  • 11. Data: 2004-03-29 11:14:56
    Temat: Re: ADSL netia !! :D
    Od: "Blink" <b...@o...pl>

    > Do TePsianeij neostady to doplacaja inni operatorzy, a nie TPSA.
    > Doplacaja 2000zl do kazdego megabita wyssanego przez neostadowcow,wiec
    > TP może nawet rozdawać Neostady za darmo, a i tak na tym zarobi.
    > Poczytaj wateki o stykach operatorskich z TP.

    Oto kolejny przyklad Polskiej rzeczywistosci TP sprzedaje neo a neo ciagna
    od innych operatorow a ci drudzy musza jeszcze placic za te neo BEZSENS

    Pozdrawiam
    Adam

  • 12. Data: 2004-03-29 18:53:50
    Od: "Kocureq" <a...@...stopce.pl>

    W artykule news:c490jt$d59$1@nemesis.news.tpi.pl,
    niejaki(a): Blink z adresu <b...@o...pl> napisał(a):

    > a ci drudzy musza jeszcze placic za te
    > neo BEZSENS

    Jak bezsens to niech nie placa. Jak im sie oplaca to niech placa.

    --
    ____________________Kocureq____________________
    ==== kocureq [małpa] kocureq [kropka] com =====

  • 13. Data: 2004-03-30 06:27:15
    Od: "Blink" <b...@o...pl>

    > Jak bezsens to niech nie placa. Jak im sie oplaca to niech placa.

    No dobra ale mi chodzilo ze wiekszy ruch generuje tpsa pobierajac dane z
    sieci innych operatorow, to tpsa powinna placic operatorom :P

  • 14. Data: 2004-03-30 07:00:07
    Od: futszaK <t...@s...pl>

    On Tue, 30 Mar 2004 08:27:15 +0200, "Blink" <b...@o...pl>
    wrote:

    >No dobra ale mi chodzilo ze wiekszy ruch generuje tpsa pobierajac dane z
    >sieci innych operatorow, to tpsa powinna placic operatorom :P

    ....ale większe pieniądze z tego ruchu mają klienci innych operatorów
    (portale) wiec skoro nie mają ochoty finansowac budowy swoich łacz do
    klientów to niech zapłacą temu kto to robi

    futszaK
    598339018 888010641
    niegdyś wierny użyszkodnik PlusGSM
    do dnia ogłoszenia TEAM2

  • 15. Data: 2004-03-30 07:30:59
    Od: mlopaci <m...@n...net>

    futszaK wrote:

    > ....ale większe pieniądze z tego ruchu mają klienci innych operatorów
    > (portale) wiec skoro nie mają ochoty finansowac budowy swoich łacz do
    > klientów to niech zapłacą temu kto to robi

    Wedlug Twojej logiki to Google i Yahoo musza kupic lacza do TPNETu, bo
    nie buduja laczy na kazdej polskiej wsi. A jesli tego jeszcze nie robia
    to TP zaraz zablokuje dostep do googla.

  • 16. Data: 2004-03-30 07:58:07
    Od: "Kocureq" <a...@...stopce.pl>

    W artykule news:c4b7na$5jb$1@inews.gazeta.pl,
    niejaki(a): mlopaci z adresu <m...@n...net> napisał(a):

    > Wedlug Twojej logiki to Google i Yahoo musza kupic lacza do TPNETu, bo
    > nie buduja laczy na kazdej polskiej wsi. A jesli tego jeszcze nie
    > robia to TP zaraz zablokuje dostep do googla.

    Nie koniecznie zablokuje, ale przytnie ;)

    A powaznie :

    jesli google czy yahoo zarabia kase na tym, ze klienci TPNetu korzystaja z
    tej wlasnie strony, to moze placic kase TPNetowi. Dlaczegozby nie?

  • 17. Data: 2004-03-30 08:09:39
    Od: mlopaci <m...@n...net>

    Kocureq wrote:

> [...]
    >
    > jesli google czy yahoo zarabia kase na tym, ze klienci TPNetu korzystaja z
    > tej wlasnie strony, to moze placic kase TPNetowi. Dlaczegozby nie?

    I w ten sposób wszyscy którzy zarabiaja na stronach www beda musieli
    placic TPSA. Juz widze jak w kolejke ustawiaja sie Cisco, Microsoft,
    Asus, Via i wszyscy ktorzy umieszczaja cos w sieci dla zysku, a nie dla
    czystej akademickiej nauki, bo nauke TPSA moze laskawie za darmo przepusci.

  • 18. Data: 2004-03-30 09:05:07
    Od: "Adam Paluch" <a...@b...net>

    mlopaci wrote:
> [...]
    > Asus, Via i wszyscy ktorzy umieszczaja cos w sieci dla zysku, a nie
    > dla czystej akademickiej nauki, bo nauke TPSA moze laskawie za darmo

    aleee, spokojnie ;-) TP tez ma swoja strone na ktorej zarabia ;-) tak wiec
    cale reszta operatorow, ustawiajcie sie do kasy TP ;-)

    --
    Adam Paluch <a...@b...net>
    bluuu.NET, Sosnowiec

  • 19. Data: 2004-03-30 10:31:55
    Od: "mathom" <m...@p...pl>

    > Jak bezsens to niech nie placa. Jak im sie oplaca to niech placa.

    Chodzi własnie o to, że z ekonomicznego punktu widzenia, się NIE OPŁACA :P

  • 20. Data: 2004-03-30 12:10:32
    Od: "Blink" <b...@o...pl>

    > aleee, spokojnie ;-) TP tez ma swoja strone na ktorej zarabia ;-) tak wiec
    > cale reszta operatorow, ustawiajcie sie do kasy TP ;-)

    wiec doszlismy do tego ze wymiana ruchu miedzy operatorami powinna byc
    darmowa :D, ale z drugiej strony obnizyly by sie oplaty za net w konkurencji
    a TPSA raczej tego nie chce :/