  • 1. Data: 2019-06-13 21:28:04
    Temat: Pradu zabraklo
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    My/ja tu mowimy, ze nie ma problemu,
    a tymczasem bijemy rekordy zuzycia pradu - 24GW.

    Te klimatyzatory jednak sporo pradu ciagna :-)

    Co prawda to chyba rekord letni, bo zimą wiecej sie nam zdarzalo, ale
    media juz strasza:
    jesli przydarzy sie jakas awaria, lub susza spowoduje brak wody do
    chlodzenia,
    trzeba bedzie ograniczac zuzycie.

    Ale klimatyzatory swietnie pasuja do fotowoltaiki ... tylko trzeba w
    nia zainwestowac..

    J.

  • 2. Data: 2019-06-13 23:02:09
    Temat: Re: Pradu zabraklo
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2019-06-13 o 21:28, J.F. pisze:

    > Ale klimatyzatory swietnie pasuja do fotowoltaiki ... tylko trzeba w nia
    > zainwestowac..

    Fotowoltaika na samochodzie?
    Jesteś wyjątkowo mocno pierdolnięty!

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl

  • 3. Data: 2019-06-13 23:06:22
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2019-06-13 o 23:02, Akarm pisze:
    > Jesteś wyjątkowo mocno pierdolnięty!
    >
    > --
    >           Akarm
    > http://bykom-stop.cba.pl
    > Nie trawię chamstwa, nieuctwa, bydła wszelakiego

    aha

  • 4. Data: 2019-06-13 23:10:38
    Od: z <...@...pl>

    BEZEDURA
    Tylko nowoczesne elektrownie atomowe pozwolą nam przeżyć ocieplenie
    klimatu ;-)

  • 5. Data: 2019-06-13 23:30:27
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To inwestuj.

  • 6. Data: 2019-06-14 08:32:11
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 13 Jun 2019 21:28:04 +0200, J.F.

    > My/ja tu mowimy, ze nie ma problemu,
    > a tymczasem bijemy rekordy zuzycia pradu - 24GW.

    ...oraz rekordy klikbajtowych tytułów. :P To że padł rekord nie znaczy że
    prądu ZABRAKŁO. Nie zabrakło, bo wody dużo to i problemu nie ma.

    > Te klimatyzatory jednak sporo pradu ciagna :-)

    Ano. U mnie od paru dni non-stop na poddaszu chodzi inaczej byłoby 35sC.

> [...]
    > media juz strasza:
    > jesli przydarzy sie jakas awaria, lub susza spowoduje brak wody do

    Nie, bo jak gorąco i sucho do dużo słońca -- wtedy kupujemy prąd od Niemców
    z ich OZE. Co ciekawe, jest on tańszy niż nasz z wyngla.

    > Ale klimatyzatory swietnie pasuja do fotowoltaiki ... tylko trzeba w
    > nia zainwestowac..

    Niestety pomimo zdjęcia cła antydumpingowego przez UE i nadprodukcji paneli
    w chinach u nas nadal ceny paneli z dupy wyciągnięte. Do tego jeszcze u nas
    wuadza poblokoała wiatraki.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 7. Data: 2019-06-14 08:39:48
    Od: p...@g...com

    --Niestety pomimo zdjęcia cła antydumpingowego przez UE i nadprodukcji paneli
    w chinach u nas nadal ceny paneli z dupy wyciągnięte. Do tego jeszcze u nas
    wuadza poblokoała wiatraki.

    co za problem zamowic panel z Chin ? nawet jak doloza Vat bedziesz do przodu

  • 8. Data: 2019-06-14 10:17:20
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Daj linka do umowy w ktorej bedzie ze prad z niemiec jest tanszy jak go nasze sieci
    kupuja.

  • 9. Data: 2019-06-14 10:52:18
    Od: p...@g...com

    https://gospodarka.dziennik.pl/news/artykuly/455088,
    polska-importuje-prad-zagraniczna-energia-tansza-od-
    krajowej.html

    https://wysokienapiecie.pl/775-ceny-energii-w-niemcz
    ech-i-polsce/

  • 10. Data: 2019-06-14 11:18:10
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Umowe dawaj a nie artykul z gazety. Poza tym napisales ze sporo taniej a z artykulu
    wynika ze dwa razy drozej maja prad.