  • 1. Data: 2004-03-24 15:36:53
    Temat: OT na czym zarabia Google
    Od: "plebs" <s...@p...com>

    Nie wiem gdzie zadać to pytanie, na czym zarabiają właściciele
    wyszukiwarki Google? przecież tam nie ma żadnych reklam, ani nie
    rozsyłają spamu na darmowe konta, więc dlaczego niby są tacy bogaci?

  • 2. Data: 2004-03-24 16:03:36
    Temat: Re: OT na czym zarabia Google
    Od: "Przemyslaw Popielarski" <p...@h...pl>

    plebs wrote:
    > Nie wiem gdzie zadać to pytanie, na czym zarabiają właściciele
    > wyszukiwarki Google? przecież tam nie ma żadnych reklam,

    Są.

    http://www.google.pl/intl/pl/ads/

    --
    ./ premax
    ./ premax@hot,pl

  • 3. Data: 2004-03-24 16:04:16
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    plebs <s...@p...com> napisał(a):
    > Nie wiem gdzie zadać to pytanie, na czym zarabiają właściciele
    > wyszukiwarki Google? przecież tam nie ma żadnych reklam, ani nie
    > rozsyłają spamu na darmowe konta, więc dlaczego niby są tacy bogaci?

    Reklamy są, naprawdę ich nie zauważyłeś? To są te linki sponsorowane. Wpływy
    z nich stanowią większość dochodów firmy. Reszta to licencjonowanie usług i
    sprzedawanie gotowych rozwiązań wyszukiwawczych.

    --
    Grzegorz Niemirowski, www.grzegorz.net
    OE PowerTool 3.0 http://www.oept.it-faq.pl/

  • 4. Data: 2004-03-24 22:04:20
    Od: <w...@c...3miasto.net>

    plebs <s...@p...com> wrote:
    > Nie wiem gdzie zadać to pytanie, na czym zarabiają właściciele
    > wyszukiwarki Google? przecież tam nie ma żadnych reklam, ani nie

    przyjrzyj się temu co się wyświetla po prawej stronie po tym jak coś
    szukasz.

  • 5. Data: 2004-03-25 08:35:23
    Od: Wiesiek <h...@m...com>

    On Wed, 24 Mar 2004 16:36:53 +0100, "plebs" <s...@p...com> wrote:

    >Nie wiem gdzie zadać to pytanie, na czym zarabiają właściciele
    >wyszukiwarki Google? przecież tam nie ma żadnych reklam, ani nie
    >rozsyłają spamu na darmowe konta, więc dlaczego niby są tacy bogaci?
    Proponuje bys odwiedzil ta strone:
    http://www.google.pl/intl/pl/about.html

    tam jest wszystko.
    Szczegolnie prawa i srodkowa czesc strony.

    --
    Wiesiek

  • 6. Data: 2004-03-25 12:30:18
    Od: "plebs" <s...@p...com>

    Użytkownik "Wiesiek" <h...@m...com> napisał w wiadomości

    > Proponuje bys odwiedzil ta strone:
    > http://www.google.pl/intl/pl/about.html
    >
    > tam jest wszystko.
    > Szczegolnie prawa i srodkowa czesc strony.

    dzięki, w porównaniu do naszych rodzimych portali takie reklamy jak w
    google to pryszcz, bo nawet ich nie zauważyłem ;]

  • 7. Data: 2004-03-25 14:59:02
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Przemyslaw Popielarski" <p...@h...pl> writes:

    > Są.

    O, mam pytania przy okazji:

    1. Czy ktos widzial tam reklamujaca sie jakas firme z Polski?

    2. Czy jak sie googluje w USA bedac, to tych reklam wyskakuje duzo
    wiecej niz u nas?

    MJ

  • 8. Data: 2004-03-25 15:13:26
    Od: "Kajetan" <kajetan@chrobot..krakow.pl>

    > O, mam pytania przy okazji:
    >
    > 1. Czy ktos widzial tam reklamujaca sie jakas firme z Polski?

    http://www.google.pl/search?hl=pl&ie=UTF-8&oe=UTF-8&
    q=krak%C3%B3w&btnG=Szukaj+z+Google

  • 9. Data: 2004-03-25 15:38:33
    Od: "Adam Paluch" <a...@b...net>

    plebs wrote:

    > dzięki, w porównaniu do naszych rodzimych portali takie reklamy jak w
    > google to pryszcz, bo nawet ich nie zauważyłem ;]

    czy google prowadzi jakas ogolnodostepna statystyke skutecznosci tych reklam
    ?
    przyznam ze w zyciu na nic takiego nie kliknalem ;-)

    --
    Adam Paluch <a...@b...net>
    bluuu.NET, Sosnowiec

  • 10. Data: 2004-03-25 15:56:54
    Od: Wiesiek <h...@m...com>

    On Thu, 25 Mar 2004 16:38:33 +0100, "Adam Paluch" <a...@b...net>
    wrote:

    >czy google prowadzi jakas ogolnodostepna statystyke skutecznosci tych reklam
    >?
    >przyznam ze w zyciu na nic takiego nie kliknalem ;-)
    Powinienes rzucic okiem tutaj: https://adwords.google.com/

    Google nie tylko supportuje takie reklamy w wyszukiwarce. Jak ktos ma
    np Opere i jej nie rejestrowal, to na gorze sa banerki.. no wlasnie -
    z googla.

    Kiedys .. bardzo dawno temu bylo to testowo odpalone i testowalem. Tam
    jest panel zarzadzajacy i wszystko widac. Teraz nie wiem juz jak jest
    bo i temat mnie za bardzo nie interesowal az tak.

    --
    Wiesiek