  • 1. Data: 2004-03-26 16:51:10
    Temat: ADSL netia !! :D
    Od: "Tomek" <n...@g...pl>

    Szanowny Panie,

    Dziękujemy za kontakt z Infonetią.
    W odpowiedzi na Pana zgłoszenie informujemy, że pracujemy
    intensywnie w celu uatrakcyjnienia naszej oferty o tańsze usługi stałego
    dostępu do internetu dla klientów indywidualnych bazującego w szczególności
    na technologii ADSL. W momencie poszerzenia naszej oferty zamieścimy
    stosowną informację na naszych stronach internetowych: www.netia.pl lub
    www.internetia.pl.

    Termin rozpoczęcia świadczenia usługi to przełom marca i
    kwietnia br. - na początku w wybranych lokalizacjach, ale zasięg
    świadczenia usługi będzie sucesywnie powiększany.

    Jeżeli będzie Pan miał dodatkowe pytania lub wątpliwości
    prosimy o kontakt z naszą infolinią pod numerami: *88 (połączenie bezpłatne
    z telefonu Netii) lub 0-801 802 803 (koszt połączenia jest równy
    pojedynczej jednostce taryfikacyjnej, niezależnie od czasu trwania
    połączenia), gdzie nasi konsultanci są do Pana dyspozycji 24 godziny na
    dobę przez 7 dni w tygodniu.

    Z wyrazami szacunku
    Departament Obsługi Klienta
    0-801 802 803

  • 2. Data: 2004-03-26 16:54:57
    Temat: Re: ADSL netia !! :D
    Od: "Tomek" <n...@g...pl>

    Kto z was kupi ta usluge? :)

  • 3. Data: 2004-03-26 17:01:20
    Od: Slawek <s...@a...net>

    On Fri, 26 Mar 2004 17:54:57 +0100
    "Tomek" <n...@g...pl> wrote:

    > Kto z was kupi ta usluge? :)

    Najpierw wypadaloby cennik zobaczyc ;)

    --
    pozdr. Slawek
    GG: 1262167

  • 4. Data: 2004-03-26 17:35:46
    Od: "Jakub \"Venom\" Żukowski" <v...@n...venomski.com>

    Witam,
    > Kto z was kupi ta usluge? :)
    Piewnie Ci ktory beda w wybranych punktach w ktorych swiadczona bedzie owa
    usluga, a jak znam zycie tych punktow bedzie niewiele.

    Pozdrawiam,

    --
    Jakub "Venom" Żukowski
    mobile: (+48 501) 065 632

  • 5. Data: 2004-03-26 17:42:03
    Od: Janusz - Vahanara <v...@o...gapp.pl>

    Nastał nam piękny 26 marzec 2004 roku,
    kiedy to Slawek posłał(a) w świat wiadomość
    <20040326180120.19710409@sk_desk.alternatywa.net>

    > Najpierw wypadaloby cennik zobaczyc ;)

    A może "mapkę zasięgu"?

    Każda konkurencja jest dobra, byle to była konkurencja *realna*, a nie
    *wirtualna*.

    Janusz - Vahanara
    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,

  • 6. Data: 2004-03-26 17:56:30
    Od: Slawek <s...@a...net>

    On Fri, 26 Mar 2004 18:42:03 +0100
    Janusz - Vahanara <v...@o...gapp.pl> wrote:

    > A może "mapkę zasięgu"?
    >
    > Każda konkurencja jest dobra, byle to była konkurencja *realna*, a
    > nie*wirtualna*.

    Skoro mialem instalke z netii pod SDSL w domu to i ADSL pewnie da rade
    ;-) Po tych samych kablach przeciez idzie... Chyba, ze zrobia testowo z
    paru miastach ...

    --
    pozdr. Slawek
    GG: 1262167

  • 7. Data: 2004-03-26 18:18:51
    Od: "Adam Paluch" <a...@b...net>

    Janusz - Vahanara wrote:

    > Każda konkurencja jest dobra, byle to była konkurencja *realna*, a nie
    > *wirtualna*.

    jeszcze nie zaczeli a juz jest zle ;-) przypominam ... SDI tez bylo na
    poczatku w WYBRANYCH punktach Polski dostepne
    NEO tez, iDSL tez ....

    --
    Adam Paluch <a...@b...net>
    bluuu.NET, Sosnowiec

  • 8. Data: 2004-03-26 18:29:15
    Od: "Yacho" <y...@1...net_wytnij_>

    Użytkownik "Adam Paluch" <a...@b...net> napisał w wiadomości

    > jeszcze nie zaczeli a juz jest zle ;-) przypominam ... SDI tez bylo na
    > poczatku w WYBRANYCH punktach Polski dostepne
    > NEO tez, iDSL tez ....

    Nie przejmuj sie jak Vahanara nie wyklnie jednego operatora niezaleznego
    dziennie to ma ataki migrenowe...
    szkoda komentarza - oby netia dawala duzo dosc tanio io dobrze :)

    --
    -=Yacho=-

  • 9. Data: 2004-03-26 19:42:50
    Od: "Jakub \"Venom\" Żukowski" <v...@n...venomski.com>

    Witam,
    > jeszcze nie zaczeli a juz jest zle ;-) przypominam ... SDI tez bylo na
    > poczatku w WYBRANYCH punktach Polski dostepne
    > NEO tez, iDSL tez ....
    Tylko ze te uslugi swiadczone sa przez TP ktore chcac nie chcac sa w calym
    kraju, anie w kilku najwiekszych mistach.
    TP potrafi niezle doplacic do uslugi chociazby neo aby pozniej mieli tyle
    tysiecy abonentow.

    Pozdrawiam,

    --
    Jakub "Venom" Żukowski
    mobile: (+48 501) 065 632

  • 10. Data: 2004-03-29 08:12:37
    Od: mlopaci <m...@n...net>

    Jakub "Venom" Żukowski wrote:

    > Witam,

    > Tylko ze te uslugi swiadczone sa przez TP ktore chcac nie chcac sa w calym
    > kraju, anie w kilku najwiekszych mistach.
    A u mnie jakosc TPSA nie potrafi zainstalowac Neo. Technologia ADSL over
    ISDN jest dla TP zbyt skomplikowana.

    > TP potrafi niezle doplacic do uslugi chociazby neo aby pozniej mieli tyle
    > tysiecy abonentow.

    Do TePsianeij neostady to doplacaja inni operatorzy, a nie TPSA.
    Doplacaja 2000zl do kazdego megabita wyssanego przez neostadowcow,wiec
    TP może nawet rozdawać Neostady za darmo, a i tak na tym zarobi.
    Poczytaj wateki o stykach operatorskich z TP.