  • 11. Data: 2002-04-27 01:28:20
    Temat: Re: A propos cen Neo.
    Od: RusH <r...@k...pulse.pdi.net.SPAM>

    vrv shared his/her HDD contents:

    > moze i tak kiedys bedzie ale obecnie to dla mnie glupota
    > policzmy
    > 212 za 512
    > ok 110 (jak nie wiecej, na pewno wiecej) za 256
    > mowimy o kwotach netto, wiec cena za 256 zblizy sie do ceny za SDI
    > ktora jest 115,200.. wiec gdzie tu logika?? SDI bedzie za 55 zl?

    SDI = staly ip

    > a ps.. jescze maly.. ponoc TPSA w 2004 roku chce miec 400 tys
    > uzytkownikow neostrady
    > co ciekawe obecnie SDI + Neo jest o wiele wiele mniej.. nie wiem,
    > (jak 1/4 to bedzie dobrze)... dane z ostatniego PC Kuriera

    zrobia to , widziles ten slupek ? wystrzelil w kosmos, NEO i SDI jest
    naprawde TANIE w porownainiu do czegokolwiek innego , inna sprawa ze
    nie wszedzie mozna :(

    a tak wogole to
    toppost - debil

    Pozdrawiam.
    --
    RusH // BigTowerATX CaseMod
    http://tacops-forum.pulse.pdi.net/

  • 12. Data: 2002-04-27 01:28:28
    Od: "Tommy" <t...@p...fm>

    "Bartek" <b...@n...bsd.scene.pl> wrote in message

    > Rozumiem ze bylbys zadowolony jezeli taka usluga byla by dostepna po
    > powiedzmy 70zl tak? Zoabcz to jest 512kbit/s. Do tego i tak sporo
    > potaniala. Nie kwestionuje tego jak to bedzie z dostepnoscia dla szarego
    > zjadacza chleba, ale niektorzy potrafia sie jakos zorganizowac by
    > wpoldzielic koszta, a przyznam ze bedzie to chyba alternatywa do
    > zastapnienia niektorym sdi (tym co ip stale nie jest potrzebne).

    Uwazam, ze dobra cena to <= 200zl. A co do wspoldzielenia - racja, to ulatwi
    sprawe, ale oczywiscie z punktu widzenia TP bedzie nielegalne. Przy
    podzieleniu np. na 4 osoby i oplacie np. 60-70 zl /os. to chyba nikt by nie
    narzekal, tyle ze to juz inna bajka.

    tom

  • 13. Data: 2002-04-27 14:08:18
    Od: "Czapla" <c...@m...pl>

> [...]
    >
    > zrobia to , widziles ten slupek ? wystrzelil w kosmos, NEO i SDI jest
    > naprawde TANIE w porownainiu do czegokolwiek innego , inna sprawa ze

    Dokladnie... ja czekam juz 3 miesiace na SDI (Jozefow k. Otwocka). Neo
    jak mowia dopiero moze za rok.. a na SDI jestem jeden sposrod ponad 200 osob
    oczekujacych na SDI w rejonie Otwocka. Co dziwne SDI juz tutaj jest od ponad
    roku... ale na centralach jest "full"... wiec trzeba czekac na nowy sprzet.
    Ciekaw jestem rozbuduja SDI dla nas (tych 200 osob) ?? Pisalem w rozne
    miejsca , dzwonilem ... i tak naprawde uzyskalem wiele odpowiedzi ... ale
    niestety nikt mi nie powiedzial TAK/NIE. Moze ktos z Was orientuje sie...
    jak myslicie.. rozbuduja?? Przecierz 200 chetnych to chyba sporo ?

