  • 1. Data: 2015-01-25 22:14:43
    Temat: Wybory idą, wazelina
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Wybory idą i rząd zaczyna zgłaszać projekty z sensem:

    http://niezalezna.pl/63539-jazda-bez-fotelika-bardzo
    -grozna

    W komunikacie przesłanym do redakcji portalu niezalezna.pl biomechanik
    zderzeń i ekspert ds. bezpieczeństwa dzieci w samochodzie Paweł
    Kurpiewski zauważa, że dwie z przedstawionych propozycji zmian przepisów
    są skrajnie niebezpieczne dla zdrowia i życia dzieci.
    <<<<<

    150 cm to często dorośli ludzie mają. No kilka więcej. Ustawa co prawda
    nie reguluje podstawowego problemu: jedzie kobitka z dzieckiem
    autobusem. Autobus się psuje i nikt jej nie podrzuci.

    Nie ma też obowiązku posiadania przez Policję certyfikowanych urządzeń
    pomiarowych. Dodam, że aby zmierzyć dziecko trzeba ściągnąć mu buty. I
    to na mrozie.

    3. Jest tu tez wyjście dla rodzin wielodzietnych, bo 3 foteliki z tyłu
    się nie zmieszczą.

    Teraz pora na pasy bezpieczeństwa w Pendolino i obowiązek świecenia dla
    rowerzystów przez całą dobę

  • 2. Data: 2015-01-26 08:34:21
    Temat: Re: Wybory idą, wazelina
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > 3. Jest tu tez wyjście dla rodzin wielodzietnych, bo 3 foteliki z tyłu
    > się nie zmieszczą.
    właśnie!
    w berlingo się mieszczą. Tym najstarszym. bo na drzwiach niema
    wystających podłokietników. w starej xsarze też się mieszczą, bo
    podłokietniki są nisko, rant fotelika trafia ponad. W xsarze picasso
    wchodzą 3 foteliki spokojnie, bo tam środkowy tylny fotel możesz
    wysunąć. Ale jak moja żona w autokomisie z latała z centymetrem po
    tylnych kanapach samochodów, wszyscy się patrzyli namnie z politowaniem. :)

    ToMasz

  • 3. Data: 2015-01-26 14:36:45
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2015-01-26 o 08:34, ToMasz pisze:
> [...]
    > wysunąć. Ale jak moja żona w autokomisie z latała z centymetrem po
    > tylnych kanapach samochodów, wszyscy się patrzyli namnie z politowaniem. :)

    A jak ktoś ma iny model fotelika(ów)? To też wchodzą?

    JK