  • 11. Data: 2014-08-26 11:08:30
    Temat: Re: A najlepszy system mobilny na swiecie to...
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-08-26 10:59, masti wrote:

    > niczego nie da. Da wynik dla teoretycznej niepasującej nikomu
    > konfiguracji.

    Ale w ten sposob mozna zanegowac wszelkie zestawienia: najlepsza
    osobowka, najlepszy rower mtb itd. Oczywiscie, ze zwyciezca
    niekoniecznie bedzie odzwierciedlal 100% moich potrzeb i upodoban ale da
    przyblizone pojecie, tym bardziej, ze kryteria, ktorymi kierowali sie
    testujacy brzmia calkiem sensownie:

    "We noted down each feature in two ways: first a case of yes or no, for
    whether a feature exists, and then, given that most OSes would offer
    most features, we noted the amount of steps it would take to use /
    enable / disable a feature or parameter within the OS."

    "We also looked at the OS' capability of allowing the customisation of
    functionality, but when measuring the number of steps taken to perform a
    given task, we measured as it was in the stock settings, and not after
    any customisation we could have done to make the steps shorter. However,
    we did score the ability to customise, what you can customise, and how
    easy it is to customise various aspects of the phone."

  • 12. Data: 2014-08-26 11:16:28
    Od: masti <g...@t...hell>

    atm wrote:

    > Ale w ten sposob mozna zanegowac wszelkie zestawienia: najlepsza
    > osobowka, najlepszy rower mtb itd.

    oczywiście, że tak. Bo one poza napędzanie kasy publikującemu nie mają
    żadnego sensu jeśli mówimy o ogólnej lepszości

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 13. Data: 2014-08-26 11:20:18
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-08-26 11:16, masti wrote:

    > oczywiście, że tak. Bo one poza napędzanie kasy publikującemu nie mają
    > żadnego sensu jeśli mówimy o ogólnej lepszości

    Jesli z takiego testu dowiesz sie, ze rama jest wiotka, producent dal
    gorszy amortyzator niz u konkurencji a caly rower jest ciezszy o 1kg niz
    pozostale to jak dla mnie calkiem sporo przydatnych informacji czego sie
    spodziewac w ogolnym zakresie.

  • 14. Data: 2014-08-26 14:21:06
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message

    > Czytajac ten fragment az sie zdziwilem z jak beznadziejnych rozwiazan
    > musze korzystac ;]
    > Na szczescie rzeczywistosc jest inna - w moim Samsungu wyglada to tak, ze
    > trzeba przytrzymac na tyle dlugo, zeby menu nie wywolac przypadkowo
    > podczas wcisniecia przycisku Home gdy chce sie znalezc na glownym ekranie
    > i na tyle krotko, zeby to w zaden sposob nie irytowalo.
    > W praktyce trwa to chyba tyle samo co wywolanie listy programow dwuklikiem
    > w iOS.

    Czyli przewaga deterministycznego dwukliku w iOS
    i niedeterministycznego "długiego" naciśnięcia Home
    w Androidzie, gdzie ludzie nie wiedząc ile trzeba trzymać wciśnięty
    i w strachu przed trzymaniem za krótko trzymają zwykle za długo :-)

  • 15. Data: 2014-08-26 14:23:03
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    > w Androidzie, gdzie ludzie nie wiedząc ile trzeba trzymać wciśnięty
    > i w strachu przed trzymaniem za krótko trzymają zwykle za długo :-)

    Chyba tak ;]
    Calkowicie ignorujac wyswietlona na ekranie liste ostatnio uruchomionych
    programow.

  • 16. Data: 2014-08-26 14:23:25
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "P.B." <p...@w...pl> wrote in message

    > Ja używam BB Q5 czyli budżetowego modelu z klawiaturą qwerty. Działa
    > dokładnie tak jak opisali to w artykule. Szybki, intuicyjny, sześć
    > skrzynek
    > pocztowych (3 imap, 3 pop) nie robi na nim żadnego wrażenia.

    Dlaczego miałoby 6 skrzynek robić jakieś wrażenie?
    Na Androidzie robi?

    Bo ja mam więcej skrzynek skonfigurowane w swoim iPhone4.
    I to w wbudowanym programie pocztowym.

    > Sklep BB z
    > aplikacjami jest trochę ubogi, ale działają aplikacje na Androida ze
    > sklepu
    > Google. Jedyna aplikacja, która mi robi problemy, to flightradar24 pro.
    > Inne szybciej śmigają w blackberry niż w Nexusie 7.

    I właśnie aplikacje to będzie pięta achillesowa każdego niepopularnego
    systemu.

  • 17. Data: 2014-08-26 14:24:25
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:lthe6j$jl5$1@dont-email.me...

    bilnym.html

    > równie dobrze można wybrać najlepszy kolor na świecie.
    > "lepszzość" zależy od tego do czego go użytkownik potrzebuje.

    Jeśli kryteria porównania są jasno zdefiniowane i łatwo można
    je porównać do swoich kryteriów to również łatwo ocenisz
    czy taki konkurs ma dla Ciebie sens czy nie ma.

  • 18. Data: 2014-08-26 14:25:58
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:lthj9c$jno$1@dont-email.me...
    > oczywiście, że tak. Bo one poza napędzanie kasy publikującemu nie mają
    > żadnego sensu jeśli mówimy o ogólnej lepszości

    Nie istnieje nic takiego jak "ogólna lepszość".
    Słowo "lepszy" generalnie nic nie znaczy konkretnego
    jeśli nie są podane kryteria porównania co to znaczy lepszy.

  • 19. Data: 2014-08-26 14:37:57
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-08-25 22:47, atm pisze:

    > (...)

    ...brak systemu. :-)

  • 20. Data: 2014-08-26 15:06:42
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    > Jeśli kryteria porównania są jasno zdefiniowane i łatwo można
    > je porównać do swoich kryteriów to również łatwo ocenisz
    > czy taki konkurs ma dla Ciebie sens czy nie ma.

    oczywiście. Ale tytułowanie testu:"najlepszy system operacyjny" jest
    typowo tabloidowym naduzyciem