  • 11. Data: 2010-07-19 10:23:27
    Temat: Re: A podobno u nas policja jest wyjatkowo niesprawiedliwa...
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Robert Rędziak pisze:
    > A po co Ci, przecie Ty jeździsz zgodnie z przepisami? ;>

    Postawie sobie w garazu ;-)

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 12. Data: 2010-07-19 10:59:10
    Od: "Jacek" <m...@g...pl>

    A jest wogóle coś takiego, jak "sprawiedliwość"?
    Słyszałem, że jest za to Prawo i Sprawiedliwość.
    Jacek

  • 13. Data: 2010-07-19 11:02:45
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    Paweł pisze:
    > Użytkownik "Bartosz 'Seco' Suchecki" No ale
    >
    > We Francji przekroczenie dozwolonej prędkości o ponad 50km/h jest już
    > nie wykroczeniem a przestępstwem. Przypuszczam, że konfiskują samochody
    > na tej samej podstawie na jakiej konfiskują broń napadającym na bank :)

    O. I to wydaje się sensowne, taka podstawa :-)

    Seco

  • 14. Data: 2010-07-19 12:23:29
    Od: "::[TOOMAS]::" <t...@o...pl>

    W dniu 2010-07-18 23:27, DoQ pisze:
    > Witam,
    >

    > http://moto.onet.pl/1619546,1,za-szybka-jazde-straci
    li-bentleya-i-porsche,artykul.html?node=2

    > Pozdrawiam
    > Pawel

    A po co licytować, policji przekazać :)

  • 15. Data: 2010-07-20 18:12:35
    Od: "radxcell" <s...@o...pl>

    *Bartosz 'Seco' Suchecki* wrote in <news:i20s9r$q4h$2@news2.ipartners.pl>:
    > Wysokość mandatów, zaleźna od zamozności jest dla mnie jasna.

    ja do dzis nie rozumiem, jak mozna taki kretynizm wprowadzic. a niby komunizm
    jest demode.

    pozdr, rdx
    --
    tak imprezuje się na helu http://bit.ly/blZkvE

  • 16. Data: 2010-07-20 19:20:12
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Tue, 20 Jul 2010 18:12:35 +0200, radxcell <s...@o...pl>
    wrote:

    > ja do dzis nie rozumiem, jak mozna taki kretynizm wprowadzic. a niby komunizm
    > jest demode.

    Wszystko zależy od definicji równości. Czy ma być równa kwotowo,
    czy ma być równie dotkliwa (bo chyba nie zaprzeczysz, że $1000
    mnie czy Ciebie uderza w kieszeń, podczas gdy dla Kulczyka jest
    to mniej warte niż czas poświęcony na wizytę w radiowozie?). W
    zależności od punktu widzenia jest to kretynizm, bądź nie.

    r.
    _____________

  • 17. Data: 2010-07-20 19:32:40
    Od: "radxcell" <s...@o...pl>

    *Robert Rędziak* wrote in <news:slrni4bmmc.53n.rekin@drapak.wkurw.org>:
> [...]
    > to mniej warte niż czas poświęcony na wizytę w radiowozie?). W
    > zależności od punktu widzenia jest to kretynizm, bądź nie.

    zgadzam sie z ostatnim zdaniem. definicja komunizmu w skrócie to "każdemu według
    potrzeb (i możliwości)". w istocie - uzależnianie mandatu od możliwości jest
    kwintesencją komunizmu. w dodatku jest karaniem za ciężką i efektywną pracę, tak
    jak podatek progresywny i liniowy. więc tak, dla komunistów, kretynizmem to nie
    jest.

    ciekawe jak wreczają ten mandat - w procentach zarobkow? bo nie wyobrazam sobie
    zeby ktos z drogówki mial wglad w moje zarobki - to juz jest totalitaryzm.

    pozdr, rdx
    --
    tak imprezuje się na Hell-u http://bit.ly/blZkvE

  • 18. Data: 2010-07-20 20:31:21
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Tue, 20 Jul 2010 19:32:40 +0200, radxcell <s...@o...pl>
    wrote:

    > zgadzam sie z ostatnim zdaniem.

    Czyli uważasz że $1000 jest tak samo dotkliwe dla mnie jak i dla
    Kulczyka? Ech... Ja też bym chciał, żeby dla mnie było tak samo
    dotkliwe :)

> [...]
    > jak podatek progresywny i liniowy. więc tak, dla komunistów, kretynizmem to nie

    No jak raz to jest kara za wykroczenie, a nie za fakt zarobienia
    pewnej sumy. Samo zarabianie pierdyliarda dolarów na minutę nie
    pociąga za sobą obowiązku odprowadzenia jakiegoś procenta z
    tytułu wręczenia śmiesznego kwitka przez drogówkę, na ten kwitek
    trzeba sobie zasłużyć. A czego jest to kwintesencją to już
    zostawię Walecznym i Prawym. :)

    > ciekawe jak wreczają ten mandat - w procentach zarobkow? bo nie wyobrazam sobie
    > zeby ktos z drogówki mial wglad w moje zarobki - to juz jest totalitaryzm.

    To też nikt nie każe Ci przenosić się do Finlandii :)

    r.
    _____________

  • 19. Data: 2010-07-20 22:45:52
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    Robert Rędziak pisze:

> [...]
    > zostawię Walecznym i Prawym. :)

    > To też nikt nie każe Ci przenosić się do Finlandii :)

    Ale w Finlandii to sąd ustanawia wysokość kary, sprawa zazwyczaj jest
    zaocznie i przychodzi do wyznaczonego miejsca kontaktowego i masz jakiś
    czas na zapłatę. Jak nie zapłacisz, to trafiasz do więzienia odrazu na
    odpowiedni czas w przeliczeniu pośrednio na średnie zarobki. Więc jak
    zarabiasz dużo, a nie zapłacisz i Ciebie złapią, to siedzisz dłużej.

  • 20. Data: 2010-07-21 09:35:46
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "radxcell" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > ja do dzis nie rozumiem, jak mozna taki kretynizm wprowadzic. a niby
    > komunizm
    > jest demode.

    .... we Francji?!
    ...od kiedy?