  • 11. Data: 2009-11-10 09:51:55
    Temat: Re: 7d na dpreview.com
    Od: "kurdybanek" <k...@a...pl>

    > BTW, przy 15 MPx dyfrakcja wyskakuje gdzieś w okolicach f7.1-8. Jeszcze
    > trochę i nie bardzo będzie sens przymykać obiektywy, bo czy w tę, czy
    > tamtą, to i tak mydło (ino trochę inne).

    To prawda, niemniej wiele nowych obiektywów jest ostrych od pełnej dziury i
    praktycznie nie wymaga przymykania. Nie tylko popularnych stałek (np. EF-S
    60/2.8), ale także zoomów (np. 70-200/4 IS). O obiektywach supertele nie
    wspomnę, bo to osobna liga.

  • 12. Data: 2009-11-10 10:00:18
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 10 Nov., 10:43, "b...@n...pl" <b...@n...pl> wrote:

    > Znów tworzysz nowe prawa fizyki?

    moze ja tylko lepiej rozumiem.

    > Dla zainteresowanych PRAWDĄ polecam poniższe dwa artykuły:

    sa 3 prawdy :
    -prawda
    - tylko prawda
    i g.prawda

  • 13. Data: 2009-11-10 10:05:25
    Od: XX YY <f...@g...com>

    > Znów tworzysz nowe prawa fizyki?
    >
    > Dla zainteresowanych PRAWDĄ polecam poniższe dwa artykuły:
    >
    > http://optyczne.pl/23.1-artyku%C5%82-Czarowanie_mega
    pikselami.htmlhttp://optyczne.pl/24.1-artyku%C5%82-F
    ilm_kontra_matryca_czyli_czarow...

    zadalem sobie trud i przeczytalem ze dwie pierwsze frazy.

    kiszki w brzuchu sie wywracja czytajac takie wywody.

    jesli artykuly na takim poziomie sa dla ciebie zrodlem wiedzy o fizyce
    i zrodlem calkowitej prawdy , to nic dziwnego ze stawiasz takie
    pytania.
    powodzenia w dochodzeniu do prawdy i poznawaniu swiata.

  • 14. Data: 2009-11-10 10:29:49
    Od: "Lol" <l...@l...pl>

    > Dla zainteresowanych PRAWDĄ polecam poniższe dwa artykuły:

    sa 3 prawdy :
    -prawda
    - tylko prawda
    i g.prawda
    -------

    Jeśli już, to raczej "Są w życiu tylko trzy prawdy: święta prawda, tysz
    prawda i gówno prawda."

    --
    Lol

  • 15. Data: 2009-11-10 10:32:11
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    XX YY pisze:
    pikselami.htmlhttp://optyczne.pl/24.1-artyku%C5%82-F
    ilm_kontra_matryca_czyli_czarow...

    > zadalem sobie trud i przeczytalem ze dwie pierwsze frazy.
    > kiszki w brzuchu sie wywracja czytajac takie wywody.

    Odpowiedź jest natychmiastowa: weryfikacją prawdziwej wiedzy są właśnie
    takie symptomy obywatela Jansala znanego jako XXYY.
    Zatem artykuły jak najbardziej zgodne z prawdą, choć autor pominął
    zagadnienie resajzu jako remedium na szumy i różnego typu
    zniekształcenia pochodzenia nieoptycznego. Ale to oczywiście nie ma nic
    wspólnego z rozdzielczością, a z jakością obrazu.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 16. Data: 2009-11-10 10:43:11
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    kurdybanek pisze:

> [...]
    > 60/2.8), ale także zoomów (np. 70-200/4 IS). O obiektywach supertele nie

    Przy okazji zabaw z 500D zapiąłem Tamrona 28-75 i nadal doskonale
    wyrabia, bez różnicy w stosunku do 6 czy 12Mpx. Prawdopodobnie na cropie
    da sobie radę do 30Mpx. Oczywiście przy F=5,6, góra 6,3

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /jak każdy, mam plany na tysiąc lat, tylko wydaje mi się, że się nie
    wyrobię/

  • 17. Data: 2009-11-10 10:52:39
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    > Nota bene byłem przy teście systemu lamp Nikona, uśmialiśmy się po uszy
    > próbując zapanować nad trzema lampami stojącymi od siebie dalej niż dwa
    > metry. Na dziesięć strzałów w jednym błyskały wszystkie...

    Jeżeli używaliście SB800/900, to bardziej można sie uśmiać z testujących...

  • 18. Data: 2009-11-10 10:57:54
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Marcin [3M] pisze:
    > Jeżeli używaliście SB800/900, to bardziej można sie uśmiać z testujących...

    Nie pamiętam, co to za seria, natomiast... może były popsute? :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /co to jest: przykry zapach, na cztery litery, inaczej polityk?/

  • 19. Data: 2009-11-10 11:22:15
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Janko Muzykant" hdb3lq$6jl$...@n...onet.pl

    > Nie steruje się lampą tylko wyzwalaczem radiowym, kompatybilnym ze wszystkim.
    Wyzwalanie systemowe ma tę ''zaletę'', że działa z
> [...]
    Nikona, uśmialiśmy się po uszy próbując zapanować
    > nad trzema lampami stojącymi od siebie dalej niż dwa metry. Na dziesięć strzałów w

    Notabene po polsku piszemy jako jedno słowo.
    I chyba warto tego słowa unikać. :)

    Ja mam dwie lampy Canona i nie mam z nimi trudności.
    Jedna to EX 550, druga EX II 580 -- druga ma drobiazgi, których nie ma pierwsza.
    Odległość? Mogę to sprawdzić staranniej, ale zdecydowanie więcej niż dwa metry.
    Ja raczej wolę zdjęcia pstrykane z dużej odległości, a że jedna lampa musi być
    wbita w aparat, więc druga ,,siłą rzeczy'' stoi daleko.

    Może nawet dzisiaj postawię dodatkową lampę na statywie (już mam -- za
    29 złotych z groszami) i popalę sobie. :)

    > Prawda tylko odwrotnie :)

    Widziałem fotki -- czyżby były odwrócone? :)

    A może chodzi o inną odwrotność? Kiedyś Canon był
    lepszy od Nikona w matrycach a teraz lepszy jest Nikon?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 20. Data: 2009-11-10 11:28:44
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > Widziałem fotki -- czyżby były odwrócone? :)
    >
    > A może chodzi o inną odwrotność? Kiedyś Canon był
    > lepszy od Nikona w matrycach a teraz lepszy jest Nikon?

    Tak, kiedyś tak było i dlatego połowa ślubniaków teraz klnie patrząc na
    tysiące utopione w systemie c.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /terroryzm - wiem co to, kiedyś mi strona nie działała.../