  • 1. Data: 2010-07-19 00:48:24
    Temat: opony deszczowe
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    No i doczekalismy sie - sa takie opony, teraz trzeba bedzie zmieniac
    rano

    http://allegro.pl/item1118547837_lato_opony_deszczow
    e_205_55r16_wa_wa_wysylka.html

    J.

  • 2. Data: 2010-07-19 00:54:22
    Temat: Re: opony deszczowe
    Od: marjan <m...@n...spam.student.agh.edu.pl>

    W dniu 19.07.2010 00:48, J.F. pisze:

    > No i doczekalismy sie - sa takie opony, teraz trzeba bedzie zmieniac
    > rano

    A Uniroyal RainExpert, które nawiasem mówiąc sam użytkuję?
    Też są przecież typowo deszczowe, a robią po prostu za opony letnie.

    --
    Pozdrawiam serdecznie,
    Mariusz [marjan] Morycz

  • 3. Data: 2010-07-19 01:04:38
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    J.F. pisze:
    > No i doczekalismy sie - sa takie opony, teraz trzeba bedzie zmieniac
    > rano

    Eee... to jakieś bieżnikowane niby do sportu, a w sporcie opona
    deszczowa znana od dawna.

    Co ciekawe - zwykła cywilna opona letnia (nawet te niby dobre na suche)
    jest przystosowana do jazdy po dużo większej ilości wody niż to co w
    sporcie nazywa się oponą deszczową.

  • 4. Data: 2010-07-19 11:47:27
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "Tomasz Pyra" wrote:
    > Eee... to jakieś bieżnikowane niby do sportu, a w sporcie opona deszczowa znana od
    > dawna.

    To nie są bieżnikowane, to nowe, wyglądające jak bieżnikowane,
    "renomowanej" chińskiej marki LING-LONG.

    150zł/sztuka za opony 205/55/16 to cena o połowę niższa od
    produktów porządnych firm, np. Yokohamy lub Toyo...

    Ja bym się bał na tym przekroczyć 50km/h...

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 5. Data: 2010-07-19 13:21:26
    Od: Stefan Szczygielski <g...@s...eu.org>

    W dniu 19.07.2010 11:47, .Peeter pisze:
    > To nie są bieżnikowane, to nowe, wyglądające jak bieżnikowane,
    > "renomowanej" chińskiej marki LING-LONG.

    E, ktoś chyba się rąbną w tłumaczeniu... W tytule aukcji jest napisane,
    że deszczowa, a w opisie wyraźnie ki-run-ko(ng)-wa (????, za:
    http://www.newconcept.com/Reference/chinese_pinyin_i
    nput.html).
    Cokolwiek by to nie znaczyło. :-D

    S.

  • 6. Data: 2010-07-19 13:39:50
    Temat: Re: [OT] opony deszczowe -> LING-LONG
    Od: Stefan Szczygielski <g...@s...eu.org>

    W dniu 19.07.2010 11:47, .Peeter pisze:
    > "renomowanej" chińskiej marki LING-LONG.

    Tak swoją drogą LING-LONG (??) za Babelfishem tłumaczy się na
    Exquisite - za dict.pl: przepiękny, przeszywający (ból), wyraźny (ulga),
    znakomity. Jakby Polacy robili takie oponki pewnie by się nazywały
    ,,Turbosuperaśki'' (:

    S.

  • 7. Data: 2010-07-19 16:06:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Stefan Szczygielski" <g...@s...eu.org>
> [...]
    > Exquisite - za dict.pl: przepiękny, przeszywający (ból), wyraźny
    > (ulga), znakomity. Jakby Polacy robili takie oponki pewnie by się

    Mowisz ze juz lepiej nazwac firme Dobry Rok, Mostowy Kamien, czy
    Oscypek ?

    Nie, przepraszam - Debica a nie Oscypek :-)

    J.

  • 8. Data: 2010-07-19 16:08:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > Exquisite - za dict.pl: przepiękny, przeszywający (ból), wyraźny
    > (ulga), znakomity. Jakby Polacy robili takie oponki pewnie by się

    Wiem - nie turbo super duper, tylko "Zajebiste".
    To chyba pasuje do tego co wypisales :-)

    J.

  • 9. Data: 2010-07-19 18:59:00
    Od: kkk <m...@g...com>

    On 19 Lip, 00:48, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > No i doczekalismy sie - sa takie opony, teraz trzeba bedzie zmieniac
    > rano
    >
    > http://allegro.pl/item1118547837_lato_opony_deszczow
    e_205_55r16_wa_wa...

    Tytuł aukcji dość przewrotny bo na tych chińskich szrotach jazda w
    deszczu to spore ryzyko.

  • 10. Data: 2010-07-20 22:50:08
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Stefan Szczygielski" i21cfn$6hu$...@n...onet.pl

> [...]
    > za: http://www.newconcept.com/Reference/chinese_pinyin_i
    nput.html). Cokolwiek by to nie znaczyło. :-D

    Na tym polega kirunko(ng)wość, że bieżnik jest kierunkowy,
    dzięki czemu lepiej odprowadza wodę niż ,,zwykły''. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'