  • 11. Data: 2017-06-28 07:47:01
    Temat: Re: A tym czasem w play...
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-06-28 o 00:25, ALEX MR pisze:

    > Wiele osób ciągle pisze o tym roamingu, jakby to było niezbędne do
    > działania dla Play. A zapominają że Play cały czas zwiększa swój zasięg
    > i roaming staje się coraz mniej istotny.
    > ATSD:
    > http://www.telepolis.pl/wiadomosci/play-dementuje-pl
    otki-o-zniesieniu-roamingu-krajowego-w-t-mobile-i-or
    ange,2,3,39244.html

    Popatrz na mapkę zasięgi Play i jego dziury. To nie czasy Idei, że
    klienta zadowoli zasięg "w dużych miastach" i na głównych drogach.

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2017-06-28 17:29:16
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 28.06.2017 o 7:47, Liwiusz pisze:

> [...]
    >>

    > Popatrz na mapkę zasięgi Play i jego dziury. To nie czasy Idei, że
    > klienta zadowoli zasięg "w dużych miastach" i na głównych drogach.

    To sobie klient pójdzie do operatora który ma 100% pokrycia. A zostaną
    ci którym zasięg odpowiada. W czym problem?

    --
    ALEX MR
    "Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę

  • 13. Data: 2017-06-28 17:30:56
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 28.06.2017 o 1:28, J.F. pisze:

    > Wakacje ida, ludzie pojada w jakies zadupia

    A potem wrócą do swoich metropolii .

    >, jestes pewien, ze tak
    > mniej istotny ?

    Jestem pewien .

    > No wlasnie, pojada ... a w trasie sie roaming nie przyda ?

    A przyda się ?

  • 14. Data: 2017-06-29 08:17:58
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-06-28 o 17:29, ALEX MR pisze:

    >>> http://www.telepolis.pl/wiadomosci/play-dementuje-pl
    otki-o-zniesieniu-roamingu-krajowego-w-t-mobile-i-or
    ange,2,3,39244.html

    > To sobie klient pójdzie do operatora który ma 100% pokrycia.

    Nie ma takiego.

    > A zostaną
    > ci którym zasięg odpowiada. W czym problem?

    Do tej pory Play miał te "99,9%" pokrycia, przecież klienta nie
    interesuje, czy to były nadajniki własne, czy dzierżawione.

    --
    Liwiusz

  • 15. Data: 2017-06-29 12:15:20
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2017-06-25 o 05:22, Krzysztof Staniorowski pisze:
> [...]
    ozmow-z-bankami-alior-i-nest-dane-abonentow-i-billin
    gi-oraz-niechciane-doladowania-play-chyba-ma-problem
    y/

    > Zapomniałeś wspomnieć, że aby umilić użytkownikom życie Play zlikwidował
    > roaming krajowy u dwóch z trzech operatorów (zostaje tylko Plus jak
    > dawniej).
    >
    > http://antyweb.pl/roaming-krajowy-w-play-nie-dziala-
    tmobile-orange/

    Moja karta jeszcze o tym nie wie i ładnie loguje się do tych debili:)
    Ale karta kumpla już nie. Nie wszystkich to objęło, albo robią to stopniowo.

    --
    t0maszek

  • 16. Data: 2017-06-29 15:48:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Do tej pory Play miał te "99,9%" pokrycia, przecież klienta nie
    >interesuje, czy to były nadajniki własne, czy dzierżawione.

    ... dopoki mu telefon nie wariuje od tego przelaczania.

    J.

  • 17. Data: 2017-06-29 18:43:00
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 29.06.2017 o 8:17, Liwiusz pisze:

    otki-o-zniesieniu-roamingu-krajowego-w-t-mobile-i-or
    ange,2,3,39244.html

    > Nie ma takiego.

    Nie może być.

    > Do tej pory Play miał te "99,9%" pokrycia, przecież klienta nie
    > interesuje, czy to były nadajniki własne, czy dzierżawione.

    I nadal ma.

  • 18. Data: 2017-07-01 20:03:52
    Od: Krzysztof Staniorowski <n...@k...net>

    ALEX MR <k...@s...us> wrote:
> [...]
    (ciach)

    > Nie może być.

    Dlaczego? Jeśli odsuniemy względy finansowe (rentowność przedsięwzięcia) na
    drugi plan to zbudowanie sieci o pokryciu 100% (nawet w kontekście
    całkowitej powierzchni kraju, a nie ludności) jest całkowicie realne.
    Pomijam oczywiście ewentualne tereny wojskowe objęte zakazem jakichkolwiek
    cywilnych transmisji (ale w takie miejsca szary obywatel i tak nie ma
    wstępu ani potrzeby odwiedzenia).

    > I nadal ma.

    Nadal kryje 99,9% ludności czy powierzchni kraju? Jeśli to pierwsze -
    bardzo możliwe, jeśli to drugie - mam duże wątpliwości.

    --
    Sent from my iPad via NewsTap :-)

  • 19. Data: 2017-07-02 11:29:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 01 Jul 2017 18:03:52 GMT, Krzysztof Staniorowski napisał(a):

> [...]
    > Pomijam oczywiście ewentualne tereny wojskowe objęte zakazem jakichkolwiek
    > cywilnych transmisji (ale w takie miejsca szary obywatel i tak nie ma

    U nas takich nie ma - przynajmniej na tyle duzych, zeby okoliczne BTS
    nie mogly ich obsluzyc.

    J.