  • 91. Data: 2014-09-01 11:50:36
    Temat: Re: A najlepszy system mobilny na swiecie to...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "A.L." napisał w wiadomości
    On Sun, 31 Aug 2014 10:40:16 +0200, "P.B." <p...@w...pl> wrote:

    >Co to znaczy "placa podwojna cene"?...

    Ze po podsumowaniu wychodzi ze zaplacili dwa razy wiecej, aczkolwiek w
    ratach.

    Z tym ze rachunki sa trudne, jak patrzylem ostatnio pod siebie, to mi
    wyszla mniej wiecej normalna cena - tzn moge np kupic telefon w
    sklepie za ok 1000zl, albo u operatora za 350 plus co miesiac 25 zl
    wiecej za abonament i tak przez dwa lata.

    Zeby bylo smieszniej, to operator np twierdzi ze ten telefon jest
    warty 1500, i on mi daje 1150zl znizki.

    J.

  • 92. Data: 2014-09-01 13:27:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "P.B." napisał w wiadomości
    Dnia Sun, 31 Aug 2014 14:37:24 -0500, A.L. napisał(a):

    >Tak, oczywiście: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_LTE_networks

    Mogl miec 3 lata temu, to mogl zapomniec od kiedy :-)

    A w reklamie pewnie nie podali "usluga dostepna na terenie wybranych
    miast".

    J.

  • 93. Data: 2014-09-01 16:26:09
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Mon, 1 Sep 2014 13:27:37 +0200, J.F. napisał(a):

    > Mogl miec 3 lata temu, to mogl zapomniec od kiedy :-)
    >
    > A w reklamie pewnie nie podali "usluga dostepna na terenie wybranych
    > miast".

    W Polsce LTE było wcześniej niż w USA. W Playu obecnie działa w każdym
    większym mieście i wielu małych np. Sochaczewie. Nie bardzo tylko wiem na
    czym ta rewolucja LTE miałaby polegać. Mam, używam LTE od miesiąca i owszem
    jest szybciej niż 3G, ale na telefonie to nie jest jakaś wstrząsająca
    różnica. Tak jak między EDGE a 3G jest przepaść, to dla LTE wielkiej
    różnicy nie widać: filmy, skype, VoIP działają na 3G bez problemu, a w LTE
    tak samo, tyle, że pasek postępu szybciej się przesuwa. No chyba, że ktoś
    filmy fullHD na telefonie 4" prosto z netu ogląda, albo prędkość to tylko
    jedna z zalet LTE.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 94. Data: 2014-09-01 17:38:12
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Mon, 1 Sep 2014 11:44:53 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >A co na to urzad antymonopolowy ?
    >Bo ja tu widze powazne narzuszenie zasad konkurencji :-)
    >
    >J.

    Niby jakie naruszenie? Jak chce isc z Verizonu do T-Mobile czy Sprint
    przed uplywem kontraktu, to oni caluja mnie w dlon i placa za mnei
    kare za pzrerwanie kontraktu. I odwrotnie

    A.L.

  • 95. Data: 2014-09-01 17:46:46
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Mon, 1 Sep 2014 11:42:13 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Użytkownik "A.L." napisał w wiadomości
    >On Mon, 1 Sep 2014 01:04:22 +0200, "J.F."

    >Ja tam nie wiem, ale jesli u mnie w sklepie jest pare modeli ponizej
    >100zl bez zadnych zobowiazan, to i w USA powinny byc i to ponizej $30
    >
    >Pszemol tam biegly w jakis porownywarkach cen - najtanszy telefon to
    >ile ?
    >
    >Inna sprawa ze pewnie nie chcialbym go miec :-)

    U mnie tez. Sa w sklepach spozywczych, sklepach z warzywami, stacjach
    benzynowych, aptekach i prawie wszedzie.

    Tylko ze: a) telefonowanie dosyc drogo kosztuje, b) nie chcial bym go
    miec

    A.L.

  • 96. Data: 2014-09-02 06:18:44
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "P.B." <p...@w...pl> wrote in message

    > To masz słabą pamięć:
    >
    > "Pierwszą na świecie sieć działającą w standardzie LTE uruchomiła
    > skandynawska grupa telekomunikacyjna TeliaSonera. Jeszcze w 2009 roku
    > wprowadziła technologię równocześnie w Szwecji i Norwegii, a rok później
    > także w Finlandii. Od tego momentu nastąpił wzrost zainteresowania
    > technologią LTE oraz jej rozwój wśród państw na całym świecie. "

    A co ma Szwecja czy Norwegia z Polską wspólnego?
    Łapiesz szweckie BTSy z pasmem LTE może?

  • 97. Data: 2014-09-02 06:30:49
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "A.L." <a...@a...com> wrote in message
    > b) Operator spzredaje telefon na raty, bez zadnej "wplaty 199
    > dolarow". Roznica jest taka ze telefon mozna wymienic na nowy w
    > trakcie trwania kontraktu, praktycznie w kazdej chwili, oddajac stary.
    > Splacone raty (z grubsze rzecz biorac) licza sie na poczet nowego

    Który to wariant umowy?

  • 98. Data: 2014-09-02 06:33:00
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    >
    > Pszemol tam biegly w jakis porownywarkach cen - najtanszy telefon to ile ?
    >
    > Inna sprawa ze pewnie nie chcialbym go miec :-)

    I tu podsumowałeś dyskusję :-)

    Ciężko zrozumieć zasady jak się przykłada obce normy do nie swoich cen.

  • 99. Data: 2014-09-02 07:19:09
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Mon, 1 Sep 2014 23:18:44 -0500, Pszemol napisał(a):

    > A co ma Szwecja czy Norwegia z Polską wspólnego?
    > Łapiesz szweckie BTSy z pasmem LTE może?

    Ma to wspólnego, że w Ameryka niektórzy mają LTE od niepamiętnych czasów, a
    pierwsze nadajniki LTE pojawiły się raptem pięć lat temu i do tego wcale
    nie w USA.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 100. Data: 2014-09-02 07:30:44
    Od: Andrzej <n...@i...invalid>

    dekiel <P...@P...com> wrote:

    > Łapiesz szweckie BTSy

    Wedlug ciebie Szwecje zamieszkuja Szweci?