  • 11. Data: 2009-01-10 21:36:31
    Temat: Re: AC Freezer 7 Pro - badziew.
    Od: Gargamel <d...@o...pl>

    "Paweł H." <p...@c...pl> w wiadomości
    <news:gkafei$r4d$1@achot.icm.edu.pl> napisał/a:

    > A miałem się na intela przesiąść...ueeeeh, szkoda zdrowia;)

    Tak bardziej serio: czy to mocowanie intelowskie umożliwia zamocowanie
    radiatora w dowolny sposób - tzn. czy np. można go zamocować, wymontować,
    obrócić o 90 stopni i znów zamontować w nowym położeniu i będzie wszystko
    "banglało" ok?

    Pozdrawiam,
    Gargamel

    --
    Nie należy wyciągać świni z gówna, bo jej jest tam dobrze.

  • 12. Data: 2009-01-10 21:53:03
    Od: Olek <o...@u...eu>

    Gargamel wrote:

> [...]
    > obrócić o 90 stopni i znów zamontować w nowym położeniu i będzie wszystko

    ok

  • 13. Data: 2009-01-10 23:13:53
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy>

    Proces tg <a...@b...cpl> zwrócił błąd:

    > ostatnio przesiadlem sie na zalmana, przez one dziurki przykreca sie
    > ramke z wierzchu i backplate z drugiej strony a samo mocowanie radiatora
    > jest na 2 srubki, niby fajna sprawa bo lepiej dociska, ale montaz i
    > demontaz jest imho duzo trudniejszy, ciezko sie tam dostac...

    Tylko że to jest najlepsze rozwiązanie na mistrzowsko badziewne
    mocowanie intela. Ja używam dwóch z płytką - zalman i xigmatek. Zalman
    łatwiej się montuje odrobinę, bo w xigmateku trzeba uważać żeby nie
    oderwać naklejki do taśmy mocującej (bo inaczej jak się przyklei to już
    potem nie odkleisz, a same śruby wystarczają do montażu, klej nie jest
    potrzebny). Niby trochę roboty, ale potem wytrzyma to i kilogram metalu
    i kopniaki i transport.

    --
    Saiko Kila
    Unregistered Windows User #7.29581131e8

  • 14. Data: 2009-01-10 23:30:37
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy>

    Proces Gargamel <d...@o...pl> zwrócił błąd:

> [...]
    > obrócić o 90 stopni i znów zamontować w nowym położeniu i będzie wszystko

    Zasadniczo tak. Ale może się zdarzyć że nie wszystkie piny są równe...
    Radiator boksowy mojego procka miał dwa słabsze, i dało się zamontować
    tylko w jednej pozycji, zresztą nie trzymało temperatur i musiałem
    wymienić. Teoretycznie jednak nie ma przeciwwskazań.

  • 15. Data: 2009-01-10 23:36:12
    Od: "Robert" <r...@t...pl>

    Mam taki sam siedzi mocno bo kołeczki kręci się w prawo w prawo i jak
    kliknie przy wciskaniu to zaskoczyło hi najpierw przekręcić później wcisnąć

  • 16. Data: 2009-01-11 08:50:19
    Od: Chichotek <z...@e...jnj.cy>

    Był 10 styczeń (sobota) gdy o godz. 16:26 *Paweł H.* napisał(a):

    > A miałem się na intela przesiąść...ueeeeh, szkoda zdrowia;)

    Ja sie przesiadłem i nie żaluje po wielu latach na AMD, kciuki szybko sie
    zagoiły, a cisza: bezcenna, reszte kupiłem kartą :)

    --
    Pozdrawiam, Chichotek
    P5Q Pro, E8400@Scythe Ninja, Szafir HD4870 512MB, 2x2GB A-Data Vitesta 800+,

  • 17. Data: 2009-01-11 13:40:21
    Od: Gargamel <d...@o...pl>

    Olek <o...@u...eu> w wiadomości
    <news:gkb5bs$nvh$1@news.task.gda.pl> napisał/a:

    > ok

    No to jest to lepsze rozwiązanie niż to co było wcześniej i nadal jest
    stosowane u amd...

    Pozdrawiam,
    Gargamel

    --
    Nie należy wyciągać świni z gówna, bo jej jest tam dobrze.

  • 18. Data: 2009-01-11 13:44:26
    Od: Gargamel <d...@o...pl>

    Chichotek <z...@e...jnj.cy> w wiadomości
    <news:w8w1zm5cpo45$.dlg@chichot.truposza.pl> napisał/a:

    > Ja sie przesiadłem i nie żaluje po wielu latach na AMD, kciuki szybko sie
    > zagoiły, a cisza: bezcenna, reszte kupiłem kartą :)

    Jakby piernik miał coś do wiatraka...

    Pozdrawiam,
    Gargamel

    --
    Nie należy wyciągać świni z gówna, bo jej jest tam dobrze.

  • 19. Data: 2009-01-11 13:49:42
    Od: Olek <o...@u...eu>

    Gargamel wrote:

    > No to jest to lepsze rozwiązanie niż to co było wcześniej i nadal jest
    > stosowane u amd...
    >
    > Pozdrawiam,
    > Gargamel

    polemizowałbym - jaki masz problem w przypadku amd?

    bo w intelu te kołki to o wiele gorsze rozwiązanie (przynajmniej w
    montażu coolera) niż elegancka dźwigienka pod amd... :)

  • 20. Data: 2009-01-11 15:56:04
    Od: Gargamel <d...@o...pl>

    Olek <o...@u...eu> w wiadomości
    <news:gkctdl$v7$1@news.task.gda.pl> napisał/a:

    > polemizowałbym - jaki masz problem w przypadku amd?
    >
    > bo w intelu te kołki to o wiele gorsze rozwiązanie (przynajmniej w
    > montażu coolera) niż elegancka dźwigienka pod amd... :)

    Polemizowałbym. Może i ta dźwigienka jest "elegancka", ale coś za coś :p.
    Nie jest zbyt elastycznym rozwiązaniem.
    Np. kupiłem dla amd coś takiego:
    http://www.auras.com.tw/action/driver2/dl.asp?id=pwe
    shoppcor
    bo nie przyjrzałem się tym obrazkom dokładnie :P - to jest chyba chłodzenie
    dla intela z dorobionym "na siłę" mocowaniem dla amd, bo zdjęcia dla amd są
    przekłamane.
    Mam m-b z mocowaniem na chłodzenie jak na zdjęciu nr 2 "for AMD" - ząbki na
    górze i na dole koszyka. Zdjęcie numer 3 ukazuje chłodzenie przypięte do
    płyty, z wentylatorem skierowanym radośnie w kierunku tylnej ściany obudowy.
    Przyjrzyj się zdjęciu numer 1 i numer 2 - uzyskanie efektu ze zdjęcia numer
    3 jest niemożliwe na płycie ze zdjęcia numer 2. Wiatrak na tym radiatorze
    może być w na takiej płycie skierowany albo "z góry na dół" - co psuje ciąg
    powietrza w obudowie - albo "z dołu do góry" - co niby mogło by być, ale
    wiatrak aurasa charakteryzuje się cichą pracą tylko w pionowym położeniu, w
    poziomym jest dość głośny, zwłaszcza na niskich obrotach wydaje słyszalne
    burczenie (zwłaszcza w położeniu "z dołu do góry"). A szkoda, bo wykonany
    jest bardzo starannie.

    Pozdrawiam,
    Gargamel

    --
    Nie należy wyciągać świni z gówna, bo jej jest tam dobrze.