  • 1. Data: 2010-07-18 22:07:17
    Temat: droga koszalin-praga
    Od: "bartek" <b...@...pl>

    czy jadac do Pragi, sugerowac sie calkowicie map24.pl
    i automapa
    czy jest jakas lepsza alternatywa ????
    z pragi do splitu na chorwacje.

    omijac drogi platne czy lepiej platnymi ?

    czy ktos mi powie gdzie i ile bede placic za drogi ????
    niemcy czechy slowenia chorwacja

    spowrotem bede wracal przez wiedeń, tez bym poprosil o porade

  • 2. Data: 2010-07-19 10:51:09
    Temat: Re: droga koszalin-praga
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "bartek" <b...@...pl> napisał w
    > czy jadac do Pragi, sugerowac sie calkowicie map24.pl i automapa
    > czy jest jakas lepsza alternatywa ????

    A ktoredy prowadzi ? Bo przez Berlin to moze byc nieglupie .. wrecz
    bardzo madre.

    > z pragi do splitu na chorwacje.
    > omijac drogi platne czy lepiej platnymi ?

    Od Jakuszyc prowadzi autostrada, no - spory kawal autostrady, od
    Drezna tez, nie wiem gdzie chcesz dalej - ale wszystkie autostrady
    prowadza do Pragi :-)
    Innymi slowy - prawdopodobnie oplaca sie, i bedziesz mial problem
    je ominac.

    > czy ktos mi powie gdzie i ile bede placic za drogi ????
    > niemcy czechy slowenia chorwacja

    Jesli to osobowy to w Niemczech nie, a w Czechach i Austrii
    wymagana winietka.

    > spowrotem bede wracal przez wiedeń, tez bym poprosil o porade

    No to znow nie wiem czy nie lepiej przez Prage i Berlin.
    Przez Olomuc i Wroclaw bedzie blizej, ale dluzej. W dodatku we
    wroclawiu dwa utrudnienia.
    Razem ze 12h, wiec dobrze planowac, zeby na koniec nie zasnac..

    J.