  • 11. Data: 2016-04-26 10:32:04
    Temat: Re: ADAC zmienia metodykę testów
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Użytkownik napisał w wiadomości grup
    >I jak czytasz, ze np klopoty z hamulcami dominuja u Fiatow, to nie
    >wiadomo - takie zle hamulce, czy wlasciciele sobie odpuscili
    >przeglady
    >w ASO

    >Fiat w ASO ? ha ha ha niezly dowcip raz ze Fiat na rynku niemieckim
    >to egzotyka dwa to auto z dolnej polki i tych co to kupili na
    >niemieckie ASO raczej nie stac ...

    Skoro Dekra ujela, to widac troche tego sprzedaja, wiec ASO sa.
    Skoro ASO sa, to trzeba jezdzic poki na gwarancji.

    >Dekra podaje tylko to co przepadlo podczas badania technicznego

    Tylko ze pierwsze badanie jest po 3 latach.

    A prawde mowiac to nie wiem - sa w Niemczech tak jak u nas "male
    warsztaty", co kazde auto naprawia ?
    Czy jezdzi sie do ASO ... ale po gwarancji to juz niekoniecznie
    regularnie ...

    J.