  • 21. Data: 2009-01-24 23:38:24
    Temat: Re: „Per aspera ad astra” - jak powstała "ZłotaĆma"
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik "Steel+Creations" <steel_creations@_NOSPAM_wp.pl> napisał

    > Co do "czytnika" to jest bzdurny szczegół.A żeby byc powaznie traktowanym? Nie
    > zalezy mi na tym wcale. Prosze dajmy spokój, bo to zakrawa na absurd.
    > Chyba inne wartosci wyznajemy. To czy nazwiesz mój projekt bohomaz,gówno czy
    > inny pejoratywny zwrot to jest mi to obojetne.Ale ktos kiedys pewnie zwróci
    > uwage na brak szacunku.

    Nie rozumiesz o co chodzi z tym "czytnikiem", ale zostawmy to.
    A co do reszty..Jesli cos tworzysz nie tylko dla siebie, musisz sie
    liczyc z krytyka. Tworca nie jest "swieta krowa". Nie jest brakiem szacunku
    wyrazenie swojej opinii o czyims dziele. W przeciwnym wypadku wszelka
    krytyka bylaby niemozliwa - a to przeciez zabiloby sztuke :)
    Pozdr

    --
    Hinek
    Deauville i inne..

  • 22. Data: 2009-01-25 10:07:31
    Temat: Re: &#8222;Per aspera ad astra&#8221; - jak powstała "ZłotaĆma"
    Od: Steel+Creations <steel_creations@_NOSPAM_wp.pl>

    Hineknapisal

> [...]
    > wyrazenie swojej opinii o czyims dziele. W przeciwnym wypadku wszelka
    > krytyka bylaby niemozliwa - a to przeciez zabiloby sztuke :)

    Krytyka-tak,forma jej-nie.Cieszę sie,że mozna tutaj kulturalnie wyjaśnić
    pewne drażniace sprawy w kulturalny i merytoryczny sposób:)
    Pozdrawiam.

  • 23. Data: 2009-01-25 10:32:58
    Od: "(pj)" <p...@w...pl>

    Steel+Creations pisze:
> [...]
    >
    > Krytyka-tak,forma jej-nie.Cieszę sie,że mozna tutaj kulturalnie wyjaśnić
    > pewne drażniace sprawy w kulturalny i merytoryczny sposób:)

    Ale, k&*#a, wersal! ;-) :-P

    Pytanie: "gdzie rzemiosło przechodzi w sztukę?" jest odwieczne. No i jak
    bardzo autor identyfikuje się ze swym dziełem, czy z "twórcy, staje się
    tworzywem"...? ;-)

    Mi się dzieło podoba, właśnie ze względu na "fusion" oldskulu i
    nowoczesności. Pewnie dałoby się je jeszcze "podpicować", ztjuningować i
    co tam jeszcze... i jak rozumiem, to wymaga kasy, której - tu cytat
    przedpiszcy - jak zwykle w Polsce, "nad w Wisłą", brakuje.

    Nie podoba mi się natomiast - typowe dla "artystów znad Wisły" -
    przeświadczenie o misyjności swych poczynań i pretensja do widza, że nie
    kuma o co kaman - czytaj: jest za głupi / zbyt ograniczony, by pojąć
    bezmiar geniuszu "emocjonalnej uczty" i innowacyjnej, na skalę światową,
    kreatywności autora.

    Howgh.

    --

    pozdr
    pj

  • 24. Data: 2009-01-25 11:41:28
    Od: Steel+Creations <steel_creations@_NOSPAM_wp.pl>

    (pj)napisal

> [...]

    > kuma o co kaman - czytaj: jest za głupi / zbyt ograniczony, by pojąć
    > bezmiar geniuszu "emocjonalnej uczty" i innowacyjnej, na skalę światową,

    95 na 100 osób stwierdziło,iz "ten drucik" jest paskudny.Ale to tak ma byc
    i tyle.Całe szczęście,że nie wszystkim projekt podoba sie.To byłby
    dramat."Ten człowiek jest wolny, który żyje dla siebie, a nie dla
    innych".Ja robie to dla siebie.Jak podoba sie -fajnie,jak nie podoba
    sie-tez fajnie.Bo to w zasadzie nie ma znaczenia.Jak nudno by było jak by
    wszystkim podobało sie to samo.Katastroficzna wizja.Brrrrrrr......Budujac
    go ostatnią rzeczą na jaka zwracałem uwagę to jego praktyczność.Więc nie
    ma co szukać tego co tam nie ma. Zreaszta jak w wiekszości tego typu
    konstrukcjach.

    "..twórca czy juz tworzywo..." to mysle, balansowanie na krawedzi...ale
    często tworzywo;)

    Kasa juz jest i projekt w zasadzie jest rozebrany i poprawiany.Na Mainz
    bedzie gotowy.Tam nie może być tandety i niedociagnięć.

    Pozdrawiam.

  • 25. Data: 2009-01-25 13:09:25
    Temat: Per aspera ad astra& - jak powstała "ZłotaĆma"
    Od: "wojkop" <w...@y...com>

    Steel+Creations pisze:

    > Kasa juz jest i projekt w zasadzie jest rozebrany i poprawiany.Na Mainz
    > bedzie  gotowy.Tam nie może być tandety i niedociagnięć.

