  • 101. Data: 2014-09-02 08:11:26
    Temat: Re: A najlepszy system mobilny na swiecie to...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 1 Sep 2014 23:33:00 -0500, Pszemol napisał(a):

    > I tu podsumowałeś dyskusję :-)
    > Ciężko zrozumieć zasady jak się przykłada obce normy do nie swoich cen.

    Gdybym jednak wiedzial ze za miesiac go utopie, to moze bym sie
    przeprosil z biedafonen :-)

    Ba - nalezy wtedy wziac (bo trudno to nazwac inaczej) najdrozszy
    telefon, sprzedac od razu, a za uzyskane pieniadze kupowac biedafony.
    Tylko kto kupi tak telefon, skoro moze miec "za darmo" ? :-)

    A prawda - ci co nie mysleli ze utopia, ale utopili :-)

    J.

  • 102. Data: 2014-09-02 11:32:07
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 2 Sep 2014 07:19:09 +0200, "P.B." <p...@w...pl> wrote:
    > Ma to wspólnego, że w Ameryka niektórzy mają LTE od niepamiętnych
    czasów, a
    > pierwsze nadajniki LTE pojawiły się raptem pięć lat temu i do tego
    wcale
    > nie w USA.

    A ja kiedyś myślałem, że LTE wymyślił Polsat i on był pierwszy
    (poważnie) :).

    --
    Marek

  • 103. Data: 2014-09-02 17:25:31
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Mon, 1 Sep 2014 23:30:49 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:

    >"A.L." <a...@a...com> wrote in message
    >
    >Który to wariant umowy?

    Nie rozumiem pytania. Verizon oferuje taka opcje, ostatnio tez At&T ma
    cos w tym rodzaju

    A.L.

  • 104. Data: 2014-09-02 18:07:52
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    "P.B." <p...@w...pl> wrote:

    > Ma to wspólnego, że w Ameryka niektórzy mają LTE od niepamiętnych czasów, a
    > pierwsze nadajniki LTE pojawiły się raptem pięć lat temu i do tego wcale
    > nie w USA.

    Nie jest tu istotne kto był pierwszy 5 lat temu skoro w USA jest LTE w
    powszechnym użyciu w urzadzeniach mobilnych od ponad 2 lat a z tego co
    słyszę w Polsce dopiero w powijakach.

  • 105. Data: 2014-09-02 18:42:35
    Od: A.L. <a...@a...com>

    >Ma to wspólnego, że w Ameryka niektórzy mają LTE od niepamiętnych czasów, a
    >pierwsze nadajniki LTE pojawiły się raptem pięć lat temu i do tego wcale
    >nie w USA.

    No i co z tego? W USA - chyba od 3 lat (sadzac po starych telefoanch
    ktore mam w w szufladzie). W Polsce reklamuje sie jako "nadchodzaca
    rewolucje w telefonii komorkowej" (takie plakaty widzialem w Warszawie
    2 tygodnie temu)

    Tak na marginesie, wlasnie sie wprowadza XLTE (to nazwa firmowa
    Verizon, inne firmy nazywaja to inaczej) o dwukrotnie wiekszej
    pzrepustowsci niz LTE

    A.L.

  • 106. Data: 2014-09-02 19:02:49
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Tue, 02 Sep 2014 11:42:35 -0500, A.L. napisał(a):

> [...]
    > ktore mam w w szufladzie). W Polsce reklamuje sie jako "nadchodzaca
    > rewolucje w telefonii komorkowej" (takie plakaty widzialem w Warszawie

    Zajrzyjcie wreszcie do tej tabelki na Wiki i przestańcie mącić ludziom w
    głowie, bo jeszcze ktoś pomyśli, że w Polsce standardem są ręczne centrale
    i telefony z korbką:

    http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_LTE_networks

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 107. Data: 2014-09-02 19:25:03
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "P.B." <p...@w...pl> wrote in message

> [...]
    > głowie, bo jeszcze ktoś pomyśli, że w Polsce standardem są ręczne centrale

    Ale nam nie chodzi o datę postawienia jednego BTSa gdzieś na próbę
    w centrum Warszawy tylko o powszechne użycie tego standardu
    w większych miastach całego kraju.

  • 108. Data: 2014-09-02 19:26:37
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Andrzej" <n...@i...invalid> wrote in message
    .neostrada.pl...

    > Wedlug ciebie Szwecje zamieszkuja Szweci?

    :-)))

  • 109. Data: 2014-09-02 19:40:57
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Tue, 2 Sep 2014 12:25:03 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Ale nam nie chodzi o datę postawienia jednego BTSa gdzieś na próbę
    > w centrum Warszawy tylko o powszechne użycie tego standardu
    > w większych miastach całego kraju.

    No to powszechnie masz w Polsce LTE od 2010. Nie w telefonach, ale w
    łączach Cyfrowego Polsatu i Aero2. W telefonach, powszechnie w Polkomtelu
    od dwóch lat, Play od roku. T-Mobile zaspał, ale z tego co mówiłeś w USA ta
    sieć też liderem nie jest.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 110. Data: 2014-09-02 20:23:07
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    "P.B." <p...@w...pl> wrote:

    > No to powszechnie masz w Polsce LTE od 2010. Nie w telefonach, ale w
    > łączach Cyfrowego Polsatu i Aero2. W telefonach, powszechnie w Polkomtelu
    > od dwóch lat, Play od roku.

    Mowilismy o telefonach od poczatku.
    Aero to jakis polski wybryk przyrody jest...

    > T-Mobile zaspał, ale z tego co mówiłeś w USA ta
    > sieć też liderem nie jest.

    No nie jest. Liderami sa AT&T i Verizon.
    Potem dlugo, dlugo nic i jest cała reszta...
    Zarówno AT&T jak i Verizon mają LTE w powszechnym użytku od ponad dwu lat,
    wiec nie jest to w USA zadna nowosc.