    P.S dodam ze nic poza TPSA tu nie ma .. i napewno w ciagu najblizszych 10
    miesiecy nie bedzie :(

    Pozdrawiam,

    Czapla

  • 14. Data: 2002-04-27 22:50:47
    Od: Konrad Rzadzinski <k...@a...matrix.pl>

    Dnia Fri, 26 Apr 2002 20:59:12 +0000 (UTC), zamsz
    <z...@m...interecho.com> tako rzekł:
    :> Oficjalne info z BOK-u: nie od 1 maja, a od 1 czerwca.
    :> Neo 512 za 212 zł + VAT.
    : Do tej pory tepsa stosowala "marketingowe" chwyty i ceny konczyly sie 9
    : - 399zl, 79zl, itd.

    A teraz wyjdzie jakieś 259 -- też z 9.

    --
    Konrad
    'W życiu nie liczą się tylko ciało i muskuły - ważny jest jeszcze fryz.' -

  • 15. Data: 2002-04-27 22:52:49
    Od: m...@a...gda.pl (Marek Michalkiewicz)

    Czapla <c...@m...pl> wrote:

    : Dokladnie... ja czekam juz 3 miesiace na SDI (Jozefow k. Otwocka). Neo

    Dopiero 3 miesiące? Zdarzają się rekordziści czekający 2 lata... ;)
    Z tymi wieloma różnymi odpowiedziami to standard w tej firmie, też
    tak miałem prawie do ostatniej chwili. Ale 200 chętnych to sporo
    (zakładając że złożyli podania - jeśli nie "bo pani w BOK powiedziała
    że SDI i tak nie ma i nie będzie" to błąd, podania trzeba składać
    niezależnie od tego, wtedy ktoś wyżej może łatwiej zauważyć problem).
    A może by tak mała pikieta, choćby 20 z tych 200 osób pod budynkiem
    TPSA z transparentami "chcemy SDI" :))))

    Marek

  • 16. Data: 2002-04-27 22:53:03
    Od: "Xon" <t...@s...polbox.pl>

    Użytkownik "Czapla" <c...@m...pl> napisał w wiadomości
    > niestety nikt mi nie powiedzial TAK/NIE. Moze ktos z Was orientuje sie...
    > jak myslicie.. rozbuduja?? Przecierz 200 chetnych to chyba sporo ?

    Imho rozbuduja bo SDI ma byc wlasnie rozwijane dalej w mniejszych
    miejscowosciach.

    Pozdrawiam
    -----
    Xon

  • 17. Data: 2002-04-27 23:34:56
    Od: Jarek Hirny <j...@p...onet.pl>

    I stało się tak, że Konrad Rzadzinski napisał(a):

> [...]
    >:> Neo 512 za 212 zł + VAT.
    >: Do tej pory tepsa stosowala "marketingowe" chwyty i ceny konczyly sie 9

    Przy 7% stawce VAT? Bardzo w to wątpię.

    --
    Jarek Hirny * http://agnus.eu.org * fidonet:2:480/96.666 * icq:92898666
    ___________________

  • 18. Data: 2002-04-27 23:35:00
    Od: "Jakub 'Kraju' Krajewski" <j...@n...krajewski.org>

    RusH <X...@1...110.120.9> wrote:

    > SDI = staly ip

    +brak ograniczeń dla sieci lokalnych. To duży plus IMHO.

    --
    // Pozdrawiam < Jakub "Kraju" Krajewski & jakub#krajewski.org | U#15671406
    // Jeśli nie wiesz co to jest, nie jedz tego.

  • 19. Data: 2002-04-28 13:29:02
    Od: januszek <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl>

    >Oficjalne info z BOK-u: nie od 1 maja, a od 1 czerwca.
    >Neo 512 za 212 zł + VAT.

    Podaj numer telefonu do tego BOK-u - Pogratuluje im takiego kabaretu
    na usenecie :P

    januszek

  • 20. Data: 2002-04-28 13:32:28
    Od: "Marcin Kowalski" <k...@r...pl>

    > :> Neo 512 za 212 zł + VAT.

    A nie przypadkiem VAT od tego typu usług jest 7% a nie 22%
    w takim razie będzie 227 zł (226,84 zł)

    --
    Pozdrawiam: Marcin Kowalski MCS
    <kino> www.kino.sfinks.prv.pl </kino>