    Ja jednak mam nadzieję, że "ten drucik" zostawisz. Nie wiem czemu, ale mnie
    właśnie ten szczegół urzekł! Uważam, że jest bardzo "wymowny" i bardziej w
    klimacie niż fabryczna opaska.

    Co do sztuki - to pewien artysta (nie mogę sobie teraz przypomnieć jego
    nazwiska) napisał:
    "Wszystko co jest w stanie przyciągnąć na dłużej naszą uwagę jest dziełem sztuki!"

    Moim zdaniem to jest najlepszy komentarz do motocykli "custom".

    P.S. Przepraszam z góry, ze używam czytnika Onet, ale nie mam programu
    obsługującego pocztę.

    Pozdr!
    wojkop
    rockers.webd.pl

  • 26. Data: 2009-01-25 13:46:34
    Od: Steel+Creations <steel_creations@_NOSPAM_wp.pl>

    wojkopnapisal

> [...]

    > Moim zdaniem to jest najlepszy komentarz do motocykli "custom".

    > P.S. Przepraszam z góry, ze używam czytnika Onet, ale nie mam programu

    "ten drucik" zostaje na 1000%!!! Nawet nie bede go zdejmował by nie złamał
    sie:):):) to "wisienka na deserze":) taki "drucik" a tyle emocji, Panowie
    jestem zaszczycony i chyle czoła."Aby istnieć, człowiek musi się
    buntować"Albert Camus
    Wojkop, przeciez wiesz...;)
    Pozdrawiam.

  • 27. Data: 2009-01-25 16:18:11
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    > Krytyka-tak,forma jej-nie.Cieszę sie,że mozna tutaj kulturalnie wyjaśnić
    > pewne drażniace sprawy w kulturalny i merytoryczny sposób:)

    o kurczę żeby nie żeknąć "o kurwa ja pierdole!" i zaniżyć wartość
    merytoryczną tej dyskusji, no jestem w szoku co za kultura!
    tu ludzie potrafią rzeczowo i kulturalnie pisać! :)

    kto mi powie(Kuczu liczę na ciebie) jak wyznacza się ten poziom
    zachwytu nad danym customem? w jakim stopniu należy czcić, podziwiać
    dzieło?
    jakie są kryteria?

    no bo ja z tych nie bardzo kaman, i ja tylko szanuje twórców i
    podziwiam ich zapał, liczbę godzin spędzonych nad rzeźbieniem,
    dopasowywaniem , dopracowywaniem swojej wizji, ale tylko to
    bo już nie podniecają mnie te ich dzieła,

    jako żeby nie pisać że mi się nic nie podoba to jednak jest jeden:
    najbardziej podobał mi sie ten motocykl z motywem gandzi ale nie
    dlatego że latam często na jamajke ale wiele motywów było ulokowanych
    sprytnie w całość projektu
    czy ja może jestem inny? drogie brawo

    --
    Wiadro z przytartą owiewką, symbolizującą cierpienia i trudy polskiej
    drogi :)

  • 28. Data: 2009-01-25 17:50:09
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    WIADRO pisze:

    > kto mi powie(Kuczu liczę na ciebie) jak wyznacza się ten poziom
    > zachwytu nad danym customem? w jakim stopniu należy czcić, podziwiać
    > dzieło?
    > jakie są kryteria?

    Wiesz, ja nigdy nie oceniam pomyslu tworcy. Kazdy moze miec swoja wizje
    i z tym nie dyskutuje. Dla mnie liczy sie poziom wykonania i
    konsekwencja w projekcie. Lubie gdy wszystko pasuje do siebie i w
    calosci widac zamierzony cel. Nie moze byc miejsca na tymczasowosc i
    przypadkowosc. Akurat w omawianym projekcie jest pomysl i konsekwencja.
    Nie rozumiem tych kol od japonca ale moze taki byl zamysl. Nie wiem. Ja
    bym pare rzeczy zrobil inaczej ale to nie moj motocykl, moj wlasnie
    powstaje :)

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 29. Data: 2009-01-25 20:32:37
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    On 25 Sty, 18:50, Kuczu <p...@j...pl> wrote:

> [...]
    > Nie rozumiem tych kol od japonca ale moze taki byl zamysl. Nie wiem. Ja
    > bym pare rzeczy zrobil inaczej ale to nie moj motocykl, moj wlasnie

    jaka jest definicja customa? czy każdy musi mieć serce V2? czy inny
    to profanacja?

    --
    Wiadro co poszerza horyzonty

  • 30. Data: 2009-01-25 20:42:50
    Od: "wojkop" <w...@y...com>

    > jaka jest definicja customa? czy każdy musi mieć serce  V2? czy inny
    > to profanacja?

    Definicja customa? Moim zdaniem jest prosta; Kazdy musi byc niepowtarzalny! :)

    Serce V2 nie jest obowiazkowe. Wymagana jest praca z sercem nad budowa customa.

    Tu masz przyklad co mozna zrobic z silnika V2:

    http://www.rockers.webd.pl/readarticle.php?article_i
    d=107

    To jest moj idol, jednak Tomkowi skladam też wielki szacun....