  • 21. Data: 2002-05-06 17:26:47
    Temat: Re: A propos cen Neo.
    Od: "Jarek Zgoda" <j...@N...poczta.gazeta.pl>

    Czapla <c...@m...pl> napisał(a):

> [...]
    > jak mowia dopiero moze za rok.. a na SDI jestem jeden sposrod ponad 200 osob
    > oczekujacych na SDI w rejonie Otwocka. Co dziwne SDI juz tutaj jest od ponad
    > roku... ale na centralach jest "full"... wiec trzeba czekac na nowy sprzet.
    > Ciekaw jestem rozbuduja SDI dla nas (tych 200 osob) ?? Pisalem w rozne
    > miejsca , dzwonilem ... i tak naprawde uzyskalem wiele odpowiedzi ... ale
    > niestety nikt mi nie powiedzial TAK/NIE. Moze ktos z Was orientuje sie...
    > jak myslicie.. rozbuduja?? Przecierz 200 chetnych to chyba sporo ?

    Dostałem właśnie officjalne pisemko, że "niestety, z powodu braku możliwości
    technicznych...". Ani SDI, ani Neo. Nie wiem, czy mam kląć czy się śmiać.

    Zdrówko
    Jarek Zgoda

  • 22. Data: 2002-05-07 15:11:32
    Od: "Czapla" <c...@m...pl>

    oj... ta TPSA.. Czy ty Jarek tez jest z okolic Otwocka ?? Bo ja od mojego
    BOK nie otrzymalem zadnego pisma typu "..brak mozliwosci...". Ani ja nie
    dostalem ani 18 innych osob z sposrod tych 200 ktore oczekuje :( . Moze to
    dobrze moze zle. Pare tygodniu temu napisal list do dyrektora TPSA w
    Warszawie. Wczoraj dostalem odpowiedz w ktorej jest napisane "... usluga SDI
    bedzie dostepna w Pana rejonie w drugiej polowie b.r. ... " Ciesze sie...
    ale jakos do konca nie wierze slowom Pana dyrektora? Czy wy byscie uwierzyli
    ? Czy to wystarczajaco wiarygodne zrodlo ? Ciekaw jestem czy ktos z Was tez
    jest w takiej sytuacji? Czekam na odpowiedzi ;)

    Pozdrawiam,

    Czapla

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 23. Data: 2002-05-08 15:01:44
    Od: "Jarek Zgoda" <j...@N...poczta.gazeta.pl>

    Czapla <c...@m...pl> napisał(a):

> [...]
    > ? Czy to wystarczajaco wiarygodne zrodlo ? Ciekaw jestem czy ktos z Was tez
    > jest w takiej sytuacji? Czekam na odpowiedzi ;)

    Nie, nie z okolic Otwocka. Z samiuteńkiego centrum Wołomina.
    W sumie i tak masz lepiej, bo przyjamniej jakić officjał podał Ci jakiś
    termin - u mnie nawet słowem nie pisnęli, tylko nieofficjalnie pani w BOK-u
    coś napomknęła, że "może w 2-gim półroczu..." i że "mam szczęście, że jestem
    na światłowodzie".

    Zdrówko
    Jarek Zgoda

  • 24. Data: 2002-05-08 21:07:20
    Od: Wojciech Puchar <w...@c...3miasto.net>

    Tommy <t...@p...fm> wrote:

    > "Bart Ogryczak" <B...@a...in.reply-to.invalid> wrote in message

    > Z taka cena to sobie moga udostepniac siec na Antarktydzie. Znowu jakis

    powiem krótko. pierdzielisz.

    jest wolny rynek. to jest jedna z najtańszych ofert.

    skorzystaj z netii to pogadamy..

  • 25. Data: 2002-05-18 21:42:23
    Od: "Tomasz Lam [ZULU]" <l...@s...mtl.pl>

    > Oficjalne info z BOK-u: nie od 1 maja, a od 1 czerwca.
    > Neo 512 za 212 zł + VAT.

    Na ile pewna ta wiadomość? Bo ztcw to powinniśmy dostać jakoweś info nt
    nowego cennika, nie??? No i na stronie neo nic nie ma, więc????

    TLZ

  • 26. Data: 2002-05-19 17:41:35
    Od: "PawełOpęchowski" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Lam [ZULU]" <l...@s...mtl.pl> napisał w wiadomości

    > Na ile pewna ta wiadomość? Bo ztcw to powinniśmy dostać jakoweś info nt
    > nowego cennika, nie??? No i na stronie neo nic nie ma, więc????

