  • 1. Data: 2010-07-18 23:27:56
    Temat: A podobno u nas policja jest wyjatkowo niesprawiedliwa...
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Witam,

    http://moto.onet.pl/1619546,1,za-szybka-jazde-straci
    li-bentleya-i-porsche,artykul.html?node=2

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 2. Data: 2010-07-18 23:33:39
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sun, 18 Jul 2010 23:27:56 +0200, DoQ <p...@g...com>
    wrote:

    > http://moto.onet.pl/1619546,1,za-szybka-jazde-straci
    li-bentleya-i-porsche,artykul.html?node=2

    Ejże, dlaczego licytować? Nie lepiej byłoby sprasować na
    pokazówce? To takie bardziej medialne i sprawiedliwe
    społecznie...

    Bardzo ładna propagandówka, a autor tej notki pobierał najlepsze
    nauki w kuźni PKF-u.

    r.
    _____________

  • 3. Data: 2010-07-18 23:38:46
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Robert Rędziak pisze:

    > Ejże, dlaczego licytować? Nie lepiej byłoby sprasować na
    > pokazówce? To takie bardziej medialne i sprawiedliwe
    > społecznie...

    Niech licytuja, za dyche wezme:)

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 4. Data: 2010-07-19 00:07:27
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sun, 18 Jul 2010 23:38:46 +0200, DoQ <p...@g...com>
    wrote:

    > Niech licytuja, za dyche wezme:)

    A po co Ci, przecie Ty jeździsz zgodnie z przepisami? ;>

    r.
    _____________

  • 5. Data: 2010-07-19 07:05:02
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    DoQ wrote:
    > Witam,
    >

    > http://moto.onet.pl/1619546,1,za-szybka-jazde-straci
    li-bentleya-i-porsche,artykul.html?node=2

    Z tym licytowaniem to chyba żarto jest co? rozumiem ... zabił po pijaku
    przechodniów i uciekł z miejsca wypadku, ale za szybką jazdę? To nie może być
    prawda ...

    --
    Kacper Potocki vel Katanka
    PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

  • 6. Data: 2010-07-19 08:29:46
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    Katanka pisze:

    li-bentleya-i-porsche,artykul.html?node=2

    > Z tym licytowaniem to chyba żarto jest co? rozumiem ... zabił po pijaku
    > przechodniów i uciekł z miejsca wypadku, ale za szybką jazdę? To nie
    > może być prawda ...

    Właśnie. Na jak to jest, jakie przepisy pozwalają francuskiej policji
    odebrać auto Brytyjczykowi?

    Seco

  • 7. Data: 2010-07-19 08:42:07
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 19 Jul 2010 07:05:02 +0200, Katanka wrote:
> [...]
    >przechodniów i uciekł z miejsca wypadku, ale za szybką jazdę? To nie może być

    Dlaczego nie ?
    W Finlandii od dawna obowiazuja kary proporcjonalne do zarobkow i
    rekordzisci placa diesiatki tysiecy dolarow .. za przekroczenie o
    30km/h :-)

    J.

  • 8. Data: 2010-07-19 08:45:10
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    J.F. pisze:
> [...]
    > W Finlandii od dawna obowiazuja kary proporcjonalne do zarobkow i
    > rekordzisci placa diesiatki tysiecy dolarow .. za przekroczenie o

    Wysokość mandatów, zaleźna od zamozności jest dla mnie jasna. No ale
    podstawy prawne zabierania pojazdów?

    Seco

  • 9. Data: 2010-07-19 09:09:44
    Od: Paweł <o...@m...com>

    Użytkownik "Bartosz 'Seco' Suchecki"
    > Właśnie. Na jak to jest, jakie przepisy pozwalają francuskiej policji
    > odebrać auto Brytyjczykowi?

    Francuskie.
    Nie ma znaczenia czy jest to Brytyjczyk, Francuz czy Japończyk. Wszystkich
    obowiązuje te samo lokalne prawo.

    --
    Paweł

  • 10. Data: 2010-07-19 09:19:19
    Od: Paweł <o...@m...com>

    Użytkownik "Bartosz 'Seco' Suchecki" No ale
    > podstawy prawne zabierania pojazdów?
    > Seco

    We Francji przekroczenie dozwolonej prędkości o ponad 50km/h jest już nie
    wykroczeniem a przestępstwem. Przypuszczam, że konfiskują samochody na tej
    samej podstawie na jakiej konfiskują broń napadającym na bank :)

    --
    Paweł