    From: Jan Kowalski <k...@...polski.pl>
    Date: Tue, 05 Oct 2010 21:28:10 +0200
    Newsgroups: pl.pregierz,pl.misc.samochody,pl.rec.rowery
    Subject: A nie wygodniej po ścieżce rowerowej?

    CROSS POST!!!
    Follow-up: pl.rec.rowery!

    Takie zdanie dzisiaj usłyszałem podczas postoju przed światłami od jednego z
    kierowców. Nie za bardzo było jak dyskutować, więc odpowiem tutaj:

    http://img829.imageshack.us/img829/2820/maleaaaxyz2.
    jpg

    Mam nadzieję, że teraz już nikt się nikomu dziwił nie będzie, ja skakał po
    krawężnikach nie będę tak samo jak nie widziałem, aby samochody wjeżdżały
    na krawężniki z prędkością 30 km/h (podczas normalnej jazdy). Niestety moje
    umieję?ności kierowanie MTB ani poziomem nie gwarantują więc przykro mi,
    ale. Nie tylko niewygodniej ale i niebezpieczniej.
    Mam nadzieję, że kierowcy czytający tego posta w jakiś sposób wymuszą na
    inszynierah z ZDMu w Warszawie lub/i innych służb miejskich odpowiednie
    budowanie takich dróg rowerowych*, dzieki czemu będziemy mogli jeździć
    "każdy sobei własną drogą".

    * niestety pomimo wielu apeli do HGW i innych władz, robią one wszystko co
    mogą, aby zniechęcić nas do jazdy po śmieszkach, więc proszę o wybaczenie,
    ale musimy jeździć po jezdni i ulicach :(