  • 51. Data: 2015-01-29 13:50:04
    Temat: Re: A propos konstruktywnego spA~^(a)dzania czasu..
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 29 Jan 2015, tadzik wrote:

    > Na usprawiedliwienie dodam, że "mój" kominiarz kontrolujący budynki nie
    > nakazywał nikomu wycinać otworów w drzwiach, jeśli w pomieszczeniu nie było
    > urządzeń gazowych,

    :)

    "U mnie" pewnie zadziałało dokładnie tak jak zasugerował: coś się
    stało (zatrucie, jedno z wielu), interwencja "służb", ktoś zrobił
    regularne śledztwo i przyczepił się drzwi ... i już.
    Dura lex, sed lex.
    A z gugla wynikło że zjawisko "egzekwowania dziur" występuje
    w wielu miejscach w kraju.

    pzdr, Gotfryd

  • 52. Data: 2015-01-29 14:56:47
    Temat: Re: A propos konstruktywnego sp??dzania czasu..
    Od: m <m...@g...com>

    > <mode troll>
    > A "licznik czasu" pozwala sensownie wykorzystać pozostały czas.
    > Stwierdzone organoleptycznie - któryś kurier, na liczniku ponad 20s,
    > wyskoczył z kabiny półciężarówki, paczki przygotował, ze dwie lżejsze
    > wziął do kabiny, wrócił, zostało ponad 20s.

    W sensie że zrobił to w zerowym czasie? Czy też "ponad 20s" i "ponad
    20s" to są na tyle różne "ponad 20s" że między nimi jest "ponad 20s"? :)

    A tak na serio - to ile to razy bym wyskoczył do bagażnika gdyby nie to
    że nie wiem ile mi czasu do świateł zostało...

    p. m.

  • 53. Data: 2015-01-29 22:01:25
    Od: <1...@5...220125.invalid> (Tom N)

    J.F. w

    > Użytkownik "Gotfryd Smolik news" napisał w wiadomości
    > <OT>

    > Mimo wszystko wentylacja tam bardzo wskazana.
    > W zasadzie to bym rzekl ze obowiazkowa dla zdrowia obywateli :-)

    Od ciepłego smrodu jeszcze nikt nie umarł na zapalenie płuc, a od siedzenia
    na kiblu w przeciągu wielu nabawiło sie różnych chorób...

    > Moze minister madrzejszy i wie, ze kratke obok zona na pewno czyms
    > zastawi :-)

    Tak jakby jej nie było stać na wymianę drzwi po wizycie kominiarza...

    > Kominiarz ... czyli jakis piec w budynku jest ?

    Aj sie troll znowu odezwał... Kominiarz to taki typ od kominów, a kominy to
    takie lufty -- niekoniecznie do pozbywania się dymu...

    > Moze chodzi o jakies dodatkowe wymogi, zeby np nie zaklócic dolotu
    > powietrza do pieca ?

    Mogą, tak jak spacja przed pytajnikiem...

    > Drzwi powinny byc zgodne z projektem, a projekt z norma, wystarczylo
    > sie trzymac i nie byloby problemu :-P

    Tak, projekt z początków lat 80 i norma -- trolujesz Jarek jak najęty LD

    --
    'Tom N'

  • 54. Data: 2015-01-29 22:05:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tom N" napisał w wiadomości
    J.F. w

    >Od ciepłego smrodu jeszcze nikt nie umarł na zapalenie płuc, a od
    >siedzenia
    >na kiblu w przeciągu wielu nabawiło sie różnych chorób...

    Grzyb na scianach ponoc jednak szkodliwy.

    >Tak, projekt z początków lat 80 i norma -- trolujesz Jarek jak najęty
    >LD

    Oj, wtedy wlasnie drzwi do lazienek mialy kratki.

    J.

  • 55. Data: 2015-01-29 22:19:56
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    .pl...

    > Panstwo doplaca tylko do jednego domku, przynajmniej bezposrednio.

    Nie.
    Dopłaca do setek z nich, praktycznie do wszystkich nowych i wielu starych.
    Choćby fundując ziemię za friko.

