wa Kielce to prawie jak
    Marszalkowska.
    Byl moment ze sie jechalo 2h, teraz znowu 3-3,5h - a nie ma zadnych
    remontów. Znaczy niby sa miedzy Radomiem a Kielcami ale tam sie bardzo
    nie korkuje, jakos z glowa ruch puscili...

    --
    Pozdro
    Massai

  • 3. Data: 2010-08-17 16:27:14
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 17 Aug 2010 13:47:49 +0000 (UTC), Massai wrote:
> [...]
    >Teraz: miasto - korek, Raszyn - korek, Janki - luznawo, ale... 3-4 km
    >przed Magdalenka sie zaczyna korek i potrafi sie ciagnac przez 20-30 km.

    Rok temu osemka - remont w okolicach Rawy, zwezenie do jednego pasa -
    w piatek wieczorem korek na pol godziny stania :-)

    J.

  • 4. Data: 2010-08-17 16:36:31
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On 17 Sie, 15:47, "Massai" <t...@w...pl> wrote:

> [...]
    > remontów. Znaczy niby sa miedzy Radomiem a Kielcami ale tam sie bardzo
    > nie korkuje, jakos z glowa ruch puscili...

    A widzisz, dobre info bo bede w piatek jechal spowrotem.
    Ale to co opisujesz to na odcinku wawa centrum - janki identyko jak
    gierkowka (bo ta sama droga) a potem na gierkowce tez w nadarzynie sie
    stoi. (co prawda nie 20km ale jednak).
    No i wyczekanie sie pod radomiem to chyba podobnie jak jazda z katowic
    do krakowa czy odbijanie w czestochowie czy gdzies nizej w strone
    krakowa...

    Ja porownywalem jakosc drogi, ilosci ruchu nie bylem w stanie wziasc
    pod uwage.

    --
    Lukasz Sczygiel

  • 5. Data: 2010-08-17 16:54:54
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    ptoki wrote:

    > A widzisz, dobre info bo bede w piatek jechal spowrotem.
    > Ale to co opisujesz to na odcinku wawa centrum - janki identyko jak
    > gierkowka (bo ta sama droga)

    Jesli mam cos radzic, to bym jechal na Piaseczno i wsiami az do Grójca.
    Jak jest ladna droga to lubie tamtedy jezdzic, ladne krajobrazy
    mazowieckie.
    Da to szanse na dojechanie do Grójca w mniej wiecej godzine, moze z
    minutami (liczac z przebijaniem sie przez Pulawska).
    Z Grójca do radomia to mozna dojechac dosc szybko ;-)
    Radom da sie przebolec, tam sie stoi moze ze 20 minut.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 6. Data: 2010-08-17 17:59:34
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On 17 Sie, 16:54, "Massai" <t...@w...pl> wrote:

> [...]
    > Z Grójca do radomia to mozna dojechac dosc szybko ;-)
    > Radom da sie przebolec, tam sie stoi moze ze 20 minut.

    Akurat moze bede w okolicy 15-tej w piasecznie wiec bylo by wygodnie.
    Dzieki za info. Taka trase robie chyba jednorazowo i wiele nie ugram
    no i mi sie okropnie nie spieszy ale zawsze pare minut zaoszczedzone.
    Dziekuje.

    --
    Lukasz Sczygiel

  • 7. Data: 2010-08-17 22:26:12
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 17 Aug 2010 14:54:54 +0000 (UTC), "Massai" <t...@w...pl>
    wrote:

    >Jesli mam cos radzic, to bym jechal na Piaseczno i wsiami az do Grójca.
    >Jak jest ladna droga to lubie tamtedy jezdzic, ladne krajobrazy
    >mazowieckie.

    Nie trzeba aż do Grójca. Wystarczy w Łosiu odbić na Tarczyn.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 8. Data: 2010-08-18 09:36:06
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    jerzu wrote:

    > Nie trzeba aż do Grójca. Wystarczy w Łosiu odbić na Tarczyn.

    Za to za Łosiem sa najładniejsze tereny ;-) fajnie się droga wije wśród
    lasów i pól.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 9. Data: 2010-08-18 10:38:32
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    ptoki wrote:

> [...]

    Tu mialo byc "jak jest ladna pogoda".

> [...]
    > Dzieki za info. Taka trase robie chyba jednorazowo i wiele nie ugram
    > no i mi sie okropnie nie spieszy ale zawsze pare minut zaoszczedzone.

    Ugrasz wiele, tzn. unikniesz sporego wkurwu na siódemce ;-)
    Start z piaseczna o 15.00, to o 15.30 bedziesz w Grójcu.
    na poczatku w Piasecznie sie ciut kluczy, ale kieruj sie na afair
    Jazgarzew etc.
    Potem ew. tak jak kolega pisal w Losiu na Tarczyn, tylko nie jedz za
    szybko bo droga Los-Tarczyn jest troche dziurawa.
    Od Tarczyna na siódemce jest juz wzgledny luz.
    O tak:
    http://www.tinyurl.pl/?EMqq4sVP

    Jechanie Piaseczno-Magdalenka zeby dojechac do siódemki to porazka,
    korek duzy do skrzyzowania z siódemka.

    Co do wyjazdu z Wawy Grójecka/Krakowska to ja jezdze tak:
    http://www.tinyurl.pl?cJIwDVIY

    Pozwala to ominac korek od Lopuszanskiej, i wylatuje sie tak naprawde
    juz za Raszynem, tylko trzeba uwazac bo te boczne w Raszynie to same
    skrzyzowania równorzedne.

    Niestety Gugiel nie rozróznia lokalnych dróg asfaltowych od gruntowych,
    wiec nie jest latwo planowac. Raz tak sobie objazdowa droge
    zaplanowalem i po kilkuset metrach od skretu sie zatrzymalem przed
    "jeziorem" na gruntowej...

    --
    Pozdro
    Massai

  • 10. Data: 2010-08-18 14:29:47
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On 18 Sie, 10:38, "Massai" <t...@w...pl> wrote:
> [...]
    > wiec nie jest latwo planowac. Raz tak sobie objazdowa droge
    > zaplanowalem i po kilkuset metrach od skretu sie zatrzymalem przed

    A to moj kierownik pokazal mi kiedys "objazd" przez jerozolimskie,
    opacz i michalowice:
    http://www.google.pl/maps?f=d&source=s_d&saddr=Gr%C3
    %B3jecka&daddr=Aleje+Jerozolimskie+to:Aleje+Jerozoli
    mskie+to:Aleje+Jerozolimskie+to:Aleje+Jerozolimskie+
    to:Polna+to:Kasztanowa+to:Centralna+to:52.148922,20.
    903463+to:Nieznana+droga+to:Aleja+Krakowska&geocode=
    FdDJHAMd1CtAAQ%3BFYCsHAMdjK0_AQ%3BFaRlHAMdxUI_AQ%3BF
    VdIHAMdE_A-AQ%3BFUw3HAMdj6o-AQ%3BFXsZHAMdQLA-AQ%3BFX
    zYGwMd1L4-AQ%3BFQzBGwMdyOM-AQ%3B%3BFU-2GwMdJvk-AQ%3B
    FUKQGwMdhuk-AQ&hl=pl&mra=dvme&mrcr=0&mrsp=8&sz=14&vi
    a=1,2,3,4,5,6,7,8,9&sll=52.154294,20.892391&sspn=0.0
    34282,0.077162&ie=UTF8&ll=52.170247,20.897198&spn=0.
    03427,0.077162&z=14

    Ale jakos nie jestem przekonany do tego ze duzo oszczedza czasu...

    (chyba sie dobrze wkleilo)