    Hej.
    Czy prezes zarządu tpsa jest wystarczająco wiarygodny? ;-)
    http://czat.wp.pl/zapis.html?id_czata=987

    ____
    Pozdrawiam.
    open.

  • 27. Data: 2002-05-19 20:36:11
    Od: Michal Szokolo <m...@k...pmp.com.pl>

    Pawe^(3)Ope^chowski wrote:
    > Użytkownik "Tomasz Lam [ZULU]" <l...@s...mtl.pl> napisał w wiadomości

    > Hej.
    > Czy prezes zarządu tpsa jest wystarczająco wiarygodny? ;-)
    > http://czat.wp.pl/zapis.html?id_czata=987

    Cytat:" wejdzie szereg produktów szerokopasmowych, których abonament
    miesięczny będzie na poziomie ok. 180 zł."

    Może to dotyczy Neo, a może wymyślają właśnie coś innego. Z tej
    wypowiedzi wynika tylko tyle, że ma być COŚ za 180 zł. HGW co...

    --
    I'm an ugly boy | Nie wchodzic na http://msz.pmp.com.pl/
    My face makes you hurl | REKLAMY:

  • 28. Data: 2002-05-22 21:03:56
    Od: f...@W...irc.pl (futszaK)

    On Sat, 27 Apr 2002 22:52:49 +0000 (UTC), m...@a...gda.pl
    (Marek Michalkiewicz) wrote:

> [...]
    >Dopiero 3 miesiące? Zdarzają się rekordziści czekający 2 lata... ;)
    >Z tymi wieloma różnymi odpowiedziami to standard w tej firmie, też
    >tak miałem prawie do ostatniej chwili. Ale 200 chętnych to sporo
    >(zakładając że złożyli podania - jeśli nie "bo pani w BOK powiedziała
    >że SDI i tak nie ma i nie będzie" to błąd, podania trzeba składać
    >niezależnie od tego, wtedy ktoś wyżej może łatwiej zauważyć problem).
    >A może by tak mała pikieta, choćby 20 z tych 200 osób pod budynkiem
    >TPSA z transparentami "chcemy SDI" :))))

    zamienicie lepiej te 200 podan na SDI na 50 podan o Neostrade i z tym
    bezposrednio do Jozefiaka (prezez TPSA)

    futszaK
    == Download SiteFinder and get Warez, MP3, Movies, etc. from IRC ==
    ================ http://www.sitefinder.w.pl =========================

  • 29. Data: 2002-05-23 21:14:45
    Od: "Czapla" <c...@m...pl>

    Użytkownik "futszaK" <f...@W...irc.pl> napisał w wiadomości

    Neo

    > zamienicie lepiej te 200 podan na SDI na 50 podan o Neostrade i z tym
    > bezposrednio do Jozefiaka (prezez TPSA)
    >

    > futszaK

    Nie chca przyjmowac podac o Neostrade.. bo tej uslugi nie ma (pewnie dopiero
    za rok). SDI obiecaja ze bedzie od czerwca.. chyba pozostalo czekac. Dodam
    iz otrzymalem pismo od dyrektora TPSA W-wa wschod iz bede mogl miec SDI w
    drugiej polowie b.r. .. mam nadzieje ze mowil prawde :)

    Pozdrawiam,

    Czapla

  • 30. Data: 2002-05-24 06:30:01
    Od: Ryszard Rączkowski <w...@p...pl>

    "Czapla" <c...@m...pl> napisał:

    > Nie chca przyjmowac podac o Neostrade..

    Niech chcą... nie chcą.
    Idziesz, mówisz, że koniecznie chcesz złożyć a jak odmiawiają, to żądaj
    pisemnej odmowy złożenia.
    Poskutkuje, zobaczysz. Wówczas powiedzą, że "No proszę, Pan złoży, ale
    to i tak nic nie da".
    Pisemną odmowę wysyłasz do Działu Multimediów TPSA, to oni popychają
    Neostradę.

    Wiesz, TPSA wprowadziła już dość dawno punktację za obsługę klientów i
    jak gdzieś komuś czegoś ktoś odmawia, może się pożegnać z premią. (Może,
    nie musi)

    > Dodam iz otrzymalem pismo od dyrektora TPSA W-wa
    > wschod iz bede mogl miec SDI w
    > drugiej polowie b.r. .. mam nadzieje ze mowil prawde :)

    Kolekcjonuj takie pisma i ślij dalej do góry. Niechaj czapa TPSA ma
    rozeznanie, jak traktują klienta.

    Rico.
    w...@p...pl