  • 56. Data: 2015-01-29 22:23:40
    Od: <2...@...222340.invalid> (Tom N)

    J.F. w

    > Użytkownik "Tom N" napisał w wiadomości
    > J.F. w

    > Grzyb na scianach ponoc jednak szkodliwy.

    Grzyb jest od wilgoci, i od chłodu -- u moońka może być z głupoty, ale to
    nie ta grupa... ;P

    > Oj, wtedy wlasnie drzwi do lazienek mialy kratki.

    Wtedy drzwi do łazienki były drzwiami do garażu, i kratka do pomieszczenia w
    którym mogły wydzielać się spaliny byłaby wręcz przestępstwem -- przebrzydły
    trolu :D

    --
    'Tom N'

  • 57. Data: 2015-01-30 00:48:00
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 29 Jan 2015, m wrote:

    > W sensie że zrobił to w zerowym czasie?

    Moja culpa - było 80 sekund na początku, miał SPORO czasu
    na powybieranie paczek :)

    > A tak na serio - to ile to razy bym wyskoczył do bagażnika gdyby nie to że
    > nie wiem ile mi czasu do świateł zostało...

    Polecam skrzyżowanie DK 94 (Krakowska) z Ofiar Katynia/Jordana
    w Zabrzu :D, to tam widziałem rzeczonego kuriera :)

    pzdr, Gotfryd

  • 58. Data: 2015-01-30 15:59:33
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Gotfryd Smolik news s...@s...com.pl ...

    > Moja culpa - było 80 sekund na początku, miał SPORO czasu
    > na powybieranie paczek :)

    > Polecam skrzyżowanie DK 94 (Krakowska) z Ofiar Katynia/Jordana
    > w Zabrzu :D, to tam widziałem rzeczonego kuriera :)

    Dla mnie bomba.
    Widzial takie roziwazanie po raz pierwszy we wrocławiu i przyznam, ze
    zaskoczyło mnie woja prostotą i przydatnoscią.
    Ale to chyba niestety sie nie przejmuje - pelno nowych dróg, skrzyzowań a
    liczników nie ma.
    Szkoda.

  • 59. Data: 2015-01-30 16:31:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]

    >zaskoczyło mnie woja prostotą i przydatnoscią.
    >Ale to chyba niestety sie nie przejmuje - pelno nowych dróg,

    We Wroclawiu polowa zlikwidowana :-(

    Bo od pewnego czasu mamy Inteligentny System Transportu (ITS) i
    priorytet maja tramwaje.
    Zamyka taki drzwi na przystanku, i system mu zaraz zielone swiatlo
    zapala.
    A samochody sie musza dostosowac i nie mozna im timera wyswietlic, bo
    nie wiadomo kiedy rusza.

    Timery mialy/maja tez druga wade. Jade przez skrzyzowanie - 20s do
    konca zielonego.
    Przejezdzam nastepne - 15s. Ok, noga w gaz.
    Kolejne - 10s. Noge trzymamy. Kolejne - 5s.
    No k*, to jak szybko mam jechac po miescie, bo w miedzyczasie
    wskazowka przekroczyla 500zl i 10 pkt :-)

    J.

  • 60. Data: 2015-01-30 19:59:34
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

> [...]
    > zapala.
    > A samochody sie musza dostosowac i nie mozna im timera wyswietlic, bo

    No tak, to jest minus.

> [...]
    > No k*, to jak szybko mam jechac po miescie, bo w miedzyczasie
    > wskazowka przekroczyla 500zl i 10 pkt :-)

    To nie jest wina timerów... tylko zle ustawionej zielonej fali...

    Tam gdzie jezdzisz czesto to sobie dostosujesz.
    Gorzej jak zielona fala ziala odwrotnie.
    Ruszam, ze skrzyzowania, jae a na drugim swietle ciagle czerwone.
    Jk wolno do cholery mam jechac? A mistrowie stania na czerwonym juz
    zniecierpliwieni za mna - najchetniej przeskoczliby nad moim autem ble
    tylko szybko dojechac do swiateł, stanac na czerwonym i poblokowac plynnosc
    ruchu...